HCL.HR

Broken Age zaradio dovoljno za drugu epizodu

Al.ogi 22.02.2014.   •   3 komentara


Double Fineov plan o podjeli Broken Agea na dva dijela kako bi se prvom polovicom prikupilo još sredstava za dovršetak igre pokazao se isplativim, otkrio je Tim Schafer.

Vjerujemo da nitko nije bio naročito oduševljen kada je Double Fine Productions svoju PNC avanturu pod nazivom Broken Age podijelio na dva dijela kako bi prvim dijelom nadoknadio financijski manjak i tako osigurao sredstva za dovršavanje igre. Međutim, ispalo je tako kako je ispalo, a s obzirom na dosta kvalitetnu prvu epizodu igre – ne trebamo se baš ni žaliti. Kvaliteta je, srećom, prepoznata te je tim u manje od mjesec dana već prikupio dovoljno sredstava za razvoj drugog poglavlja.

„Zasigurno smo zaradili dovoljno da možemo napraviti drugi dio igre. A nismo još završili s prvim dijelom jer nije izdan za iPad.“ – izjavio je tvorac igre Tim Schafer za GameIndustry International. Schafer je također istaknuo da taj uspjeh nije važan samo za njih, već i za sve projekte koji su krenuli Kickstarterom.

„Prodali smo dovoljno kako bi ljudi vidjeli da se ne šalimo, i to je veliko olakšanje. Jer mislim da postoji ogroman pritisak na Kickstarter projekte, osobito one velike, da ne uprskaju stvar za sve druge.“

O nedostatku novca Shafer je izjavio sljedeće:

„Ljudi koji nas nisu pratili u cijelom procesu mislili su da smo ostali bez novca i da propadamo. A mi smo samo širili igru i sami ju plaćali, bez da smo ikoga tražili još novca. Gledati reakciju onih koji su poduprli razvoj igre i oni koji su bili samo vanjski promatrači u čitavoj situaciji bilo je prosvjetljujuće iskustvo… Bilo je čudno jer je iskustvo Kickstartera donijelo samo ljubav fanova. Niste samo dobili novac, već i pozitivnu podršku ljudi koji vjeruju u ono što radite. Kada je krenulo negodovanje na Internetu i Twitteru bilo je ludo – odjednom smo shvatili da postoji masa ljudi koji mrze ideju onoga što radimo i čekaju našu najsitniju grešku kako bi nas zaskočili.“ – izjavio je Schafer.

Komentari (3)

  • black_out

    22.02.2014 - 12:28

    "Kada je krenulo negodovanje na Internetu i Twitteru bilo je ludo – odjednom smo shvatili da postoji masa ljudi koji mrze ideju onoga što radimo i čekaju našu najsitniju grešku kako bi nas zaskočili." – Kako je frajer ljigavo debelo smeće, ja doslovno ne vjerujem.

  • Ja sam(i uvijek ?u biti)

    22.02.2014 - 13:24

    Šta je ovo danas s indie gaming scenom? Kickstarteri za dlc-eve, sijeckanje igre na komadiće i izbacivanje u epizodama, plaćene closed bete(early access)…

  • Papa6

    26.02.2014 - 14:24

    Neznam tko hoće,no ja ga neću igrati

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!