HCL.HR

Call of Duty: WWII odveo je otvaranje kutija s nagradama na skroz novu razinu

Zoran Žalac 03.11.2017.   •   47 komentara


Otvaranje kutija s lootom u novoj je Call of Duty igri zabava za čitavu ekipu. No, zašto biste se uopće radovali tuđem napredovanju?

cod loot crate

Već smo neko vrijeme znali da će Call of Duty: WWII imati kutije s nagradama koje osvajate ili kupujete, te da ćete otvaranje istih moći dijeliti s drugim igračima u Headquartersu. No, tek smo sada, kad je igra vani, doznali kako čitava stvar funkcionira i što točno znači.

Ukratko, kutije s lootom / nagradama otvaraju se javno i svi igrači koji s vama dijele “lobby” mogu vidjeti kakve ste predmete izvukli. Dio je to onog Activisionovog plana da igrače suptilno navede na dodatno trošenje, odnosno kupovanje predmeta mikrotransakcijama – jer čim vidite da netko dobije neki super predmet, povećava se šansa da će vas lupiti ideja da i sami okušate sreću u tomboli kutija s lootom.

Naravno, reći ćete – zašto bi dovraga igrače bilo briga što tko dobiva i kakvo se to zadovoljstvo može pronaći u promatranju kako drugi igrači napreduju. E pa, Activision ima plan i za to. Ako u CoD: WWII gledate kako ostali igrači otvaraju kutije s nagradama, bilo osvojenim ili kupljenim, vama se povećava tzv. Social Score. Što vam je Social Score veći, to će vam nagrade biti bolje kad sami osvojite kutiju ili ju kupite. Drugim riječima, ako niste “društveni” u CoD-u, igra će vas kažnjavati lošijim predmetima.

Komentari (47)

  • mili1985

    03.11.2017 - 14:08

    Youtuber Yong Yea je napravio dobar video baš o toj temi, vezano uz novi CoD i njihovu novu lopovsku politiku. Preporucam za pogledati.

  • Texas Flood

    03.11.2017 - 14:42

    Kada su izašli za PC, CoD Modern Warfare i Bad Company 2 su koštali su 350 kn. Sada gledam ovaj poluproizvod u Sancta Domenici košta 500 kn. Oni nisu normalni.

    • KhorneFlake

      @Texas Flood, 03.11.2017 - 14:51

      Normalno.

    • TeroXCro

      @Texas Flood, 03.11.2017 - 16:12

      Bad company 2 sada košta 2 eura na popustu i nakon nekoliko stotina sati mogu rec da mi je zabavniji bolje izgleda i bolje se pokrece od WW2 bete od prije par tjedana….

    • sale9667

      @Texas Flood, 03.11.2017 - 16:25

      Ak igras na ps4, a nemas ps + te dode jos i vise. Ja bi vjerojatno i kupio ovaj cod, ali se nikako ne isplati.

      I kad smo već kod poluproizvoda, ista svar i sa Gran Tourismom.

    • L3gi0naR

      @sale9667, 04.11.2017 - 05:42

      Gt Sport nije nit sjena prijašnjim GT igrama.Sramota za Sony šta su stavili fokus na Online.Nadam se da će im se prodat igra u mizernim brojevima.

  • phoda

    03.11.2017 - 14:53

    Mama mi kupila cod ww2 koji igram od prosle godine i rekla da mogu samo 1500kn potrosit na lootboxove. Oce neko social za social?

    • phoda

      @phoda, 03.11.2017 - 14:54

      I posjetite moj youtube kanal na kojem radim satne vlogove samo danas nakon vrtica

    • XenomorphCroatia

      @phoda, 03.11.2017 - 19:04

      A i kako neko moze pogledat tvoj kanal ako ne kazes kako se zoves ili ako ne das link.

    • XenomorphCroatia

      @phoda, 03.11.2017 - 19:03

      Djete nemoj lagat. Prvo bi ti samo da tolko mos potrosit ako su milijunasi. A kako si ga mogao igrat od prosle godine ako je nije izasao.

    • Igor Belan

      @XenomorphCroatia, 04.11.2017 - 08:30

      Jeste vas dvojica isti lik? jer ovaj phoda pokušava bit smiješan glumeći nekog klinca… što nije smiješno btw phoda… a ti Xenomorphe glumiš da ne možeš detektirati phodinu lažljivu prirodu i glumu iako je napisao “nakon vrtića”, što onda cijelu stvar čini očitom. Ma znate što momci – u bilo kojem slučaju, mi se ovdje ne volimo šaliti (šalim se). Pogotovo ne loše (ne šalim se).

    • phoda

      @Igor Belan, 04.11.2017 - 13:08

      Fora je definitivno bila losa. Steta sto nema delte comment opcija. Ali bar me xenomorph uspio nasmijat.

    • funky0308

      @Igor Belan, 04.11.2017 - 14:45

      Sala nije po statutu HCLa. U clanku 2, stavak 4 , paragraf sedamnaesti lijepo stoji – sve sale, posalice, fore i dumine pise samo i iskljucivo g.Zoran Zalac, ukoliko se netko drzne preuzeti njegov posao, zasluge ili od g.Zorana ne dobije pisano dopustenje o posalici, sali ili dumini – slijedi momentalni ban. Osim ako se radi o banani. To je nesto drugo, opisano u istom clanku paragraf 18. Problem je sto ljudi ne citaju pravila moj Igore. Sve lijepo stoji tamo.

    • Artyom

      @phoda, 03.11.2017 - 20:14

      Kako ti se zove mama, daj link od instagrama….

  • hdnxc

    03.11.2017 - 15:24

    Sad tek kad Activision mjesec poslije izlaska igre krene ubacivat jaka oružja u loot boxeve, prava tragedija će zahvatit tu igru.

  • Sinek

    03.11.2017 - 16:09

    Znam da je klišej komentar ali stvarno- dosad sam razmišljao kupiti ovu igru, čisto iz nostalgije prema dvojci, ali ću ipak preskočiti i stajati sa strane i smijati se.

    • sale9667

      @Sinek, 03.11.2017 - 16:27

      Ili kad shvate da su zaj**** pa stave cijenu od 150 na Winter Sale-u ili malo vise na Black Friday-u

    • deanHR

      @sale9667, 03.11.2017 - 17:23

      Cod ima ekipu iza sebe kao Sanader i slični. To je kao da kažeš vjerniku da ne postoji Bog. Nema šanse da te posluša.

    • Texas Flood

      @sale9667, 03.11.2017 - 17:58

      Nećemo ju ni tada kupiti 🙂

    • phoda

      @Sinek, 03.11.2017 - 17:21

      Igra nije losa, daleko od toga nego prvo i osnovno nije ni slicno codu2. To je reskin infinitea i ako nisi igro cod igre od cod2-4 a volis fps igre onda je odlicna, multiplayer je vrz i zabavan. Igra bi vrijedila 60€ da je prva nova cod bgra ali ako si igro novije cod igre nema smisla jer sve je vise manje isto i odigras prijasnje.
      Jedino vrijedno u ovoj igri je singleplayer kampanja koja svejedno ne vrijedi 60€

    • Darcoolio

      @phoda, 03.11.2017 - 18:23

      Za WW2 prebrz i nije uopšte zabavan.

    • Darcoolio

      @Darcoolio, 03.11.2017 - 18:24

      Aha, sad sam bolje pročitao, moja greška 🙂
      Inače, optimizacija je crtani film.

    • Igor Belan

      @phoda, 04.11.2017 - 08:42

      Zašto bi morala biti slična CoD-u 2? Što bi to po tebi bila neka prednost? CoD 2 je za dašanje pojmove jednostavno zastarjela igra… danas od igara očekujemo više i to ne samo na polju grafike, već i koncepta gameplaya, dizajna mehanika – sve se to u međuvremenu poboljšalo i moderniziralo uz napredak tehnologije. Naravno da nije ni slično CoD-u 2 po gameplayu. Ne bi ni trebao biti. I ne, ovo nije reskin Infinite Warfarea – to je svemirska igra u svemiru, ovo je WW2 igra. Ne možeš samo “skin” primijenit kad tako brutalno mijenjaš tematiku. Ima tu puno izmjena i u tome kako funkcionira MP po pitanju klasa i oružja, i u tome kako je koncipiran SP uz svoju novu priču, mehanike squad abilityja itd. Druga igra kompletno, ali i dalje CoD… naravno da je to nastavak CoD serijala. Battlefield 1 i Star Wars Battlefront su onda po tvojoj definiciji “reskin” jedan drugoga 🙂

    • phoda

      @Igor Belan, 04.11.2017 - 09:33

      Potpuno se slazem da igra je moderna pucacina i ne treba bit slicna cod2 da bude dobra. Usporedjujem sa cod2 jednostavno iz razloga sto svugdje se spominje stari ww2 cod naslovi, povratak u “dobre dane” a igra nije slicna cod dvojci. Igrao sam betu cak kojih 20ak sati i mogu rec da je igra vrlo zabavna i brza, sto se tice balansa i drugih dubljih stvari ne mogu govorit jer nisam ni cod igrac ni fps igrac. Takodjer ocekujem jako puno od singleplayera i koliko sam vidio i iz vaseg videa i to ce igra ispunit ALI igra je kao i nedavni nastavci i jednostavno ne nudi puno raznolikosti. Da druga su oruzja ali ta oruzja imaju osjecaj kao da su uzeli ih iz iw stavili drugi model i to je to. Stvar je ista kao i sa far cry-em. Trojka je bila odlicna igra ali 4 je vise manje reskin (moglo bi se rec remaster) cak i primal koji je u pradoba u kojem nema rijeci o bilo kakvom vatrenom oruzju, je imao osjecaj reskina. Sam po sebi i 4 i primal su odlicne igre ali stvar je da su copy/paste trojke.

    • phoda

      @Igor Belan, 04.11.2017 - 09:39

      Da nadodam da ima naslova koji nisu mnogo promijenili ali svejedno imaju osjecaj nastavka i produbljenja igre a ne samo reskin kao npr assassins creed, istina da izlazak unitya je poceo gusit fransizu ali prije toga je raznolikost bila odlicna a sad i origins se cini vrhunski naslov iako nisam igrao.

    • Igor Belan

      @phoda, 04.11.2017 - 11:51

      Gle, osjećaj nastavka i produbljenja igre je očito subjektivna stvar kad pričamo o nastavcima nekih serijala. Netko drugi će ti reći da je AC pun reskinova. U svakom slučaju, razmisli malo što si sve rekao imajući na umu da nisi ni CoD ni FPS igrač, kako si sam rekao. I s time da umu – zapitaj se jesi li baš kvalificiran da govoriš o CoD-u kako govoriš, bez da si zapravo upoznat dublje s franšizom.

    • phoda

      @Igor Belan, 04.11.2017 - 12:19

      Moj dozivljaj igre i moje misljenje je definitivno subjektivno, jeli, u doba cod4 sam igrao jako puno i nije da vise uopce ne igram fps igre. Takodjer dosta sam pratio izlazak ww2 ponajvise zbog singleplayer kampanje. Isto tako pogledao hrpu videa od reviwera preko obicnih gaming kanala do cod igraca i vecina kaze isto sto sam i ja rekao da cod je vise manje ista igra od mw2 (koji je bio odlican i po meni revolucionaran) dok cod igraci iako se slazu takodjer sa tim kritikama nije ih briga jer uzivaju u igri jer cod igre jesu zabavne sto sam i ja rekao. Takodjer igrao sam ww2 betu a sam sam iskusio koliki je reskin ili se bar meni tako cini.

    • Igor Belan

      @phoda, 04.11.2017 - 12:33

      Pa čini ti se 🙂 Dakle prijašnjih par CoD igara ima sve ovo – svemir, bliska i dalja budućnost, kompletno futurustičko naoružanje (prateći meci, laseri itd. pored klasičnijih pušaka), upravljanje svemirskim letjelicama, samopilotirajući dronovi, upravljanje RC automobilima i špijunskim robot-mušicama, hodanje po zidovima, let jetpackom usred borbe, dupli skokovi, vertikalnost mapa, napredna mech odjela s nekakvim armor specifikacijama, posebni likovi (kao klase) u mp komponenti svaki sa svojim sposobnostima i specifičnostima u stilu borbe… i ovo je samo prvih par stvari koje su mi sada pale na pamet. I sad to usporedi s Cod WW2, koji nema ništa od toga, i nazovi “samo reskinom” 🙂

    • phoda

      @Igor Belan, 04.11.2017 - 13:01

      Wall running i jet pack su denitivno najveci identifikatori naslova i definitivno promijenilo nacin i dinamiku igranja koje su neki voljeli neki mrzili i sad su to izbacili, za vise manje svaki drugi feature iz novijih codova su nasli zamjenu u ww2 kao i oruzja. I to nebi bio problem da su to posteno radili. Oruzja su najveci problem za mene koja se cine potpuno ista kao infinite iako je velika razlika u vremenu oruzja. Sve doslovno sve ima osjecaj “reskina”. Tesko mi je opisat ali igranjem se najlakse osjeti, nema osjecaj novog ili osvjezavajuceg.

    • SanKa

      @Igor Belan, 06.11.2017 - 14:36

      svemirski cod je ratni zločin od igre

    • phoda

      @Igor Belan, 04.11.2017 - 13:06

      Iskreno zao mi je jer activision ima budget a nije iskoristio takvu odlicnu priliku. Mozda dvije godine pauze bi upjele ozivjet fransizu.

    • SanKa

      @Sinek, 06.11.2017 - 14:35

      nemate pojma, CoD 1 + realism mode je za multiplayer ispred svih CoD-ova svjetlosnim godinama. nema ovog idiotizma s rangovima i definitivno nema lootboxova. puška, pištolj, 3 granate i amen.

  • $inke

    03.11.2017 - 16:16

    Fučka mi se za to,igrat cu samo ranked i game battles s&d s ekipom.

  • l)oolvl

    03.11.2017 - 16:30

    možda će barem igrači moći zloupotrebljavati ovo tako da ostave cijeli dan lika u lobbyu da “promatra” lootboxeve

  • Tony Ghost 1811

    03.11.2017 - 17:01

    I na kraju kako se borit protiv ovih gadova. Pomalo me sve vise odbijaju od gaminga. Cast pojedincima, zbog kojih se jos isplati kupovat igre i od kojih znas sto mozes dobit. Razumijem ja mikrotransakcije ali jedino i samo na besplatnoj igri kao sto je na mobitelima. Zna i to bit frustirajuce ali je besplatno pa je ok. Ovo prelazi svaki smisao i zdrav razum. Platis igru masno a onda te jos siluju sa trovanjem mozga, podsvijenim porukama da jos trosis. Ma dam im k…

    • funky0308

      @Tony Ghost 1811, 03.11.2017 - 17:13

      Apsolutno. Upravo iz tog razloga ja ne podnosim online igre. Znam da ovo nema samo i iskljucivo veze s onlineom ali provlaci se ta prica korz loot boxove jer SP dio igre mozes prijeci bez loot boxova i uz samo SP bi tesko progurali ovako glupe ideje. Pazi ti kretenizma – social skill se povecava kako gledas druge dok otvaraju kutije. Naravno, masa likova koji otvaraju kutije zapravo sjede u Activisionovim uredima i kutije otvaraju kako bi ostatak ekipe motivirali za kupnju. Pa dao Bog da vam sutra krekirali to smece od igre (iako sama igra nije “kriva”) i da vam nitko vise igru ne kupio. Ne mogu vjerovati u sto nam se gejming pretvorio i to u svega nekoliko godina. Odvratno. EA i Activision treba minirati na sve moguce nacine jer ovaj smjer u kojemu se krecu oni, a vrlo brzo ce i ostali stvarno nije niti fer niti korektan niti normalan. Gamad.

    • Tony Ghost 1811

      @funky0308, 03.11.2017 - 18:49

      Slazem se. Nemam nista posebno ni nadodat. Valjda je sada svima jasno zasto se trziste okrece online igranju. Volim ja ponekad odigrat nesto online, ali ruku na srce tako igram samo na mob. Ps4 mi sluzi iskljucivo za opustanje ono malo vremena sto imam.

    • Sinek

      @funky0308, 03.11.2017 - 20:24

      Točno to. Frajer koji je pitchao izdavaču ovu bolesnu “social” mehaniku je vjerojatno na povišici i misli da je ispao full pametan. Ovo je nešto najodvratnije što sam pročitao u zadnjih par mjeseci… Gledaj strance kako otvaraju loot tako da i ti poželiš prašiti novce na isti, a ako si normalan i ne želiš sudjelovati u tim pizdarijama onda si ucjenjen ovim glupim social bodovima koji nose bolji loot… jer poanta video igre je ekipno trošenje para na mikrotransakcije uz šalicu čaja… Ne, jednostavno ne da se opisati riječima koliko je ovo izopačeno, nisko i jadno.

    • SanKa

      @funky0308, 06.11.2017 - 14:38

      najsmijesnije od svega, igra je 2. sv. rat simulacija, oni guraju neki social kurac za socijalne mreže. bog te ubio, ako je 2. sv. rat, minimalizam, realizam, a ne to govno od socialnih mreža, loot boxeva koji padaju s neba. to nema veze s WW II. Falilo je zaliha na sve strane, a tu se naručuje ko dostava ćevapa.

    • phoda

      @Tony Ghost 1811, 03.11.2017 - 17:26

      Ukratko dok ima trziste za to bit ce i toga. Kupujem igre koje volim i/ili podrzavam poslovanje (divinity, mount and blade…) kupujes sta valja tebi i to je to. Ocito ima jako puno ljudi koji kupuju lootboxove inace nebi trpili tolika sranja communitya. Kupovo sam skinove za lol jer poslovanje je cisto skroz i podrzavam a i lijepo imat skin za najdraze champione

    • Tony Ghost 1811

      @phoda, 03.11.2017 - 18:43

      Ma ljudi vraga ne kuze. Citam da im je puna kapa mikrotransakcija i to u igrama koje su besplatne na mobitelima. Da nista ne mozes od karticara. Dok u istom trenutku mikrotransakcije kucaju na vrata i na igre koje jako skupo platis. I to njima nazalost nije upitno. Sto ljudi sto cudi. Ima budala koji sprze placu na mobilne igre. Ja samo to ne zelim gledat. Niti je moralno niti normalno. Kao primjer onog shadow of mordor, kako god. Trebao bi teturat po mapi da bi nasao dobar loot. Pa nemam ja vremena na bacanje. Ili ti daju mogucnost da kupis loot, bas su fini ljudi, sve ti olaksali. Skin je druga prica, on i ovako nema znacajnu prednost nad drugim igracem.

    • phoda

      @Tony Ghost 1811, 03.11.2017 - 18:54

      Slazem se da jw to problem i da zbog mikrotransakcija stvari se stavljaju na grind da se prisili kupnja i ne osvrcu se na kritike jer im donosi zaradu iz naslova u naslov. Vjerujem da su u fazi da vide koliko daleko mogu to gurat. Zanimaju ih najvise brojke tako da ako vide kritike na lootboxove dok im ista stvar donosi zaradu vecu nego sama prodaja igre mislim da su vise nego voljni zrtvovat reputaciju koja se lagano kupi marketingom. Ono sta mozes je jednostavno ne kupovat takve igre. Kupio sam shadow of mordor i preso par puta odlicna igra ali ne zelim kupit shadow of war iako mi se cini odlicna mozda kupim samo igru bez lootboxova ili piratiziram ako mi se bas igra ili ne igram uopce cisto iz protesta samo se nada da ce se s vremenom stabilizirat sve

    • Tony Ghost 1811

      @phoda, 03.11.2017 - 19:20

      Slazem se. Usput, gore sam krivo napisao. Mislio sam na shadow of war a napisao sam mordor. Da ne bude zabune.

  • Fr3dY

    03.11.2017 - 20:26

    SVe za pare lopovi ccccc hahahhaha

  • Sentiel FH-016

    04.11.2017 - 09:09

    Jel se isplati kupovati, barem zbog multi ako nist drugo ili?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?