Little Big Planet [PS3]

Marko Miljević

Što je ustvari mašta?

Slikovito rečeno, to je krpena lutka koja kao da je u nečijem svijetu snova oživjela i uz pomoć do četiri prijatelja nasmijana, umorna, isplaženog jezika ili namrštena, kako god vi poželite, prelazi iz nivoa u nivo. Kreatorima ove igre definitivno ne manjka mašte.

Little Big Planet je prilično unikatna platformerska igra u kojoj nema nasilja već potiče zajednički rad i međusobno pomaganje i razmišljanje igrača. Single player igre se sastoji od 50-ak nivoa koji su različiti i šaroliki ali nisu povezani kao jedna cijelina. Kada vam se otvore nivoi nije važno kojim redosljedom ih prolazite jer se ne vežu jedan na drugi. Glavni lik koji nas vodi kroz igru zove se Sackboy, krpena lutka o kojoj sam slikovito pričao u uvodu, kojega se na početku može personalizirati prema vlastitim željama. Prelaskom kroz igru i pritom osvajajući modne dodatke za svoga Sackboya, možete mu u bilo kojem trenutku dodati novu odjeću, obuću, naočale i hrpu drugih pikanterija i time mu naravno dodatno promijeniti izgled.

Sama bit igre je preći nivo i pri tome skupiti sve predmete u obliku balona od sapunice koji kada se pokupe donose bodove ili dodatne predmete kojima se može personalizirati vaš Sackboy, kao i alate kojima ćete kasnije moći stvarati svoje vlastite nivoe igre. Nivoi su dosta kratki i pojedini nivo se može preći u nekoliko minuta, ali ako želite postići onih željenih 100 % pokupljenih predmeta po nivou trebat će vam puno više vremena i dosta truda, ponavljanja jednoga te istoga nivoa i naravno mašte.

Pri prolaženju nivoa može se koristiti gotovo sve na što naiđete. Možete se primjerice penjati na stabla i pomicati neke predmete na mjesta na koja želite te si time omogućiti dolaženje na neke naizgled prilično nedostupne lokacije.

Ponajbolji dio igre je co-op mogućnost prelaženja nivoa sa do četiri suigrača. Nivoi koje ćete prelaziti u co-op modu slični su onima iz singleplayer moda, no ipak nešto više prilagođeni timskom igranju. To možete zamisliti i kao jednu co-op trku na bodove jer se na kraju nivoa proglašava pobjednik tj. onaj tko je skupio najviše bodova, a opet ste ovisni o svojim suigračima i njihovoj sposobnosti igranja jer neke djelove igre možete preći bez pomoći svojih suigrača. Pobjednika na kraju svakog nivoa dočekuje postolje, pehar i kiša konfeta.

Da vam malo pokušam pobliže dočarati taj kooperativni mod igranja evo i jednog primjera. Jedan igrač treba povući granu stabla da bi se drugi igrač popeo na nju. Nakon toga se prvi igrač penje na granu koja sada stoji na zemlji pod težinom drugog igrača koji se zapravo već popeo. Hmm, mislim da sam ovim primjerom uspio zbuniti i samog sebe, al kužite valjda što sam htio reći…Treba to doživjeti.

Kreator levela je dio igre u kojemu možete stvarati svoje nivoe ( ilitiga levele, kako hoćete ). Možete napraviti što god zaželite, dodati svaki najmanji detalj, a svaki cvjetić će biti tamo gdje vi to poželite.

Kada napravite nivo možete ga uploadati i on će postati dio svijeta koji mogu prelaziti svi igrači Little Big Planet-a na svijetu. Vaš nivo kao i sve nivoe igrača svijeta ćete moči odigrati pod opcijom multiplayer.

Sam multiplayer daje vam mogućnost igranja sa 2-4 igrača prelazeći nivoe koje su uploadali drugi igrači diljem svijeta. Ono što mi je posebno zapelo za oko je problem sa kamerom u multiplayeru tako da vam se može dogoditi da dođete do pola nivoa i nakon toga se kamera negdje potpuno izgubi iz neshvaljivog razloga. No to na stranu, multiplayer je prilično dobro smišljen i zabavan dio igre.

Little Big Planet je igra koja će mnogima na prvi pogled djelovati kao tek prosječna platformska igra, ali već nakon prvih nekoliko pređenih nivoa shvatiti ćete da se radi o igri kakva još do sada nije izašla, potpuno unikatna kreacija koja budi razigrano dijete u svakome od nas. Igra ima vrlo unikatan i impresivno izveden grafički stil te glazbenu podlogu, interesantno je osmišljena i izvedena te vrlo igriva i zabavna. Ako imate PS3 svakako ju nabavite, ako ga nemate razmislite o nabavci istog.

A jeste vi igrali Little Big Planet? Želite li? Ostavite nam vaš komentar na ovu igru kao i na njenu recenziju, a ako ste za dublje razgovore o svemu ovome slobodno dođite i na naš forum te posjetite Little Big Planet topic.

Pokrenuvši igru Little Big Planet prvo što mi je prošlo kroz glavu je bila rečenica u uvodnoj špici igre koja glasi: „Samo mašta je granica“. Što je to trebalo značiti u tome trenutku još nisam znao.

94 Naša ocjena
  • Igrivost