HCL.HR

Activision kupuje Candy Crush Sagu za šest milijardi slatkih para

Zoran Žalac 03.11.2015.   •   0 komentara   •   Gaming Related


Activision Blizzard ima Call of Duty, World of Warcraft, Hearthstone, a uskoro i sve najpoznatije Sage u svijetu mobilnih igara.

Prošle godine ostali smo iznenađeni Microsoftovom akvizicijom Minecrafta koja je iznosila ogromnih 2,5 milijardi američkih dolara. Tada smo se šalili da je Minecraft kupljen za pet Destinyja, taman kad Destinyju nije baš išlo s prodajom, a Minecraft je već bio planetarna senzacija. Međutim, ove godine Activision je taj koji postavlja ogroman iznos na stol – za 5,9 milijardi dolara kupuje King Digital Entertainment, tvorce Candy Crush, Bubble Witch i ostalih “Saga”.

Razlog za “odrješenje kese” definitivno leži u broju igrača (čitaj: potencijalnih kupaca) koje igre King Digitala donose. Samo prošle godine tri igre te tvrtke bile su u deset najprofitabilnijih mobilnih naslova na iTunesu i Google Playu, te im donijele zaradu od 2,1 milijardu dolara. Različite “Sage” mjesečno je igralo oko 533 milijuna korisnika, više od 1,5 milijardi puta dnevno. Te su brojke u zadnjem kvartalu ove godine malo opale, ali još uvijek se tu radi o zastrašujućih 474 milijuna aktivnih korisnika.

Iz Activisiona nakon objave ove akvizicije poručuju kako su zacementirali poziciju najveće i najprofitabilnije samostalne tvrtke na tržištu interaktivne zabave. Kako navode, raduju se prilikama za potencijalni međumrežni rast, što bi u prijevodu značilo da će gaming zajednici na mobilnim platformama pokušati proturiti širu paletu svog sadržaja, i obratno. Tako da nas ne bi čudilo da već u sljedećem Call of Dutyju budemo imali nekakav mod razbijanja slatkiša.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!