Fight Night Round 4 [X360,PS3]

Danijel Handžek

Prethodnica ove igre bila je jedna od najuspješnijih Electronic Artsovih sportskih igara, sa vrlo naprednom grafikom, realizmom i izvrsnom kontrolom. Vrlo visoke standarde koje su postavljeni prethodnikom, Fight Night Round 4 preskače sa lakoćom te dokazuje da je moguće od jako dobrog napraviti još i bolje. Fight Night Round 4 nije toliko revolucionaran kao prethodnik (jer su neke stvari i prije dotjerane skoro do savršenstva) ali donosi dovoljno poboljšanja, balansa da bi podigao ljestvicu za jos jedno mjesto više.

Kako bi nam se olakšala igra, programeri su razvili total control shemu, sa kojom se upoznajete u tutorijalu. Kontrole jako dobro reagiraju i daju dobar osjećaj u borbi. Svaki boksač ima određene statistike koje se međusobno razlikuju, a ujedno imaju velik utjecaj na samu borbu, izdržljivost, jačinu udarca, stil boksanja. Dakako kao i u stvarnosti velik utjecaj imaju visina, težina i dužina ruku. Vidi se velik trud koji je uložen da svaki boksač ima realne karakteristike koje su ga krasile i u stvarnosti. Na raspolaganju vam je hrpa boksača od kojih ću spomenuti samo: Mohhamed Allija, Tysona, Chaveza, Fraziera, Calzaghija, Corralesa, Malignaggija.

Igra vam dopušta vrlo velik broj poteza, u biti sve moguće stvari koje ste gledali pred malim ekranima možete napraviti i ovdje (nisam probao jel se može odgristi i komad uha). Dakle neki borci će više koristiti krošee i aperkate dok će drugi više preferirati klinč borbu. Grafički dio igre je napravljen skoro do savršenstva, tako da se jasno vidi znoj na koži uspuhanih boraca, kretnje su prefektno odrađene i što je najvažnije kamera nije zbunjena.

Animacije samih pokreta su vrlo različite te ovise o položaju u kojem se nalazite od protivnika kada ste uputili udarac, te o udaljenosti. Naravno moguće je i promašiti sparing partnera te ga okrznuti po glavi ili po nekom dijelu tijela.

Kako budete svladavali kontrole i sam stil igranja, igrivost će rasti. Tako da onaj stari sistem u kojemu ste samo lupali pa šta bude protiv iskusnog igrača ne pali. Dakle sve mora biti planski, stamina mora biti na razini, jer ako navalite odjednom i padne vam stamina dovoljan je jedan pravi udarac da završite na podu. Dakako ovdje jako veliku ulogu igra upotreba blokada, izmicanja i kontra udarci, koji su najbolje sredstvo za obranu. Animacije nokauta su izvedene vrhunski i vjerujem da bi mogli samo njih gledati satima.

Prilikom ulaska u ring moguće je odabrati način ponašanja borca i određene efekte.Što je najbitnije dovoljno je da vidite samog borca i odmah čete ga prepoznati jer su preneseni do zadnjeg detalja u igru. To djelomično možemo i zahvaliti Sugar Rayu, Lenox Lewisu i Winkyju. Singleplayer je mnogo dinamičniji nego kod prethodnika, te je AI puno bolje napravljen.

Legacy mod je glavni mod u igri u kojemu se probijamo od dna do vrha. Počinjete od malih turnira sa svojim boksačem kojeg ste ili odabrali ili kreirali. Ako niste entuzijast ili vam se neda kreirati vlastitog fajtera na raspolaganju vam je 50-ak poznatih boraca. Kako se budete probijali u karijeri dobivati ćete određene bonuse na karakteristike. Na raspolaganju su vam hrpe informacija, tablica, te kalendar rasporeda borbi koje si ugovarate. Također ovisno o tome kada imate sljedeći meč važno je odraditi treninge kako bi bili spremniji (da, programeri su se potrudili i dali veliku važnosti samim treninzima za spremu boksača). Kada završi runda idete u kut i krpate si lika jednostavnim trošenjem bodova koje ste zaradili. Na EA-ovoj stranici je moguće uploadati vlastite fotografije, koje poslije možete downloadati u igru, te napraviti samog sebe. Zanimljiva opcija.

Što se tiće multyplayera, mogu reći da je izvrstan. Igrača je online uvijek u velikom broju, te protivnika ima napretek. Nekog prevelikog laga nema, te community raste iz dana u dan. Kako igra nebi ispala u potpunosti savršena priznati ću da sam razočaran što nema Mavrovića i Holyfielda. Definitivno su mi falili, no uz ovu gorespomenutu opciju slikanja, sve se da srediti. Sama prezentacija igrem kako grafička tako i zvučnam nadilazi sve što ste vidjeli na ovom polju i u ovome žanru, a ujedno detaljnost i igrivost naslova dovoljno su razrađene da privuku svakog igrača. Preporuka stoji. Ako volite boks ili fighting igre općenito, ovo je vaša igra.

Novi Fight Night je stigao u ruke HCL recenzenta i to u Xbox 360 verziji. Je li Fight Night Round 4 još bolji od prethodnika? Saznajte u recenziji.

• detalji
  • realističnost