HCL.HR

Bungie o kritikama na Destiny betu

Ozren Borovac 23.08.2014.   •   3 komentara


Producent i dizajner Destinyja u novom intervjuu komentiraju najčešće kritike na račun nedavne bete. Evo što kažu o veličini mapa, broju sudionika raidova i matchmakingu.

Bungijev producent Jonty Barnes i glavni konceptualni dizajner Jesse van Dijk su u intervjuu za Eurogamer prokomentirali neke od najčešćih kritika na račun nedavne bete za Destiny i otkrili još jedan novi detalj – level cap postavljen je na level 30.

O veličini svijeta, Barnes kaže: “(Destiny) je naša najveća igra. Mislim da ljudi ne razumiju dubinu i količinu gameplaya u Destinyu.” te je dodao kako je “jedna stvar o kojoj se ne brinemo za Destiny to koliko će sadržaja igra imati. Uvjeravam vas, igra je divovski pothvat”.

Van Dijk je komentirao kako je važno “naglasiti napredak lika putem levelanja te kako će nova oružja i oprema dati novu perspektivu na igru.” Na pitanje o dodavanju novih planeta putem updateova ili DLC-a van Dyk kaže da je Destiny “od početka dizajniran sa dugoročnom vizijom i planovima za proširenje u budućnosti.”

Broj od šest članova za raidove je posljedica testiranja igre i “dinamike trokuta” gdje je četvrti igrač višak. Također, izjavili su kako je manjak matchmakinga kod raidova namjeran dio dizajna te posljedica želje da se igrači “sami organiziraju” kako bi osigurali da su dobro pripremljeni za raidove koji su izuzetno kompleksni.

Ako još niste, pogledajte i naš video s ranim dojomovima iz PS4 verzije bete.

Destiny izlazi 9. rujna za Xbox 360, Xbox One, PS3 i PS4.

Komentari (3)

  • Apocalypse4987

    23.08.2014 - 16:35

    NIsu mu baš neki argumenti, al dobro :)

    • IaMarmageddoN

      @Apocalypse4987, 23.08.2014 - 19:56

      Na sve kaže vidjet ćemo. Nadam se da hoćemo 😀

  • rednicco

    24.08.2014 - 12:24

    Igrao sam betu i mislim da je igra prenapuhana…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!