HCL.HR

Blizzardov MMO Titan otkazan nakon sedam godina razvoja

Stjepan Fikter 25.09.2014.   •   6 komentara


Iako nikada nije službeno najavljen, Blizzardov sljedeći MMO kodnog naziva Titan nikad neće vidjeti svjetlo dana. Navodno jer igra nije bila dovoljno zabavna.

Nakon što je prošle godine projekt bio na ponovnom razmatranju, Mike Morhaime, Blizzardov suosnivač i CEO ubio je svaku nadu da će Titan ikada ugledati svjetlo dana. Otkazivanje razvoja tog misterioznog MMO naslova, koji inače nikad nije službeno najavljen, dolazi nakon sedam godina rada na projektu. Razlog? Igra nije bila dovoljno zabavna.

Iako mu je čudno pričati o igri budući da nikada nije bila službeno najavljena unatoč otvorenijem procesu razvoja, Mike kaže: “Nismo našli zabavu. Nismo našli strast. Razgovarali smo o tome kako nastaviti kroz razdoblje ponovne procjene i zapravo smo ponovno procijenili je li to igra koju želimo napraviti. Odgovor je ne.”

Budući da je igra otkazana, nekoliko bivših Blizzardovih zaposlenika anonimno je za Kotaku otkrilo detalje o tom znanstvenofantastičnom MMO-u čija se radnja trebala odvijati u bliskoj budućnosti Zemlje, a igrači su trebali moći izabrati između borbenih i neborbenih profesija. Tijekom razvoja između 2007. i 2012. godine došlo je do mnogih promjena, ali je premisa o uspješno odbijenoj vanzemaljskoj invaziji ostala ista i krajnji rezultat je borba između tri frakcije.

Borba za teritorij išla bi od Američke zapadne obale preko Australije do Europe i Južne Afrike, a ostala područja bi stizala putem ekspanzija. Tijekom dana bi postojale profesije poput mesara, inženjera, mehaničara ili voditelja poslovnog poduzeća, a kasnije bi se odvijale bitke te bi postojao stvarni svijet i svijet sjena. Prvi svijet bi omogućavao standardne stvari poput socijalizacije, dnevnih poslova i craftinga dok bi potonji služio za bitke, misije i napucavanja u scenarijima poput Capture the Flag s mogućnošću biranja između prvog i trećeg lica ovisno o tome nalazimo li se u borbi ili izvan nje.

Od klasa bi nas očekivale Juggernaut, Jumper, Ranger, Reaper i Titan, svaka sa svojim setom vještina i specijaliziranih predmeta, a gameplay mehanike uspoređivane su s Team Fortressom i njegovim nastavkom dok bi in-game filmovi bili mješavina StarCrafta 2 i Pixarovih The Incrediblesa. Također je i otkriveno da bi nas NPC-ovi prepoznavali po načinu interakcije s njima, a gradovi bi se ponašali kao živi svjetovi i ovisno o dobu dana odvijale bi se različite aktivnosti. Tko zna, možda neku od ovih ideja i ugledamo u nekoj od idućih ekspanzija za World of Warcraft.

Nezavisni analitičar Billy Pidgeon kaže da su troškovi razvoja nesretne igre mogli narasti i do 50 milijuna dolara, a Michael Pachter sugerira da se trošak kreće i do 140 milijuna. Mi se ovaj put nećemo igrati analiziranja troškova, ali svima je jasno da sedam godina razvoja igre koja zvuči tako ambiciozno i komplicirano nije bilo jeftino.

Komentari (6)

  • jancec

    25.09.2014 - 21:57

    Šteta

    • jancec

      @jancec, 26.09.2014 - 12:03

      + Bilo bi dobro da naprave open world igru gdje moči sve raditi, u bilo kojem dobu, da imaš profesije koje možeš izabrati,graditi si kuču ili šta več, pravit oružja ratovati, putovati.Blizzard uvijek ima dobre ideje.

  • tomislavc

    26.09.2014 - 02:02

    po vasem tekstu mi zvuci kao jedna zabana igra, i orginalna, inace nisam blizzardov gamer, ali ovo mi je djelovalo bas kao super igra, stvarno šteta

  • redhillunited

    26.09.2014 - 07:39

    Ma vjerujem da razlog nije taj sto igra nije zabavna, nego su oni vjerovatno izgubili kompas kojim putem bi trebala ici igra od same price pa do svega ostalog, jednostavno su odustali ljudi kad su vidili da ne ide i ne ide

    • Apocalypse4987

      @redhillunited, 26.09.2014 - 09:28

      i ja mislim, a i nakon 7 godina dosta toga se prominilo u svitu video igara, tako da bi neki aspekti ove igre danas bili nepopularni. Al mogli su barem neku alfu sklepat pa da neka šira publika testira igru.

  • Czar

    26.09.2014 - 14:30

    Neznam, prema pročitanom o igri mislim da ju nebi ni pomirisao pored WoW-a.
    Inače možda je na tom tragu igra Defiance, malo sam to isprobao i čini mi se čisto OK mada se igra ko shooter(može coop i competitive) a i osnovna igra je besplatna pa koga interesira…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!