HCL.HR

Call of Duty: Modern Warfare Remastered napokon izlazi zasebno, ali cijena mu je kriminalna

Zoran Žalac 24.06.2017.   •   74 komentara


Activision je potvrdio kako će pola godine nakon izlaska Infinite Warfarea početi prodavati Modern Warfare Remastered u zasebnom paketu.

modernwarfareremaster

Baš kako su i vrapci na granama pjevušili – istina je da će Call of Duty: Modern Warfare Remastered dobiti samostalno izdanje, pola godine nakon što se prodavao uz skuplje, Legacy izdanje Infinite Warfarea. Zasebni MW Remastered izaći će na PlayStationu 4 već ovoga utorka – 27. 06. Verzije za PC te Xbox One uslijedit će kasnije tijekom ljeta.

Mnogima je cijena pri nabavi Modern Warfare Remastereda bila glavna prepreka ako nisu željeli Infinite Warfare. Osamdeset eura nije toliko visoka cijena za dvije igre, ali ako želite samo jednu od njih – definitivno je previše. Stoga je postojala nada da će MW Remastered biti nešto povoljniji izvan Legacy Editiona.

Međutim, ovdje ipak govorimo o Activisionu pa je možda nerealno očekivati cijenu od 20 eura. Složit ćemo se da bi cijena od 25 eura bila poštena. No, MW Remastered neće koštati toliko. Najuporniji bi vjerojatno prihvatili cijenu od 30 eura, no MW Remastered neće koštati ni toliko. Dobro, pa neće ga valjda prodavati za 35 eura ako mu je vrijednost u Legacy Editionu bila 20 eura? Neće.

Cijena Modern Warfare Remastereda bit će visokih 40 eura. Može zvučati smiješno s obzirom da se jedna Uncharted remaster kolekcija (tri igre u paketu!) prodaje po toj cijeni, ali je zapravo očekivano, kao što sam svojedobno predvidio u svojoj kolumni. Naime, Activision iznimno cijeni svoje CoD igre pa ih nakon 14 godina ima obraza prodavati po 20 eura komad.

S obzirom da bi klasični Modern Warfare morao biti prodavan po nižoj cijeni u slučaju da Remaster verzija ne košta barem duplo – jasno vam je zašto igra ne može biti jeftinija – to bi poremetilo čitav poredak u svemiru.

Komentari (74)

  • hacksor1234

    24.06.2017 - 16:26

    Kakva đubrad od firme , skoro 5 godina star call of duty black ops 2 na steam summer saleu kosta 30 eura dok shadow of mordor koji je izasao prije skoro 2 godine nudi GOTY izdanje za 4 eura i jos je puno bolja igra. Sramota

    • GAMEmaher

      @hacksor1234, 24.06.2017 - 16:35

      Da…drže cijenu tim call of duty općenito svima da je užas. Na PS4 daju Battlefield 4 za 35 kn koji je odličan kako story tako i online

    • trulex

      @hacksor1234, 24.06.2017 - 20:17

      Meni je call of duty uvijek 0 € ako ga želim igrati zna se gdje.

    • GTA222

      @hacksor1234, 24.06.2017 - 20:45

      Imaš u Sancta Domenici 50kn svaki CoD osim zadnja 2 i to još na DVD-u.

    • gogo1207

      @GTA222, 24.06.2017 - 22:28

      Kakav je to DVD od 40 giga (prosjecna velicina zadnjih par nastavaka cod-a)?

    • hacksor1234

      @gogo1207, 25.06.2017 - 00:25

      Blu ray za konzole, imaju sa jednim slojem ili dva, s jednim je velicine 0d 27gb a sa dva velicine 54gb, a za pc stavljaju na vise ovih normalnih diskova od 8gb psoto slabo ko ima obican dwd citac a kamoli blu ray citac

    • gogo1207

      @hacksor1234, 25.06.2017 - 12:07

      To je BluRay, to nema apsolutno nikakve veze sa DVD-om. xD

    • GTA222

      @gogo1207, 25.06.2017 - 11:38

      Pardon evo BO2 je bio na 2 DVD-a ali vjerujem da se znalo na šta mislim fizičku verziju igre…

    • pesek32

      @hacksor1234, 25.06.2017 - 20:48

      COD 2 iz 2005 je 10 eura.

  • GAMEmaher

    24.06.2017 - 16:29

    Koja glupost… pa jučer vidio u njemačkim velikim Saturn dućanima Infinite Warfare + Modern Warfare remastered disk za 39 eura redovna cijena i nije akcija. Uncharted 4 je 19 eura. Ovo je baš pretjerivanje… al naravno, bit će on na popustima manje i jedino treba čekati al to su te fore kao kad u dućanima kod Nas prodaju cipele pa im vrijednost 500 kn oni prvo stave 1000 i onda kasnije ultra akcija 500 kn.

    • Fr3dY

      @GAMEmaher, 23.10.2017 - 21:05

      Uzeo ja u italiji IW I MWremaster za 22 eura

  • stex13

    24.06.2017 - 16:34

    samo se parica gonja

    • funky0308

      @stex13, 26.06.2017 - 08:07

      Haha…pazi izjave 😀 dobar 🙂

  • 1oR

    24.06.2017 - 16:38

    Idu mi na ku*ac sa ovom igrom, ovo je 3x put da je pustaju u prodaju. 2007, 2017 i evo opet 2017 kao samostalno izadnje. Kako su budale krenule prodavace je do godine opet

    • baDarmageddoN

      @1oR, 24.06.2017 - 17:20

      2016*

    • snooker

      @1oR, 24.06.2017 - 19:53

      da, a budale će je opet kupiti haha

    • gogo1207

      @snooker, 24.06.2017 - 22:27

      Pravi fanovi FPS zanra, fanovi cod-a i pravi gameri ce kupiti ovo, samo budale nece.

    • YeYa

      @gogo1207, 25.06.2017 - 09:56

      Nikakvi pravi gameri niti fanovi fps žanra neće kupiti igru za ovakvu lopovsku cijenu. Također mislim da si većinu korisnika na ovom portalu nazvao budalama.

    • gogo1207

      @YeYa, 25.06.2017 - 12:10

      Znam da sam vecinu korisnika ovdje nazvo pravim gamerima. Samo pojedinci su se nasli u ovom drugom.

    • YeYa

      @gogo1207, 25.06.2017 - 12:32

      Napisao si da svi “pravi” gameri trebaju kupiti tu igru bez obzira na lopovsku cijenu, a da ju neće kupiti samo budale. Sudeći po komentarima velika većina gamera (osim tebe) neće kupiti tu igru za 40€, a to onda po tebi znači da su oni “lažni” gameri i budale.

    • YeYa

      @gogo1207, 25.06.2017 - 12:48

      Btw, nisu “pravi gameri” samo oni koji igraju pucačine već i oni koji igraju avanture, arkade…
      Netko tko obožava Super Maria i ne voli fps je isto tako “pravi gamer”. Taj stereotip da su “pravi gameri” oni koji igraju CoD je lažan i kriv.

    • gogo1207

      @YeYa, 25.06.2017 - 13:39

      Prvo nisam napisao da bilo tko TREBA kupiti, nego sam napisao DA CE kupiti. To nije isto i ne mozes stavljat kruske i jabuke u istu kosaru.

      A drugo ja nigdje nisam spojio PRAVE GAMERE i FPS zanr u jedno.

      Trece po cemu je to lopovska cijena? Po tome sto je Call of Duty: Modern Warfare najpopularniji serijal ikada u povjesti gaming industrije? CoD4:MW je srusio WOW sa trona po broju igraca dnevno, o cem se raspravlja uopce vise. O tome kako ekipa hejta nesto, a svejedno ce igrat to, kupit to ili torentat. Velik broj clanova ovog sajta je skinulo cod4mwr, ali su ga i dalje popljuvali jer ih je sram priznat da je igra bila vise nego su ocekivali, “pa reko ono necu sad promjenit misljenje, ispast cu idiot, hejtat cu i dalje iako me odusevila”. To je tako. Sto prije prihvatite cinjenice koje dokazuju sve suprotno od onog sto veci broj cod hejtera pise to ce vam biti lakse prihvatiti da je igra vrh i da zasluzuje svaku lipu.

      Kada bi ti krenuo pisat i objasnjavat zbog cega se to tako radi sa cijenama i zasto CoD ima svake godine novu igru, potrajalo bi i vjerojatno ne bi sve stalo u komentar. Ali zacudio bi se koliko zapravo stvari nisi znao o zim razlozima, ja osobno nisam vjerovo u neke stvari dok iz prve ruke nisam vidio razloge. Ne samo CoD, i BF isto, samo oni se izvlace na foru “e ovo je DLC”, ali i dalje rade isto sto se radi i sa CoD-om, samo na drugaciji nacin. CSGO i R6Siege isto tako to rade, ali na nacin da prodaju ingame iteme (skinove i slicno), ali je to i dalje ista stvar kao i sa novim cod-om svake godine. Razmisli da li je tako. Nije mi u interesu bilo koga uvrijediti, ali gotovo svi koji hejtaju bilo koju igru gledaju povrsno na tu igru i gledaju ono sto je neki medij objavio. npr HCL objavi clanak “COD:WWII Je losa igra!” i svi ce se bazirat na tom clanku bez obzira sto mu se svidjela igra, ali kao sto sam naveo gore, ne zeli priznat jer je vec hejto. GG

    • hdnxc

      @gogo1207, 25.06.2017 - 14:21

      Bilo je u redu prvi mjesec, ali tek kad je Activision počeo dodavat mikrotransakcije u Remasteru uništili su sav balans igre i osjećaj starog CoD4. I da ne spomenem kako MWR na PC-u divovski downgrade od starog. Ova igra ne bi trebala nositi naziv “Modern Warfare Remastered” nego “Modern Warfare Reimagined”. Ja ću rađe igrat MP na starom CoD4 nego davat 40+15 eura za ovo smeće.

    • gogo1207

      @hdnxc, 25.06.2017 - 17:50

      Slazem se. Zato su moji komentari da ovo nije remaster, nego samo port na drugu verziju istog enginea (idt3->idt6). Necu rec da je smece jer nije smece, ali da nije ni priblizno onome sto je org bio to da, da li je igra razocarala, da, samo zato sto nema dedicated server i mod support, jer da to dvoje ima vjeruj mi cijela prica bi bila drugacija oko mwr-a. Mikrotransakcije ne zelim uopce komentirat jer je to danas standard i nista neocekivano, ali da li je neprimjereno za igru koju su nazvali remaster, to da, definitivno.

    • Texas Flood

      @gogo1207, 25.06.2017 - 21:56

      Znači nije remaster nego port, nije ni približno onome što je bila, razočarala je, nema dedicated servere i mod support i uništili su je mikrotransakcijama… Ljudi vi ste budale ako ovo ne kupite. Stvarno.

    • gogo1207

      @Texas Flood, 25.06.2017 - 22:21

      Jos jedan troler u nizu. xD

    • Texas Flood

      @gogo1207, 25.06.2017 - 22:56

      Lol. Gogo izdrkaj ga, bit će ti lakše pa možda nećeš imati potrebu pisati besmislene kilometarske postove. Tako i tako ih nitko ne čita.

    • gogo1207

      @Texas Flood, 26.06.2017 - 17:52

      Pa vidis cita kada se ljudi pale na kilometarske komentare, ti si jedan od njih. Tako da, besmislen ti je komentar.

    • Texas Flood

      @gogo1207, 26.06.2017 - 19:40

      Ok

    • YeYa

      @gogo1207, 25.06.2017 - 14:41

      Prva stvar, nisam muško. Druga stvar nisam CoD hater, dapače suprotno. Obožavala sam neke njihove igre i jedva čekam izlazak CoD WWII. Ja sam se osvrnula na tvoj komentar da svaki fan nekog žanra mora slijepo kupovati neke igre za lopovske cijene. Inače su budale i nisu pravi gameri. Modern Warfare je odlična igra, ali cijena od 40+15 eura za staru igru je kriminalna. Koliko samo ima odličnih igara koje su remasterane kao što je navedeni Nathan Drake collection za duplo manje para, a u njemu su TRI igre. Nije ni da nam fali novih fps-a koji izgledaju odlično i uskoro izlaze. Ta cijena je kriminalna bez obzira što je igra bila odlična jer je ovo samo REMASTER. Također si sada u komentaru napisao da pratitelji ovog portala slijepo slušaju što god redakcija napiše na njemu. To je još jedan netočan stereotip. Sorry što sam oduljila, ali izbaci te stereotipe iz glave. 🙂 Pozdrav

    • JADRO

      @YeYa, 25.06.2017 - 16:37

      Svaka čast! To je stara, ali ipak dobra igra sa samo boljom grafikom. Odličan primjer za Nathan Drake te je tu također Bioshock: The Collection i The Last of Us Remastered.

    • gogo1207

      @YeYa, 25.06.2017 - 18:14

      Nije bitno da li si musko ili zensko, pisem kako pisem svidjelo se tebi ili ne. Ne stvaram razliku izmedu spolova, jednostavno pisem tako iz muske perspektive, sorry. 😀
      Cijena je prihvatljiva, nije kriminalna. Ocekivana je.
      Usporedivat Nathan Drake igre sa necime sto je daleko iznad po broju igraca je besmisleno. Moze igra biti kvalitetna koliko god ti zelis, ali i dalje ce biti samo jedan u nizu naslova koje ce manji broj igraca zaigrati, vecina njih ce ostat nezapamcena dok se pojedinci ne sjete pisati o godinama kasnije. Primjer jedne igre koja je smece nad smecem CS:GO, ali ju igra velik broj igraca, ima broj prodanih primjeraka gotovo ko pola svih igara zajedno, ali je smece i ljudi ju svejedno igraju.
      CoD4:MW je svojim dolaskom izmijenio buducnost gaming scene kao sto je Half Life to napravio 9 godina ranije. Igre poput CoD4:MW i HL zasluzuju cijenu i od 100€.
      Stereotip…pozabavi se marketingom malo, upoznaj “marketinske trikove” (ne znam kako da to nazovem na domacem jeziku ahaha) kako imati veci broj posjetitelja, ludi besmisleni naslovi su jedan od trikova. Pogledaj Ameriku i njihov marketing, ne mozes na wc otic a da ne vidis reklamu, jer se ljudi slijepo vode onime sto im se nabije na nos pomocu takvih trikova. Prouci zasto se cijena nekog predmeta u ducanima stavlja recimo 49,99kn a ne 50kn. To nije stereotip, to je realnost, problem je sto jako puno ljudi to ne zeli prihvatiti jer su optimisti i nadaju se boljem, a stvarnost je totalno drugacija. 😉
      Igra kakva god da je i bez 2 komponente zbog kojih se MWR nije proslavio svejedno zasluzuje svaku lipu, svaki cent.

    • pleto

      @gogo1207, 26.06.2017 - 08:08

      Al si se ti nama napravio pametan i napravio usporedbe sačuvaj bože, uvrijedio 80% ljudi vamo u svojim postovima.
      Prouči ti zašto je pašteta jeftinija u Americi nego kod nas 😛

    • gogo1207

      @pleto, 26.06.2017 - 17:50

      Prouci ti zasto oni nemaju pastetu, a mi je imamo. 😉

    • YeYa

      @gogo1207, 26.06.2017 - 10:22

      Nathan Drake je gaming ikona. Vrijeđaš ga u usporedbi s lošim remasterom jednog od natiskanih CoD-ova. Modern Warfare je odlična igra ja to nisam opovrgnula. Remaster je loš, neoptimiziran i precijenjen. Rađe kupiš original.. Ja (i većina ljudi) nisam spremna dati 40 eura za igru, a kamoli 100 eura kao ti ? Mi nismo zato budale kao što si nas ti nazvao već znamo procijeniti kada nešto ima lopovsku cijenu. Kad bi malo odvratio svoje oči od CoD-a vidio bi da ima hrpu boljih igara po pravednoj cijeni. 🙂 Btw uspoređivat singleplayer Uncharted-a koji je bio revolucionaran u svoje vrijeme i multiplayer igre koju prodaje ime i koju većinom igraju klinci nije mjerilo kvalitete. Da si igrao bilo koju Naughty Dogovu igru znao bi o čemu pričam jer su te igre remek djela.

    • gogo1207

      @YeYa, 27.06.2017 - 12:17

      Vrijedam? Samo sam naveo da te dvije igre ne mozes usporedivati. MW je jedna od poar igara koje su promijenile buducnost gaming scene, a u tih par Nathan Drake nije ni priblizno. Solidna igra za ubit vrijeme malo, nije losa, ali nije vrhunska. Upravo zato ju je tako mali broj igraca i odigrao.
      Optimizacija MWR? Daj molim te nabavi PC koji dostoji 2017. godini, nemoj igrat na tosteru. Sta ocekujete svi da ce igre u 2017. godini moc raditi na konfiguracijama od prije 5+ godina?
      Nema optimizacija apsolutno nikakve veze sa time sto se igra lose vrti na tosterima. Nabavite konfe dosljedne 2017. godini i nece biti problema sa “losom optimizacijom”. Jedina losa optimizirana igra danas (a i zadnje 2 godine) je ARK, prije njega GTAIV.
      Losa optimizacija nema apsolutno nikakve veze sa time u koliko je Hz gameplay. Ako je igra port sa konzole bit ce napravljena u 30 i 60Hz (sto ujedno oznacava koliko FPS-a igra treba da se uredno vrti), ali igre koje su napravljene za PC ili nisu port sa konzola, to je druga prica i tu se radi o 60 do 144Hz igrama (CSGO, QuakeChampions, iako starije BF2, CoD2, CoD4 mogu upast u ovu kategoriju). Da pojednostavim, port igra se nikad nece glatko vrtit na PC-u bez obzira na FPS jer je gameplay u malo Hz. Freezanje igre ovisi samo i jedino o konfi na kojoj vrtis igru i u velikom broju slucajeva nema veze sa optimizacijom igre, vec sa optimizacijom konfe. Crashanje je druga prica, ali to nema veze sa optimizacijom igre niti sa opt. konfe.
      Promjenio sam temu, al nije bitno, tesko da ces shvatiti o cem pricam.
      Molim nekog da me bana jer cu postat gluplji nego sto jesam ocito. Hvala.

    • 1MP3R470R

      @gogo1207, 26.06.2017 - 17:16

      Ako imaš manje od 18 godina zanemari moj komentar još si klinac,ako imaš 18 ili više onda si totalni bilde. Kupio sam apsolutno sve COD-ove izuzev IW+MWR, i ako je neko fan boy COD-a taj sam, ali lupati gluposti da MWR vrijedi 40 € može samo moron. Uništili su kompletnu igru s ovim prije svega očajnim portom. Ovo trabunjanje oko marketinga neću ni komentirati s obzirom da ako krenem neću stati do izlaska WW2 .

    • gogo1207

      @1MP3R470R, 26.06.2017 - 17:59

      Necu komentirat sve jer si jedan od onih koji pojma nemaju o onome sto pisu. To sto si kupio sve nastavke cod-a ne cini te fanom. To sto si sebe tako nazvo je vrlo plito, zapravo povrsno. Zapravo ni nisi kupio sve nastavke a nazvo si se fanom, srami se, nazivas se fanom coda a nisi kupio sve nastavke? Strasno!

    • 1oR

      @snooker, 24.06.2017 - 23:14

      a lagano, a budala na svakom koraku.Ma pirate bay number one,samo pisati po developerima haha.. Ko ih jebe kad su smradovi gladni para

    • gogo1207

      @1oR, 25.06.2017 - 12:12

      Tipican balkanski mentalitet Krapinskog pračovjeka. Sramota me gdje zivim i kakve sve budale srecem svakodnevno.

    • 1oR

      @gogo1207, 25.06.2017 - 22:44

      ?

    • gogo1207

      @1oR, 26.06.2017 - 18:02

      Sta “?” ? Tipican balkanski mentaliter Krapinskog pracovjeka. Tu se jedino zna kako ukrast nesto, cudi me da vec nema u skolama predmet “Krađa i Kako ukrasti nesto”. Piratebay? Stvarno? Nije ni cudo sto je kod nas jako mali broj gamedev studija kada imamo ovakvu publiku.

    • 1oR

      @gogo1207, 27.06.2017 - 02:09

      http://imgur.com/a/JCtYY ne znam jesi skontao,nemas sliku na profilu? Evo ti odgovarajuci avatar

    • gogo1207

      @1oR, 27.06.2017 - 11:50

      Sure kido.

  • hdnxc

    24.06.2017 - 17:26

    Znaš što je još kriminalno? Moraš još dati 15 eura za zadnje 4 mape koje su bile besplatne u starom CoD4.

    • Iskramor

      @hdnxc, 24.06.2017 - 18:24

      Psiholoska pobjeda xD

  • metalshegy

    24.06.2017 - 17:41

    radi ovakve gamadi se rodilo piratstvo

    • 1oR

      @metalshegy, 25.06.2017 - 22:45

      Prvo sto instaliram na komp posle podignutog windowsa su graficki drajveri i UTORENT

  • Jasterrr

    24.06.2017 - 18:05

    Ne volim Activision i takve prakse prodavanja remastera za 40 eura i još milijun drugih stvari. No ruku na srce, kao i većina firmi na svijetu oni su uglavnom vođeni (između ostalog) ponuda-potražnja modelom i na temelju toga (i profita) će definirati cijenu. Znaju da mogu stavit tu cijenu jer ima dovoljno potražnje od određenog broja ljudi koji su spremni rado platiti 40 eura. Malo kasnije će spustit na 30 eura i većina ljudi koji su htjeli kupiti sada sigurno i hoće. Dakle, rade to jer ljudi to žele.

    • borna8

      @Jasterrr, 24.06.2017 - 20:26

      ne seri.

    • Jasterrr

      @borna8, 24.06.2017 - 23:59

      Ja ću nastavit srat a ti ćeš i dalje bit glup 🙂

  • don5pro

    24.06.2017 - 18:27

    Hahahabababhahahaha 40 eura hahahahahababahabhahahahahabababab

  • L3gi0naR

    24.06.2017 - 19:07

    Na STEAM-u orginalni COD 4 košta 40€ a igra stara 10-ak godina.Sramotni Activision.

    • gogo1207

      @L3gi0naR, 24.06.2017 - 19:29

      Fascinantno je kako hejteri koji pojma nemaju o igrama uvijek pisu budalastine koje veze sa zivotom nemaju. Daj pogledaj koliko je cijena za org cod4mw malo bolje. 20€ je cijena vec gotovo 3-4 godine na steamu, prije toga je bila dosta dugo 25€.

    • L3gi0naR

      @gogo1207, 25.06.2017 - 14:09

      Fascinantno je koliko su COD igre precijenjene i popusti na njih ultra premali.

    • gogo1207

      @L3gi0naR, 26.06.2017 - 18:03

      Fascinantno je kako CoD igre zasluzuju biti i po 100€ jer bi se samo tad vratilo ono sto CoD ponudi svake godine.

    • L3gi0naR

      @gogo1207, 26.06.2017 - 18:20

      Kao da nisu po 100€ na kraju kad dodaš sve Season Passove i ostale mikrotransakcije.

    • UrbanFsk

      @gogo1207, 27.06.2017 - 10:54

      Da ti govno zapakiraju jel bi i to kupio? Plus dlc toalet papir za jos 15 eura?

      Ti si bas onaj tipicni fanboy…bas, bas..

      Cod nije igra jos od mw2.
      Igra je nesto sto je radeno sa srcem i ljubavi, ima dusu i odise kreativnoscu. Cod se stanca ko po traci, nema kreativnosti, ista sablona godinama i deri..

      Frajer leti s minigunom po mapi i nitko mu nis nemre, nes ti najbolje igre ikad lol…
      Prolazi zato kaj to kupuju starci koji su culi za cod na reklami i tolko dugo izlazi da vec i ptice na grani znaju za njega pa kupe djeci za bozic. Zato i izlazi u terminu kad izlazi. Nek ga izbace usred ljeta pa da vidimo kolko bi se prodo. I kupuju ljudi kaj nisu vidjeli dalje od coda, nit znaju sto je igra, niz znaju da postoje drugi zanrovi i igre zovu igricama. To ti je profil uobicajne activision musterije..

    • gogo1207

      @UrbanFsk, 27.06.2017 - 11:58

      Sta fali MW3? MW3 je i dalje bolji od MW2, a i ekipa ga je brutalno vise voljela jer ima dedicated servere, daleko vise nego MW2. Ovi ostali sporedni naslovi poput BO nisu COD, ali Ghost, AW i IW su brutalno odradene igre sa vrhunskim SP kampanjama i jos boljim MP-om.

      Kakav termin izlaska? Svi kvalitetni naslovi izlaze krajem godine.

    • UrbanFsk

      @gogo1207, 27.06.2017 - 12:36

      Sta mislis zasto su matketinski timovi isplanirali izlazak pred bozic? Sigurno zato kaj je igra kvalitentna pa je zato izbace krajem studenog..

      A zasto druge stvarno kvalitetne igre ne izlaze pred bozic (kao primjer ti mogu navest witchera 3 i horizon zero dawn koji su izasli u petom i drugom mjesecu). Zato kaj ih nitko nece kupit ak izadu u jedanaestom jer je taj termin rezerviran za cod, godinama. Nazalost.

      A mw3 je dobar samo zato kaj je cista kopija mw2, k tome i losija kopija s losijim mapama. To je moja ljubav s cod serijalom stala. Kada sam vidio prvi copy/ paste stao sam s kupovinom. Nakon mw3 nisam niti jedan kupio. Svi moju su se hajpali na bo i svi napravili preorder pa na kraju nisu mogli ni igrat jer igra nije ni radila, a to ti je radio danas famozni treyarch. Cod je umro kad su vince zampella i jason west osli dalje. Al u biti nije umro zato kaj su oni osli negu su osli zato kaj su vidjeli kud to vodi..

    • gogo1207

      @UrbanFsk, 27.06.2017 - 12:53

      Nemaju blagdani apsolutno nikakve veze sa izlascima igara. To sto je Bozic ne znaci da ce se igra vise prodavati u odnosu na ostatak godine. Ako je igra kvalitetna prodat ce se i usred ljeta, ako nije neces ju prodat niti da je Bozic svaki dan u godini.
      Po meni je jedino BO bio nesto sto se nije smjelo dogoditi u CoD-u. Mogu se kladiti da BO nije napravljen prica sa Ghostom, AW i IW ne bi odletjela u sf serijal. MW3 je pricom direktni nastavak MW2, ne znam kako moze biti copy/paste.
      Slazem se oko ostatka tvog posta sa odlaskom nekih ljudi, ali svejedno ne mozemo rec da je odlazak pojedinaca kriv za to gdje je igra otisla, jer ipak korporacija i njena uprava moraju odobriti proizvod, to nije kao kod Indie developera. Nikad necemo znati pravi razlog zasto su se odlucili na ovakva podhvate.

    • UrbanFsk

      @gogo1207, 27.06.2017 - 21:10

      Pare, pare i pare. I da igre, a i sve ostalo se najbolje prodaje za blagdane. Za bozic kupuju poklone svi, usred ljeta samo ak je nekome rodjendan. Kaj si s marsa opo da provalis kak se prodaje isto i na ljeto i na bozic…onak lol..

      Klincu bu mama kupila cod na ljeto zato kaj je igra kvalitetna, kuzi se zena jel :D. Jebemu, kupila bu ga na zimu da mu pokloni za bozic jer je cula da to mladi vole lol..

    • gogo1207

      @UrbanFsk, 27.06.2017 - 21:52

      Koji klinac danas ne zna uzet karticu i kupit igru? Pa na klinca koji uzme karticu danas i potrosi 100-200 eura za igre ne smijes povisit ton jbt odmah ti se socijalna sluzba nasere na vrata. Mislis da sva djeca danas dobivaju igru (ili poklon) od 50+€ samo za Bozic? Da je tako ne bi je*eni nocni klubovi bili puni djece od 120-13 godina. Po tome koliko su razmazena djeca danas vidis da ne dobivaju “poklone” samo kad je potrebno odnosno kada je vrijeme darivanja da se tako izrazim, nego ono “ja nisam imao/la kada sam bi/la mal/a, ali ti ces sine/kceri imat sve sto pozelis pa makar to utjecalo lsoe na tvoj razvoj i inteligenciju”. Kada bi postojale prave statistike o prodaji, pri tom mislim prave, a ne namjesteno od strane knjigovodstva korporacije da se usklade prihodi i rashodi, vidio bi da se jako velik broj igara proda tokom cijele godine, ne samo za blagdane darivanja i slicno. Mislim sa cijene o MWR-u smo otisli na temu o kojoj se moze u nedogled raspravljat. Ne samo ovaj komentar tu, nego i komentar iznad, itd.

  • gogo1207

    24.06.2017 - 19:27

    Standard za ocekivat, ipak se radi o portu najbolje FPS igre ikada na noviji engine (idt3>idt6), malo razocaravajucem portu s obzirom da nema dedicated servere ni podrsku za modove, ali i dalje fer cijena za igru.

  • antrax83

    24.06.2017 - 19:57

    ma smece obicno, tko vise kupuje uopce cod

  • Hazardous Material

    24.06.2017 - 21:42

    pa oni bi i picassovu sliku uspjeli upropastit

  • ReflectoR

    24.06.2017 - 23:18

    Mozda ima veze s tim da se infinite warfare nije dobro prodao.

  • Festini_CRO

    25.06.2017 - 12:26

    ko tu koga mislim activision samo zeli da muzeju pare na stare igre samo ko ce pametan to uzet da mi je znat

    • Texas Flood

      @Festini_CRO, 25.06.2017 - 12:35

      Pa uzet će ovaj iznad Gogo1207 jer je on pametan, a mi nećemo jer smo budale.

  • karlod1997

    25.06.2017 - 13:15

    samo nosteam !

  • Ilija-bigboss

    25.06.2017 - 18:20

    Od mene mogu dobiti 20€ najvise.

  • Mor'T'Unic

    26.06.2017 - 08:15

    Na “drugim” stranicama nasao Infinite za 10 eura, pa onda putem Steama upgrade na Legacy za 29,90 eura. Ima od toga vec skoro dva mjeseca. Remaster je toliko neoptimiziran (bolje se vrti Infinite), mikro transakcije kvare ugodjaj. Ma ne znam, bolje mi lezi original nego ovo remaster govno.

  • Stefek4991

    26.06.2017 - 15:05

    Ja sam ga platii 35 eura, a novi infinite warfare prodaju za 20 eura. Pa to nema logike

  • GhostMan

    12.07.2017 - 23:11

    Volio bih da zaigramremastered te igre ali puno mi je da odvojim 40€ za to

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?