HCL.HR

Blizzard: Jedini problem nerfa Warsong Commandera je što nije učinjen ranije

Dominik Bošnjak 16.10.2015.   •   9 komentara


Nakon što je ovaj ponedjeljak označio praktičku smrt popularnog Warsong Commandera, jedan od glavnih dizajnera Hearthstonea je odlučio odgovoriti na brojne kritike fanova.

Ben Brode, viši dizajner najpopularnije digitalne kartaške igre današnjice Hearthstonea je u jučer objavljenom videu koji traje desetak minuta pokušao opravdati odluku dizajnerskog tima da Warsong Commandera iz jednog od najmoćnijih 3-dropova u igri pretvori u kartu u svakom smislu goru od neutralnog Raid Leadera.

Za one koji ne znaju, novi Warsong Commander povećava napad čudovišta sa chargeom za 1. To će u praksi vrlo vjerojatno označiti kraj Grim Patron Warrior deka koji je dominirao na kompetitivnoj Hearthstone sceni od početka travnja ove godine kada je izašlo prvo krilo Blackrock Mountain ekspanzije. Warsong Commander je objektivno bio najvažnija karta u ovom deku, čak i važniji od one po kojoj je dek dobio ime.

U videu koji možete pogledati pri dnu, Brode je otkrio kako je WC već godinama problematična karta koja je zadavala glavobolje dizajnerskom timu. Pokušao je preusmjeriti fokus s nerfa izjavom da je najveća pogreška developera bila ta što sposobnost karte da daje charge nije u potpunosti uklonjena tijekom bete. Podsjećamo, početkom 2014. najpopularnija verzija Warriora u Hearthstoneu je bila OTK varijanta koja se oslanjala na sinergiju Molten Gianta i Warsong Commandera kada je potonji bez diskriminacije davao charge svim čudovištima.

Hearthstoneov dizajner je svoj monolog nastavio otkrićem da su u Blizzardu isprobali “30 različitih tweakova”, no na kraju su zaključili da je sposobnost karte da čudovištima daje charge korijen problema. Dodao je da ih je Warsong Commander također značajno ograničavao prilikom osmišljanja novih mehanika Hearthstonea, potvrdivši da ćemo mnoge od njih vidjeti u bližoj budućnosti sada kada je ova karta de facto umirovljena.

Opći konsenzus među kompetitivnim igračima Hearthstonea jest da je nerf Warsong Commandera definitivno bio potreban, no isto tako gotovo nitko ne odobrava način na koji je isti učinjen.

Nema sumnje da posljednji redizajn ove karte ide izravno kontra filozofije “objektivno lošijih karata u istom mana slotu” za koju je Blizzard u više navrata sam rekao da “izbjegava pod svaku cijenu”. Prije ovog nerfa, da to baš i nije tako smo se mogli uvjeriti nakon izlaska Goblins vs. Gnomes ekspanzije krajem prošle godine. Ista je donijela igračima Hearthstonea dobro poznatog Dr. Booma, odnosno u gotovo svakom smislu bolju verziju War Golema.

S pozitivne strane, u nadolazećim će tjednima biti zanimljivo vidjeti kako će se meta igre prilagoditi na praktički nestanak Grim Patron Warriora koji je više od pola godine bio popularan u Ranked modu igre te je apsolutno dominirao na turnirima.

Komentari (9)

  • l)oolvl

    16.10.2015 - 18:15

    konačno, sad još da paladina srede i bit će ok

    • swvi

      @l)oolvl, 16.10.2015 - 22:19

      Pa, u čemu je problem sa paladinom? Ako misliš na deck sa secretima, igrao sam jednom protiv mysterious challenger i dobio. Jednom, a igram najčešće ranked i casual. Problem su recimo mech mage ili face hunter, uništavaju igru

    • l)oolvl

      @l)oolvl, 16.10.2015 - 22:27

      može ga se dobiti ako mu loše promiješa karte… inače je dosta nezgodno. IMO, trebali bi smanjiti na 3 secreta. Što se tiče magea i huntera, radi se o klasičnim rush taktikama koje ima u svakoj igri…. meni su ok

    • dukikobra

      @l)oolvl, 19.10.2015 - 02:03

      nema bolje kad pobedis face huntera, bar je igra brza, a ne ovaj warsong, inace za svaki deck ima odgovor, al najbolje je da uradis svoj deck sam, j…s hearthpwn

  • Vexido

    16.10.2015 - 19:22

    bzvz , jej idemo ubiti sve nacine igranja osim obicnog rush stila , trebali su nervati patrona ili frothing berserkera , sad jos nek nervaju secret paladin da bude totalno neigriv, mislim moze se nervati ,ali ne tako drasticno pri cemu pola karata koje je jedino patron warior koristio postanu kompletno beskorisna u hearthstoneu … nisam bas cesto igrao patrona , samo sam u pocetku igrao dok nisu ljudi prokuzili kako igrati protiv njega , ali sam volio igrati protiv njega …

    • l)oolvl

      @Vexido, 16.10.2015 - 21:27

      ljudi jednostavno trebaju početi tražiti neke inventivnije načine igranja, postoji hrpa karata i kombinacija osim ovih koje su očito OP

  • Fiuman

    18.10.2015 - 09:46

    Ako ćemo o secret pallyu…. Problem je taj u odnosu na Patrone u tome što je deck mozak na pašu. Patron Warrior je bio zahtijevan i matematičan deck koji je bio op al ga je trebalo znat igrat i nije dopuštao previše grešaka. Secret Paladin je op prije svega jer je prelagan deck i ima riješenje za 80% karata u početnoj ruci. Želite li ići preko secretkeepera i pipati ih, il preko muster + cogmaster comboa, ili jednostavno čekati turn six i bacati challengere svejedno je jer vama je to jednostavno a protivnik se muči. Da ne oričamo kada nakon turna six krenu boom, tirion i ekipa.

  • Fiuman

    18.10.2015 - 09:47

    *pumpati, pardon… Damn phone. 😀

  • dukikobra

    19.10.2015 - 01:57

    pa ovo je dobra vest, bolje ne moze biti, jako mi je drago sto su upropastili ovaj deck, uzasno dosadan deck, na drugi turn vec znas da igras protiv warsong decka, ovako je bolje. A sta se tice Paladina, pa ne znam, nekako mi je mrsko da kradem tudje deckove od heartpwn, inace ekspanzije su umrtvili ovu igru, ne zelim da platim para za otvorim ekspanzije niti zlato, za 700 gold mogu igrat u arenu mjesec dana i dobijem bolje karte nego ove sta dobijas u ekspanziji, namenjene za ljude koje trose na besplatne igre.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!