NHL 09 [PC]

Vedran Geček

National Hockey League, ponos Amerike i Kanade, dostupan je i u virtualnom izdanju pod imenom NHL 09. Ukoliko ste poznavatelj serijala ili pak povremeni gamer, znate za NHL 08 i njegovu vrhunsku izvedbu. Kakav je njegov nasljednik? Nastavite čitati…

Krenimo ovako, licence, naravno potpune i točne kao i Line-Up-ovi što je i očekivano i uvijek ispunjeno kod nekog EA naslova. Osim potpune NHL lige, tu su još i neke europske lige kako i nacionalni timovi. Na žalost, Hrvatsku tamo nećete ugledati. Vidjet ćete samo elitno društvo predvođeno Kanadom, SAD-om, Češkom, Rusijom, Finskom i drugim velikanima u svijetu hokeja. Kako ne bi bili u „bedu“, brinu se moderi diljem svijeta, pa tako i naši te ćete imati priliku zaigrati i više nego sama igra pruža. I bez toga, na izboru imate veliki izbor liga koje vam neće tako brzo dosaditi. Lige su po meni najbolji izbor za igranje jer nude specifični ugođaj i mnoštvo napetosti. Naravno ukoliko ih odigrate cijele, a to vam iskreno preporučam. Uz nenadmašne sezone i neizostavno svjetsko prvenstvo u NHL serijalu, tu je i već ustaljeni Dynasty mod. Po uzoru na Fifu, imate prilike zaigrati i novi Be a Pro mod kroz kojeg ćete iz potpunog rookia postati slavna zvijezda. Sve u svemu, natjecanja vam neće faliti.

Gameplay, najvažnije od svega, vrlo je dobar. Da se ne iznenadite, pod dobar mislim težak, a pod težak realan. Naime nakon neugodno teškog NHL 08, barem nekima, ovaj će nastavak još teže pasti. Od 4 izbora težine, i najlakši će nekima zadati muke. Golovi se ne zabijaju „samo tako“. Zaboravite snažne udarce s polovice terena jer neće ući. To je vrlo pozitivna ispravka na prošle nastavke. Zabijanje s polovice terena nije očito oduševilo fanove pa sada EA vodi golgetere blizu gola. Gol ćete zabiti samo izrađenom akcijom, po mogućnosti što bržom. Moguće je i poželjno i nabijanje paka okolo po zidovima prema protivničkoj strani. Istu stvar rade i protivnici na većim težinama. Naučiti se dodavati sam sa sobom je primarno ukoliko želite pobjeđivati na zadnja dva levela. To malo buni protivnike te ako ste brzi lako ćete se naći pred protivničkim golom.

Grafika je na prvi pogled čudna, zastarijela, no ne i tako loša. Najbolje reći, vrlo slična onoj iz NHL 08. Nakon nekoliko sati igranja prilagodit ćete se grafici i shvatiti da se morate brinuti o obrani i pokušati zabiti gol. Grafika i ne predstavlja problem ukoliko vam se sama igra sviđa. Svejedno, jedan mali minus zbog grafike jer to je moglo i moralo bolje ispasti. Kako se ne bi razočarali, brine se odlični soundtrack koji će vam svakako podići raspoloženje i dići adrenalin kako bi zaigrali što bolje ovaj pomalo grubi sport. Igra suvereno prepoznaje gamepade tako da s kontrolama nećete imati problema. Komentator je tipično EA-ovski, dakle nije loše. Čovjek komentira puno stvari i tipično izgovara točno imena svih igrača. Naravno, prisutan je i „sveprisutni“ online mod kojeg izbjegavajte bez prethodnih vježbi. Umrežite se prethodno sa susjedom te naučite što više caka za „svjetsku zajednicu“!

Fanovi serijala i ljubitelji hokeja sigurno neće biti razočarani ovim nastavkom. Ta vrsta osjećaja prije će se dogoditi novacima jer radi se o dosta teškoj igri. To naravno ne znači da ne valja. Ako volite hokej, zaigrajte i uvjerite se!

Ostavite nam pokoji komentar na igru i recenziju u boxevima ispod, a tu je i NHL 09 forumski topic u kojemu možete ostaviti koji post, ako imate kakvo pitanje oko igre ili jednostavno želite popričati o njoj.

National Hockey League, ponos Amerike i Kanade, dostupan je i u virtualnom izdanju pod imenom NHL 09. Ukoliko ste poznavatelj serijala ili pak povremeni gamer, znate za NHL 08 i njegovu vrhunsku izvedbu. Kakav je njegov nasljednik?

84 Naša ocjena
  • fizika
  • realnost