HCL.HR

Bioshock Infinite tehnikalije

Zoran Žalac 04.11.2010.   •   2 komentara


Irrational Games pojasnio je modifikacije UE3 pokretača koje će biti korištene u Bioshock Infiniteu.

Nakon devetominutne prezentacije Bioshock Infinitea mnogi su posumnjali kako je prikazani materijal zapravo prerendriran te da ne prikazuje prave gameplay sekvence. Obzirom da je temelj igre sada već stari Unreal Engine 3, sumnje su bile shvatljive, no razvojni tim Irrational Games odlučio je raščistiti stvari oko tehnikalija u novom Bioshocku. Za početak su pojasnili kako sam prijašnji engine nije bio dovoljan za ostvarenje vizije koju su imali, te da su došli do zaključka kako im UE3 najbolje odgovara. No ispostavilo se da ni UE3 ne zadovoljava kriterije, te je tim bio primoran modificirati ga na više razina.

Komentari (2)

  • Duksy

    04.11.2010 - 17:13

    5000. vijest hcl. hr portala. Grupni hug!

  • Ad4pt3r

    04.11.2010 - 20:17

    Jedva čekam ovaj Bioshock, koji će biti tehnički vrlo dobar, ako bude sve ovako.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?