HCL.HR

Call of Duty: Ghosts bitno slabiji u prednarudžbama od Black Opsa 2

nebel 04.08.2013.   •   48 komentara


Šef Activisiona okrivljuje tranziciju na next-gen hardver za slabiji interes za prednarudžbe novog Call of Dutya naspram njegova prethodnika.

Predsjednik Activision Publishinga Eric Hirshberg je u nedavnom financijskom izvješću izjavio kako su prednarudžbe za Call of Duty: Ghosts “znatno ispod rekordnog broja koji je postavio Call of Duty: Black Ops 2 prošle godine”.

Iako se konkretne brojke nisu spominjale, Hirshberg je objasnio kako ih niži broj prednarudžbi za novu Call of Duty igru ne iznenađuje jer je riječ o cross-gen naslovu, odnosno igri koja izlazi za konzole trenutne i sljedeće generacije, a potrošači još nisu sigurni koju verziju igre žele kupiti.

Još jedna stvar koju pritom valja imati na umu je to je Call of Duty: Ghosts novi pod-brend u serijalu, a iako sam naziv “Call of Duty” garantira određenu vrstu FPS iskustva kod potrošača, dodatak “Ghosts” stvara određenu skepsu jer nedostaje doza upoznatosti kakvu uživa pod-brend Modern Warfare sa svoja tri nastavka ili Black Ops sa dva.

Imajući to na umu, pozitivno za Activision je što su prednarudžbe za Ghosts zapravo više nego duplo bolje od onih za prvi Black Ops, koji je također bio novi pod-brend franšize kada je izlazio na tržište.

Hirshberg je još dao naslutiti da se nitko ne bi trebao bojati loše prodaje novog Call of Dutya jer je Activision za Ghosts pripremio najagresivnije marketinške programe u povijesti cijele franšize. Call of Duty: Ghosts izlazi 5. studenog na PC, PS3, X360 te Wii U, a datum izlaska PS4 i Xbox One verzija biti će otkriven nešto kasnije.

Komentari (48)

  • ThOr VeLikI

    04.08.2013 - 11:28

    Kud će to kraj Bf4! 😀

  • Andjo

    04.08.2013 - 11:30

    Da.. zanimljivo je to kako sam za ovaj CoD cuo samo na vasem portalu. Nigdje drugdje.

    • prc12

      @Andjo, 06.08.2013 - 18:56

      Joj daj molim te…

    • Andjo

      @Andjo, 07.08.2013 - 22:51

      Molim te sto?

  • Moth

    04.08.2013 - 11:45

    Da citiram: "Hirshberg je još dao naslutiti da se nitko ne bi trebao bojati loše prodaje novog Call of Dutya jer je Activision za Ghosts pripremio najagresivnije marketinške programe u povijesti cijele franšize."
    A to zapravo znači da ne računaju na to da će privući igrače kvalitetom same igre nego najobičnijim over-hypeanim marketingom. Majko mila. S jedne strane, imbecilno je uopće izjaviti tako nešto a opet, s druge strane, to (nažalost) – pali. I tako već godinama. Ajd, ako ništa, tip je barem iskren po tom pitanju. Ova izjava plus ona provala u samom startu kod otkrivanja prvih detalja vezano za Ghost da će to biti igra sa sasvim novim engineom da bi se kasnije otkrilo kako je to zapravo već postojeći engine (Quake III engine ako se dobro sjećam) koji je "ozbiljno" upgradean – čovjeku dođe da zaplače od muke u što se Call of Duty serial pretvorio.
    A najtragikomičnije od svega jest ta da ću najvjerojatnije i ja kupiti Ghost, ne toliko zbog same igre koliko zbog ljudi iz klana s kojima igram CoD serijal već dobre 4 godine.

    • maxim.x

      @Moth, 04.08.2013 - 12:58

      Covjece pa normalno da moraju reklamirati igru da bi sto vise ljudi culo za nju i tako povecavaju sanse da ce ju vise ljudi i kupiti. Jel ti obicno kupujes igre za koje nikada nisi cuo?

    • Moth

      @Moth, 04.08.2013 - 13:06

      čovječe, svaka igra se reklamira. Jesi li ti propustio onaj detalj vezan za to kako oni očekuju dobre prodajne rezultate isključivo na račun marketinga pri tom nigdje ne spominjući kvalitetu igre?? Ako tako gledaš na stvari, evo, ja ti linkam par trailera za onaj "Dark" naslov pa ga ti kupi samo na račun marketinga i uživaj u igri koja je dobila katastrofalnu ocjenu kako na HCL, tako i na drugim gaming siteovima. Ako kod tebe marketing pali, mogu ti samo reći: žao mi je takvih poput tebe.
      Da se mene pita, jbš marketing. Radije ću pričekati i pronaći kvalitetnu igru na osnovu mišljenja i preporuka gamera pa makar ta igra ne izbacila niti jedan pošten trailer prije svojega launcha.

    • maxim.x

      @Moth, 04.08.2013 - 17:27

      Kao prvo, ja nigdje nisam izjavio da kod mene pali sto jaci marketing tako da me ne moras zaliti lol. Nego vratimo se mi na temu, nije marketing samo objaviti nekoliko trailera na youtubeu, pa posto si vec spomenio Dark to je katastrofalno losa igra sa nepostojecim marketingom. COD zadnjih nekoliko godina za svoje trailere unajmljuje svijetski poznate glumce koje prati jako veliki broj ljudi tako da ce automatski cuti za igru koju promoviraju. Nadalje tu su reklame na tv-u, razni add-ovi itd. Ja na primjer skoro nisam cuo za Binary Domain, igrom slucaja sam naletio na igru a bila bi prava steta da nisam jer sam uzivao igrajuci je. Igra je sigurno izgbila dosta kupaca jednostavno zato sto nitko za nju nije cuo. Za COD su upravo zbog marketinga culi svi i njemu se nece dogoditi da gubi prodaje samo zato sto netko nije cuo za njega iako bi mozda i kupio.

  • Mentor

    04.08.2013 - 11:57

    Ma najgora kompanija definitivno , samo im je stalo do j****** para , ko šiša fanove. Sad se izvlače na next gent konzole , žalosno. Nije nego čim je veća konkurencija nema ih ni na mapi. Ovo im i treba.

    • MarinCRO

      @Mentor, 04.08.2013 - 20:26

      hahahhahahahha stvarno si naivan momak. "najgora kompanija definitivno , samo im je stalo do j****** para". hahahaha a sta mislis do cega je stalo SVIM ostalim kompanijama i zasto prave igre? iz ljubavi prema meni i tebi? odrast ces, skuzit ces jednog dana nadam se.

    • Mentor

      @Mentor, 04.08.2013 - 21:16

      Nije nikakva naivnost, govorim o realnim stvarima. Activision je sigurno prva kompanija na svijetu što se tiče potrebe za parama, ali su također i najveće p**** u gaming svijetu. Sa tolikim parama nisu u stanju napraviti neki novi IP ili bilo šta osim u****** CoD-a. CoD će propasti kad tad i onda kad se to desi blejat će ko tele u šarena vrata. Evo ove godine izlazi GTA V, Watch Dogs, BF4, Batman i AC4 i odmah ih nema nigdje, pa koriste nakve laži da se izvuku. Oni će možda opet zadovoljiti sa prodajom ali kad se malo sagleda koliko su ostale kompanije uložile truda u svoje igre(mislim prvenstveno na GTA V i Watch Dogs) onda sigurno nešto nije uredu. Ali ne može se to reći glupoj djeci. I da odgovorim na neke komentare koji kažu npr "svak se žali na Activison na ovo na ono, CoD je smeće a opet će ga kupiti i igrati". Što bi kog đavla onda išta spominjao ako ću ga igrati, glupost. Jedan Bioshock je deset puta bolji i na kraju ne proda gotovo ništa u poređenju sa CoD-om. Valjda sam ti sad pojasnio malo detaljnije šta i kako i ako imaš imalo pameti skontat ćeš da je ovo istina, osim ako si i ti jedan od djece koja d****** na ovu glupu igru.

    • IaMarmageddoN

      @Mentor, 04.08.2013 - 21:31

      Ti imaš stvarno nisko nivo kulture, mene bi bilo sramota.

    • maxim.x

      @Mentor, 04.08.2013 - 22:10

      Cudan si ti neki tip.

    • haha.xd

      @Mentor, 04.08.2013 - 22:34

      Ne da nisu u stanju napravit bolju igru nego zbog tolikih miljuna ljudi koji kupuju isto smece ,mslm pa svake godine ista igra s minimalnim promjenama a tek nakon tri cetiri nastavka promjena vidljiva povecalom i ljudi padaju na to pa oni nemaju potrebe za drugom igrom zasto bi trosili novce na nesto sto mozda nece uspjeti kad na codu imaju sigurnu paru …….:D

    • liam

      @Mentor, 04.08.2013 - 22:44

      Kakve veze ima gta5 i watch dogs sa CoDom? Multyplayer od CoDa je najbolje sta FPS nudi(uz BF,al nemaju puno dodirnih tocaka).

    • Aves

      @Mentor, 05.08.2013 - 01:28

      Totalno se slažem! Jeste vi ljudi, dolje, koji poričete ovo ćoravi?! Pa jbt, Call of Duty je 7 godina za redom izbacivao ISTU igru i bio na vrhu! Mislite da je igra to postigla? Ne, nego tri stvari, djeca, propaganda i ovce!

      Više bi mi se isplatilo kupit pokvarenu kosilicu nego bilo koji Call of Duty poslije Modern Warfarea!

      Igre koje bi trebale biti na VRHU ljestvica poput Bioshock: Infinite i novi Tomb Raider ne prodaju ni približno koliko zaslužuju! Zbog takvih stvari gaming community propada!

    • IaMarmageddoN

      @Mentor, 05.08.2013 - 08:46

      Tako je! Koji FPS ima tako dobar MP kao te dvije igre? Osim Halo-a niti jedan, da to odmah riješimo!

    • buby8992

      @Mentor, 05.08.2013 - 10:51

      Kao prvo, Battlefield i Halo imaju daleko najprednije i bolje MP iskustvo od bilo kojega CoD-a i uspoređivati te dvije igre sa ispljuvkom poput CoD-a je krajnje neozbiljno i smiješno. CoD zapravo predstavlja samo dno što se tiče MP-a, sa malim mapama, nemogućnosti vožnje bilo kakvih vojnih vozila, nepostojećom destrukcijom, retardanim comunitijem kojega pretežno sačinjavaju osobe stare 12 godina, zbog čega bilo kakva strategija i timski rad padaju u vodu (isto kao i u LOL-u)…. da ne nabrajem dalje. Drugo, mnogi FPS-ovi također imaju dobar MP (bolji od CoD u svakome slučaju) samo što nisu tako poznati pa ne dobivaju dovoljno pažnje (Killzone, Homefront, FarCry, Left 4 Dead to name a few).

    • Mentor

      @Mentor, 05.08.2013 - 11:14

      Upravo je ovo problem sa vama umišljenim CoD fanboys-ima što čitate samo ono što vama odgovara, Čuj kakve veze ima GTA V i Watch Dogs ? Pa da ti pojasnim kad sam ne možeš skontati. U ove dvije igre je potrošeno 5 GODINA truda da bi se napravila kvalitetna igra dok se ono smeće štanjca svake godine i vama očito uspješno maže oči kako je prepuna poboljšanja u odnosu na nastavak. Možeš na prste jedne ruke nabrojati sva ta silna "poboljšanja" od CoD-a 4 koji je jedini valjao. Sreća pa ima ljudi koji razumiju o čemu pričam.

    • /TyLer

      @Mentor, 05.08.2013 - 11:30

      CoD igrači nisu umišljeni budimo precezniji oni su nepismeni.

    • snooker

      @Mentor, 05.08.2013 - 11:34

      Halo je ispljuvak, i još nije za PC, a svaki novi BF je potpuno isto sporo i naporno smeće, CoD je najbolji što se tiče zabave, male mape su gušt za igrati, a vozila su za nubove, btw u codwaw se mogu voziti tenkovi i imaš killstreakovi helikopteri u mw i black ops.

    • prc12

      @Mentor, 05.08.2013 - 11:52

      Nije da se slažem 100 % s tobom, igram sve igre i bf je znatno teži za igrat (ne realniji, teži), i zahtjeva više vremena i učenja, ali sto se tiče zabave cod je skoro pa na prvom mjestu, dosta zabavan za par brzih rundi na dan ako nemaš vremena za bf ili neke slične igre… ljudi su kreteni i bez razloga pljuju po dobrim igrama.. da !! CoD je dobar !!

    • IaMarmageddoN

      @Mentor, 05.08.2013 - 12:23

      Smiješan si ti lik! Ne slažem se sa tobom uopće i ne možeš napisati nešto da me uvjeri da imaš imalo pojma o tome što pričaš.

    • IaMarmageddoN

      @Mentor, 05.08.2013 - 12:24

      Halo je jedan od serijala koji zaslužuju respekt, čak i od kvazi-igrača kakav si ti.

    • IaMarmageddoN

      @Mentor, 05.08.2013 - 12:27

      Da dodam, slažem se za Halo i BF ali definitivno ne za COD.

    • snooker

      @Mentor, 05.08.2013 - 13:38

      e da, slažem se s tobom, pogotovo s ovim da bf nije realniji, jednako su glupavi i bf i cod, bf samo nije onako brz ko cod

  • MoGaming

    04.08.2013 - 12:06

    jesu ovo ljudi došli pameti????

  • peaNuT_ButTer

    04.08.2013 - 12:44

    Hahah, ma joj ljudi…vi ste malo poglupi 😛
    Nesto pricate i krcite se da je call of duty losa igra, lose grafike, da je activisionu stalo samo do para i tako to, A SVI VI ZNATE DA CETE IGRU KAD TAD KUPIT I ZAIGRAT…
    Pa bgt nebi ta igra imala veci grossing od avatar filma da je losa…
    Sto se mene tice, bf je dosta bolja igra sto se realisticnosti tice, i neki tako stvari, ali jednostavno cod ima to nesto sto privlaci 90% gamera…ta neka fluidnost igre, napucane scene, predobra muzika i tako to…
    haj ruku na srce ako ste zaplakali kad woods ubije masona, ili barem jednom u mw serijalu, a u bf kad neko ubije nekog, NAPROSTO, BOLI VAS K

    • snooker

      @peaNuT_ButTer, 04.08.2013 - 12:58

      briga me za woodsa, masona a i za ostale slične jednodimenzionalne likove pa bili oni u bfu, codu ili nečem trećem

    • Moth

      @peaNuT_ButTer, 04.08.2013 - 12:59

      woods ubije masona….i takve spike. Hehehe, a i ti si se javio samo da bi pokazao kako si pobrkao lončiće, promašio ceo fudbal itd itd. Kakve veze ima singleplayer (iz kojega si ti naveo konkretan detalj sa Woodsom) sa rezultatima prodaje CoD igara?? D point iz: CoD se uzima prvenstveno radi multiplayer komponente. NA multiplayeru oni zgrću lovu. Briga me za pamtljive detalje singleplayera. Dapače. za tih 5-6 sati singleplayer kampanje preporučujem ljudima da skinu krekiranu verziju jer žali bože davati 450-500 kn za 5 sati igranja.

    • IaMarmageddoN

      @peaNuT_ButTer, 04.08.2013 - 16:28

      Definitivno MP prodaje igru ali SP je u CODu jači nego kod mnogih igara koje MPa niti nemaju!

    • Aves

      @peaNuT_ButTer, 04.08.2013 - 18:01

      Nisam zaigrao ni jedan CoD od Modern Warfarea, i neću. I da, imaš pravo, boli me k kad netko umre u kampanji… JER JU NISAM NI JEBENO IGRAO. Battlefield je MULTIPLAYER serijal, zapamti to prije nego što počneš gluposti pisat!

    • prc12

      @peaNuT_ButTer, 05.08.2013 - 11:54

      Aj sad zamisli da sam napisao nešto što bi te jako uvrijedilo… eto, tolko kolko mislim o tebi i tvom "jako pametnom" komentaru… Živio !

  • IaMarmageddoN

    04.08.2013 - 16:30

    Volim COD ali bogme mi se neda više niti čitati gluposti koje iz Activisiona imaju za reći na temu love za tu franšizu jer svake godine zarađuju masno, i dok su neki developeri zadovoljni sa solidnom prodajom svojih igara ovi debili nisu sa time da su im igre po cijelu godinu pri vrhu liste prodaje. Očito im zlatna koka nije dovoljna, htjeli bi platinastu!

  • afterlife

    04.08.2013 - 18:49

    volim i ja COD,al brate vise mi je pun k… ovakvih prica svake godine!jos izlazi svake godine i jos dlc-ovi,morali su skupit para masu

    • IaMarmageddoN

      @afterlife, 04.08.2013 - 21:25

      točno to. baš seru previše!

  • Andrash

    04.08.2013 - 21:43

    Prodaju i po nekoliko puta više primjeraka i od puno boljih igara od coda. Zgrču stotine milijuna, milijardu čak PROFITA. Najprodavaniji proizvod u zabavnoj industriji (znači uklkučujući i filmove, knjige, serije) I onda oni imaju najveću kuknjavu kako se boje što su opale prednaruđbe, da bi se mogao prodati mrvicu lošije nego sadnji i sl. SRAMOTA. Jbte kako im nije neugodno. Šta bi onda trebali reći drugi studiji. Dokle ide ljudska pohlepa…

    • haha.xd

      @Andrash, 04.08.2013 - 22:25

      Da SRAMOTA i da su ljudi pametni nebi im uopce kupili igru pa bi drugi put mislili sta ce objaviti i sta ce reci i napravili bi bolju igru vrijednu spomena .Postoje puno bolje igre od coda ali njihovi proizvođači ne ulazu vise para u reklame nego u izradu same igre pa se prodaju po nekoliko puta manje nego cod…:D

  • Apocalypse4987

    05.08.2013 - 11:54

    KIseli kupus sa baterijama donosi veselje mladim palmama

  • maxim.x

    05.08.2013 - 12:22

    Da ljudi s ovoliko energije rade i podrzavaju stvari koje vole, umjesto da kritiziraju i mrze…ehh 🙂

    • IaMarmageddoN

      @maxim.x, 05.08.2013 - 12:43

      Na prst jedne ruke jedva možeš nabrojati pojedince koji bar znaju argumentirati korektno i bez vrijeđanja makar se radilo o igri koja im je trn u oku. Svaka čast takvima, divim im se ali ja previše puta reagiram na nešto što je neki jadnik napisao! COD je popularan i kod onih koji ga mrze jer ga očito vole komentirati makar ga ne igraju godinama a ipak znaju da je stalno isti i normalno da niti nisu probali MP jer nemaju originala pa lako govore na pamet. Infinity Ward, Bungie, DICE, 343 Industries, Crytek, 4A, iD i ostali studiji koji imaju neosporno odlične FPS igre, drago mi je da sam ih imao prilike igrati i igrat ću njihove igre godinama i uživati kao što uživam od prvog do zadnjeg Haloa, CODa, BFa, Crysisa, Far Crya, Metroa, Dooma i ostalih dobrih FPSova kojih ima hrpetinu! Normalno, ne smijem zaboraviti pravu hrvatsku uspješnicu- Serious Sam!

    • buby8992

      @maxim.x, 05.08.2013 - 13:26

      Gledaj, ja nemam ništa protiv ljudi koji igraju CoD. Svatko igra što želi i tko sam ja da nekome pametujem na što da troši svoje pare. Ali uspoređivati igru poput CoD koja je napravljenja preko ku*ca samo da donese pare sa FPS-ovima koji svakim novim nastavkom donesu neke inovacije i poboljšanja, je kao šamar u lice developerima koji se zaista trude.

    • IaMarmageddoN

      @maxim.x, 05.08.2013 - 15:35

      Znači, ti kažeš da se ovi koji rade COD ne trude? smiješno…

    • buby8992

      @maxim.x, 05.08.2013 - 16:14

      Pa mislim da je to očito s obzirom da ne mogu napraviti niti pošteni grafički engine, nego su im igre uvijek generaciju iza ostalih FPS-ova, a pridodajmo i tome još to da se svake godine radi o istome proizvodu. Pogledaj ostale serijale i koliko su napredovali sa par nastavaka, npr. od Battlefield Bad Company do Battlefield 3 ili od Halo 3 do Halo 4. U svim tim serijalima svaka nova igra u serijalu ima 2 pune godine razvoja (tako da se ne može reći kako nemaju dovoljno vremena) i još k tome CoD franšiza ima čak 3 developera (Infinity Ward, Sledgehamer Games i Treyarch) a opet svi serijali napreduju osim CoD-a. Ja ne znam onda, ili su CoD-evi developeri nesposobni ili se uopće ne trude. To je jedino razumno objašnjenje. I nemoj mi sada početi sa time kako "ne žele naprednu grafiku nego fluidni gameplay" jer bi to objašnjenje i imalo nekog pokrića da oni uvode neke novine u serijal, ali CoD osim dog tagova nije uveo ništa novo u serijal još od MW-a.

    • IaMarmageddoN

      @maxim.x, 05.08.2013 - 16:39

      Infinity definitivno može bolje od toga, siguran sam. I da budem jasan ja jesam za promjene u ovom serijalu ali očito je da Activision shvaća da neke velike stvari ne treba mijenjati jer je ova igra tu gdje želi biti, to timora biti jasno. Istina da bez napretka nema budućnosti ali igra napreduje koliko joj je potrebno, nažalost samo radi zarade! COD je mnogo napredovao od prvog do četvrtog nastavka a dalje se samo poboljšavao, svjestan sam toga. Jednostavno ljudi nisu zasićeni ovom igrom i očito je da velike promjene većina niti ne želi a dok imam izbor sa BFom, MoHom, Haloom i Crysis MPom ne trebam baš neke velike promjene u COD serijalu mada bi sigurno dobro došle.

    • buby8992

      @maxim.x, 05.08.2013 - 17:13

      "Jednostavno ljudi nisu zasićeni ovom igrom i očito je da velike promjene većina niti ne želi…" Oprosti, ali za mene potrošači koji za istu cijenu žele isti (inferiorni) proizvod umjesto boljeg su ništa drugo nego budale. Ovo nije namijenjeno kao uvreda nikome, nego samo moje osobno mišljenje.

    • IaMarmageddoN

      @maxim.x, 05.08.2013 - 18:27

      Na neki način istina ali je bolje pet godina igrati pet igara koje su u mnogim stvarima ispeglane i da svake godine igra napreduje, makar polako, nego da u pet godina naprave jednu igru koja jednom mora dosaditi. COD nije svake godine isti jer na njemu rade dva tima i to je konstatacija koju ne priznajem jer definitivno nije tako, to svatko sa imalo osjećaja u ruci može shvatiti. Velika je razlika između Black Opsa i MWa makar se radi o istom pokretaču. Ne znam što da ti kažem, ja nemam problema svake godine igrati novi COD ali isto tako niti svaki novi BF, mada DLCove na kupujem za niti jednu igru jer bi to bio preskupi sport dok sam nezaposlen. Za mene je COD svake godine drugačija igra a svi koji misle drugačije, da ti kažem iskreno, neka igraju nešto drugo i puste nas budale koji to igramo na miru! Super Mario se ne mijenja 20ak godina i nikome ništa, ljudi ga vole. A to je samo jedan primjer, mogao biti takvih igara nabrajati do prekosutra. Znači li to da smo svi mi koji volimo i takve igre budale? Ako znači, ja prvi priznajem da sam budala jer ću ako budu mogućnosti kupiti BF 4 i COD 10 bez obzira što će reći neki da to nije dobra igra, da je za njube ili što god da kažu. A vjeruj mi, takvih ima. Respektiram tvoje mišljenje, ne kažem da ne govoriš istinu ali ne slažem se u potpunosti sa tobom barem dok ne probam i Ghost i BF4. TO je ljepota u našem gamingu. Nema apsolutne istine, nema toga da je netko apsolutno u pravu i nema igre koja mora biti nekome bolja ako tome čovjeku onda to nije.

  • HDZombikila

    10.08.2013 - 18:32

    Kao što je naša ekipa rekla da je igrača zajednica podijeljena tako sam i ja… fakat nemam pojma bi li kupo ghost za ps3 ili ako ikada prodam ps3 da kupim i ghost za ps4…. to stvara pomutnju i onda je tu kolaps… ali ljudi moj budimo realni došlo je do zasičenja… dignimo revoluciju dosta je cod-a i bf-a !!!! mlađi sam igrač ali se sječam kada su se igre igrale tjednima i mjesecima. sada odigrate jedan cod za 5 sati (ako i toliko). kada se samo sjetim GTA trojke ili san andreasa… njega gotovo nikada nisam ni prešao zbog prevelike priče igre ali uvijek težim tome da igre odigram u jednom dahu od početka do kraja…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?