HCL.HR

Capcom i PC platforma

Zoran Žalac 10.03.2009.   •   0 komentara


Capcom je odlučio raščistiti situaciju u intervjuu za VideoGamer.com u kojemu je potpredsjednik ovog japanskog diva, Christian Svensson, ponudio svoja viđenja PC platforme.

Pred izlazak najiščekivanije igre u prvoj polovici ove godine, Capcom je u samom središtu pozornosti igraće industrije. Ipak, kad je u pitanju PC platforma to baš i nije slučaj jer multiplatform igre dotičnog proizvođača na osobna računala stižu znatno kasnije nego na konzole. Capcom je stoga odlučio raščistiti situaciju u intervjuu za VideoGamer.com u kojemu je potpredsjednik ovog japanskog diva, Christian Svensson, ponudio svoja viđenja PC platforme. Svensson između ostalog objašnjava kako Capcom ne misli da gaming na PC-u propada, već smatra kako je PC tržište u stalnom rastu i zbog prednosti digitalne distribucije možemo očekivati sve više Capcomovih naslova na ovoj platformi. Na pitanje kako objašnjava činjenicu stalnog kašnjenja PC verzija u odnosu na konzolaške, Svensson tvrdi da piratstvo nema nikakve veze s tim već da je stvar u tome što izrada igre za PC traje nešto duže nego za konzole – testiranje i optimizacija igre procesi su koji oduzimaju ponajviše vremena. Ipak, u Capcomu misle kako igre takvim kašnjenjem zapravo profitiraju jer se nerijetko dogodi da verzije za PC budu najkompletnije i najljepše, kao u slučaju Lost Planeta ili Devil May Crya.
Cjeloviti intervju možete pročitati ovdje.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!