HCL.HR

CoD: WWII multiplayer vraća se svojim korijenima, ali ostavlja mjesta za napredak

Petra Rukav 15.06.2017.   •   45 komentara


Multiplayer kampanja Call of Duty: WWII označava povratak borbi koja je definirala franšizu, ali doznajemo kakve to novitete i promjene točno donosi.

WW2 Multiplayer

Već i ptičice na grani znaju da se Call of Duty vraća svojim korijenima, no ne samo po pitanju priče smještene za vrijeme Drugog svjetskog rata već i u pogledu borbe u multiplayeru koje su obilježile čitavu franšizu. Ta je vijest obradovala mnoge fanove CoD igara, ali i one koji su neprestano kukali da CoD u svemiru nije pravi CoD. Međutim, to što su se developeri odlučili vratiti starim danima slave ne znači da su napustili nove ideje kojima bi svojim igračima pružili što bolje iskustvo igranja online.

Prije svega, dizajneri multiplayer komponente odlučili su biti fer prema svojim igračima dajući im na raspolaganje svo oružje bez obzira bore li se na strani Saveznika ili Sila Osovine. To zapravo i nije neki novitet jer smo takav pristup „međusobnog dijeljenja“ oružja vidjeli i devet godine prije u World at Waru.

Umjesto općepoznatog sustava klasa, CoD: WWII u svoj multiplayer uvodi tzv. divizije, svaku sa specifičnim divizijskim treningom i oružanim sposobnostima. Birat ćemo između pet divizija: brzi i tihi Airborne oružan prigušenim SMG-ovima, Mountain zovu još i smrt iz daljine, a prihvaćaju samo snajpere oštrog oka, Infantry su najsvestraniji vojnici spremni za bliske okršaje, Armored su snažni momci oružani do grla eksplozivima te laganom strojnicom i Expeditionary koje čini dobro oboružana ekipa s raznim zapaljivim streljivom i sačmaricama.

Developeri kažu da će takav „uravnotežen pristup omogućiti igračima da poboljšaju svoj individualni stil igranja dok dominiraju neprijateljima u nekim od najatraktivnijih ikoničnih mjesta najvećeg svjetskog sukoba“. To se u ovom trenutku odnosi na Pointe du Hoc i Ardene čije mape možete proučiti u priloženim videima.

Komentari (45)

  • baDarmageddoN

    15.06.2017 - 19:06

    Nikad mi nije bilo jasno zašto svi developeri FPSa u moderno vrijeme misle da ako oni naprave klasu jedna bude odgovarala meni. To je skroz pogrešno. Jednostavno ne volim takve stvari u igrama. To je poštena stvar jer se onda može raditi neki realni odnos između snaga te jake i slabije strane ali ja to ne podržavam. Daj mi opciju kakvu je imao COD MW da sam biram što ću napraviti i to je dovoljno. Kakve usrane klase?

  • blacklist0907

    15.06.2017 - 20:01

    Jos jedan fail

  • 1oR

    15.06.2017 - 20:21

    Grafika i gameplay svjetlosnim godinama zasterjeli i prevazidjeni… Sto je Blacklist907 naveo, potencijalni fail u najavi…
    https://www.youtube.com/watch?v=mUvtS5M0hrc
    Gotovo 10 god je proslo od CODa 5,gotovo da se pomakli nisu od njega,sve sivo,bijedno,siromasno…

    • Texas Flood

      @1oR, 15.06.2017 - 23:16

      Jest da je ovo na PS-u ali da, ne izgleda ništa posebno. A i skoro sam umro od dosade gledajući video…

    • 1oR

      @Texas Flood, 16.06.2017 - 00:07

      Prodavanje magle vise od 10 godina,sramota. Nadam se da ce singl barem liciti na nesto. Aha i ja sam se smorio

    • Texas Flood

      @1oR, 16.06.2017 - 08:23

      Ne mogu vjerovati, toliko smo čekali WW2 Call of Duty, a sada ćemo i ovo početi hejtati. Jesmo li postali toliko razmaženi pa želimo nešto novo, nešto divlje ili developeri stagniraju već godinama? Ja mislim da je ovo drugo. Ne znam, nadam se najboljem ali bojim se da i ovo ode u krasni, bar što se tiče multiplayera…

    • 1oR

      @Texas Flood, 16.06.2017 - 11:14

      Sto su novi Spider-Man, Anthem, Days Gone, God of War, Metro naprosto odusevili. Jeste da su i u njima neki segmenti x puta vidjeni ali isto tako dosta stvari je drugacija,napreduju. Nakon 5 sekundi iz aviona se vidi da su se developeri trudili da razvale. Obradovao sam se povratku CODa u ’45,jedva sam cekao gameplay, i sta docekah!? Muliplayer koji je isti 15 godina,mape manje od moje male sobe,grafika koga je gola kurc*na,sterilni zvukovi,koliko vidim iz ovih snimka smjesne animacije,nazgrapne,sve je prevazidjeno… Nadam se da ce singl biti odlican i lijep ali nesto ne znam…Nismo mi razmazeni nego su oni retardirani

    • Marko Lukac

      @1oR, 16.06.2017 - 13:25

      Ovo meni izgleda Ok.Vidit cemo kad izade beta.Ali oni ne mogu shvatiti da oni ne mogu vise praviti igrive igre s tematikom svemira ili WW-a.Trebaju napraviti igre kao sto su bili MW-i ili prva dva BO-a

  • Darcoolio

    15.06.2017 - 20:34

    Bez obzira što ovde plaču za grafiku to većinu nas koji znamo ovaj serijal od samog starta ne zanima toliko, probaće se lepo i proceniti da li je za kupovinu.
    Zbog dečurlije koja kuka na grafiku i to je prioritet sve je manje kvalitetnih igrada, a dobijamo grafičke mutante koji impresioniraju vizuelno, dok im je gejmplej na nivou Teletabisa.

    • Darcoolio

      @Darcoolio, 15.06.2017 - 20:49

      *igara.
      Stvarno bi trebali da uvedete edit opciju 🙂

    • tree_boa22

      @Darcoolio, 15.06.2017 - 22:03

      Bas to, pogotovo u MP gdje samo gledas poubijat neprijatelje i odradit zadatke a ne zalec i gledat teksture 🙂

    • Darcoolio

      @tree_boa22, 15.06.2017 - 22:26

      Da, inače svi imaju high end mašine koje im svaku igru guraju na ulra u konstantnih 60fps.
      Takvih je realno možda 5% ovde.

    • 1oR

      @Darcoolio, 16.06.2017 - 11:23

      Ma pusti ba tu pricu,koga to ne zanima,naravno da nas sve ne zanima. Sto je ovih dana cijela planeta odusevljena Exodusom, SpiderManom,God of Warom,Forzom,Anthemom, sto svi svrsavaju i komentarisu navedene igre? Da nije mozda zbog price!? Pa ko znakakva ce prica biti u tim igrama, za 15 min koliko je prikazano od svake niko nema pojma o prici a opet su odusevljeni. Pa cim su onda oduvani!? Zasto naslov gotovo svake vijesti na HCL pocinje ”provjerite kako izgleda”. Svaki segment igre je bitan za uzivanje u igri ali prezentacija je najvaznija u vecini slucajeva. Jebe se meni za likove i radnju kada ja sada Max Payn1 neigriv. Da neces mozda sada igrati Undying iz 2001 godine i uzivati.. Prema tome pustite te papanske price kako ste vi pravi gameri a krisom svrsavate i divite se novim igrama na E3u bas zbog prezentacije… Smjesno,,,,

    • tree_boa22

      @1oR, 16.06.2017 - 15:23

      Nitko ne kaze da ne volimo dobru grafiku i da prezentacija nije bitna ali za mp je po meni ovo super grafika a i mislim da vecina ceka ovaj COD bas zbog mp-a.
      U zadnja 3 mjeseca sam odigrao par igara starih 10 god neke i starije i definitivno se moze uzivat u starijim igrama….

    • 1oR

      @tree_boa22, 16.06.2017 - 15:35

      Za to se slazem, kad je multiplayer u pitanju nije ona vazna toliko, to stoji. Gore iznad nisam nakritikovao ovaj COD zbog ocajne prezentacije u tom snimku,jer je multiplayer nego sto se bojim da ce i singl biti vizuelno bijedan. Iskreno se nadam da grijesim ali ovo je endzin koji stangira 10 godina… 10 god,dobro,Crysis,Bioshock 1,stari su 10 godina ali i te kako se mogu igrati.Ja mislim na igre iz 2000,pa i period 2005.Jednostavno to je sada smjesno. Ne mozes pustiti GTA3 i uziviti se u igru kad je sve prevazidjeno. Ako me razumijes 🙂

    • closingtime

      @1oR, 16.06.2017 - 17:07

      Pogledaj trailer za singleplayer i iskreno reci da će bit “vizualno bijedan”.

    • 1oR

      @closingtime, 16.06.2017 - 21:39

      Sto se tice mog ukusa i odnosa prema codu necu zuriti za zakluckom,sacekacu gameplay kampanje pa da vidim. Multiplayer se u svakoj igri osakati radi fluidnosti,uvijek je inferiorniji nego kampanja pa cu iz tog razloga sacekati da vidim singl-player i da donesem licni zakljucak.

    • tree_boa22

      @1oR, 16.06.2017 - 21:10

      Naravno, ima i novih koje su neigrive a starih jos i vise…

    • Tony Ghost 1811

      @1oR, 16.06.2017 - 17:26

      Nisam se slagao dosta puta sa tobom alibovdje potpisujem svaku rijec.

    • 1oR

      @Tony Ghost 1811, 16.06.2017 - 21:48

      ‘ajde,makar jednom da se slozimo.

    • croBilly394

      @1oR, 17.06.2017 - 00:27

      Kontam ja da je izgled igre igra veliku, al ne kontam čemu toliko drečanje o apsurdno lošoj i zaostaloj grafici ispod svake COD WWII objave na HCL-u? Razumio bih da to zbilja izgleda tako loše i isprano, ali mi očito ne gledamo iste trailere. Istina da je igra grafički možda malo zaostalija u odnosu na današnje FPS igre, al nije to baš toliko loše da moramo pravit drame i snimat sapunice oko toga, meni osobno sasvim pristojno izgleda, i očekujem ogromnu zabavu od novog COD-a, jer istina je da će te izgled grafika prvi privući, ali gameplay je onaj koji te zadržava uz igru.. Sad kad gledam, slično je i sa ženama.

    • 1oR

      @croBilly394, 17.06.2017 - 12:05

      Ako kontas da igra veliku ulogu zasto onda ne kontas cemu toliko drecanje 🙂 ”Slicno je i sa zenama” Privlace te gejmerke 😀

    • croBilly394

      @1oR, 17.06.2017 - 14:08

      Zato jer smatram da ne izgleda baš toliko loše da treba dizat toliku frku oko grafike, a ovo za žene i igre – izgled jest bitan, ali zadrži te gameplay, odnosno ono iznutra haha (ako to ima smisla).

    • brlja

      @Darcoolio, 16.06.2017 - 13:45

      Grafika prodaje igru i svi smo slabi na istu. To su cinjenice. Evo da na pravis popis ‘dobrih’ igara sa ovog e3, jedini argumenti koje imas da su ‘dobre’ je grafika. Ni gta ni wicher ni ucharted nebi bili toliko ‘genijalne’ igre da imaju losu grafiku. S druge strane cod kao i ac su naj srednjestrujaske igre koje postoje na trzistu. Ocekivat nesto orginalno ili novo od tih igara je isto kao ocekivat da ce justin bieber snimit dobar rock album…

    • 1oR

      @brlja, 16.06.2017 - 15:38

      Objasnio si jednim komentarom ono sto ja objasnjavam godinama… Upravo to. Poslednji Uncharted ne bi bio to sto jeste da ima grafiku kakva je u Call of Dutyu! Moze pricati ko sta god hoce ali to je tako. Igra jeste fantasticna u svakom pogledu ali prezentacija joj je number 1…..

    • Darcoolio

      @brlja, 17.06.2017 - 00:46

      Sa 0% se slažem u tvom komentaru tako da ono, ja i dalje stojim do gejmpleja, priče, pa tek onda grafike.

  • Znidy

    15.06.2017 - 21:27

    Ja sam očekiva da će se vratiti onim istinskim korijenima, što je bia izvorni Call of Duty zajedno s United Offensive ekspanzijom, no očito ovi ne vide dalje od CoD4 i onoga što je Call of Duty nekad bia.

    Dat ću mu priliku, ali bojim se da, uz ovakav pristup i matchmaking sustav… Neće ta igra zaživjet, a dogodit će mu se vjerojatno isto ono što i Modern Warfare Remasteredu: naglo opadanje broja igrača nakon niti mjesec dana.

    • zlakob

      @Znidy, 16.06.2017 - 08:08

      upravo to… nevide dalje od istina predobrog modern warfare-a, sto im je realno i ogromna greska po mome, samo da naprave remaster jedinice ili dvojke ljudi bi poludili za istima, ovako sam sada i sam skeptican sta cu s ovim novim codom, kupio bih ga, ali mi se neda kupovat ako ce me zadrzat 20-30h uz MP… dok sam jedinicu i dvojku igrao i preko 2000h jos na prastarom xfire-u… neidu mi ti blesavi perkovi i killstreakovi na ovakvu tematiku jednostavno… bolje da su ubacili nekakvu destrukciju ili nesta sto bi nas malo zapalilo nego ovako.. al dobro budemo vidili sta ce bit s tim…

      i da kolko sam vidio opet su ostavili regeneraciju zdravlja u mp… isto glupost al ajde…

    • Znidy

      @zlakob, 16.06.2017 - 12:33

      Što je najluđe od svega, CoD: UO i CoD2 su još bili extra igrivi, a da ne govorimo o modifikacijama i oružjima koje si posli dodava. Ja i moji prijatelji smo znali igrat još do prošle godine CoD:UO s masivnim brojem novododanih oružja, ali jednostavno previše sam poremetia balans, tako da to moram jednog dana pokušat donekle izbalansirat na neki način.

      Više bih volia da su se tomu vratili, unijeli malo destrukcije i vratilit dedicated servere i 64 igrača, nego napravili ovo.

  • Adam Jensen

    15.06.2017 - 21:38

    Ne znam kako tolike mase mogu uživati igrajući na takom malim mapama

    • Darcoolio

      @Adam Jensen, 15.06.2017 - 22:27

      Može nam se.

    • 1oR

      @Adam Jensen, 16.06.2017 - 00:10

      Najmanja mapa na BF je sandbox za COD haha

    • vragec25cro

      @1oR, 16.06.2017 - 13:17

      Đabe velke mape i dobra grafika kad dosadna igra

    • 1oR

      @vragec25cro, 16.06.2017 - 21:34

      Naravno,dzaba dobra grafika kad je igra sranje. E zato uzmes igru koja je vrhunska i ima vrhunsku grafiku. Samo ta konbinacija dolazi u obzir. Nego stari,dzaba dobra igra ako je sranje grafika lol

  • gogo1207

    16.06.2017 - 10:19

    Bez dedicated servera i podrske za modove ne postoji nacin da remasterziranje bilo kojeg cod-a vrati ono sto su cod2 i cod4 bili i sto su trenutno jos uvijek. MWR je bio promasaj jer su jasno naveli ove dvije stavke kao dio igre, na kraju od toga nisu nista dali i ljudi su odustali od igranja MWR-a. A ne zato sto je igra losa ili slicno. Isto vrijedi i za svaki CoD nastavak (naravno i za druge serijale, bf isto tako). Samo dedicated serveri mogu drzat igru aktivnom i ne radi se samo kako sam naveo samo o cod-u. CSGO ima odlican sistem, vlastiti matchmaking sistem i svoje vlastite sluzbene servere (dedicated) i uz to dali su dedicated servere i podrsku za modove igracima da si sami naprave servere sto je brutalno dobro i sto je zapravo jedini razlog (uz to sto je igra s vremena na vrijeme 2 i pol eura) zasto je igra tako popularna, da toga nema csgo bi bio jos jedan prolazni fps naslov kao i bf i cod i tom clancy’s serijal… Dedicated serveri i samo dedicated server, bez toga nista vise nije isto. Novi nastavci CoD-a nisu bili uopce losi, da postoje dedicated serveri ova prica s pljuvanjem po codu danas ne bi postojala, igralo bi se i modalo kao i sa prije. GTA ce sad dobiti pad broja igraca zbog zabrane daljnjeg razvoja i distribucije OpenIV-a. Ako vec dam 60+€ za igru onda ocekujem da sam ju kupio, a ne unajmio (citajte terms of use i terms of service dolje malo nize na cod i bf serijalima), da sam htio unajmiti posudio bih ju od nekog na par dana. Zato se ocekuju dedicated serveri i nitko vise nece ni pomislit da pljuje po igri jer je otisla u svemir, bilo je i vrijeme da se prestane stalno pricat o proslosti, a buducnost nitko ne gleda, svi zivite u proslosti i svi se vodite po tome tko je kog ubio, ciji djed je bio nazi, ciji partizan, ciji ustasa…brain on ffs. Ajmo opet s negativnim komentarima na ovaj komentar, nista drugo vecina ni ne zna raditi osim bit toxic i pricat besmislice. Sva cast pojedincima koji razumiju o cem se zapravo radi u gaming svijetu.

  • AntonioJalzabetic

    16.06.2017 - 14:31

    Ruku na srce katastrofa neugodno sam se iznenadio kad sam vidio multiplayer 🙁

  • SpongeiMLG

    16.06.2017 - 15:21

    Sto se vi ljudi zalite…smetaju vam klase i da je uvjek jedno te isto….eto napravili su advance warfare i promjenili CoD i nije vam se svidio…vrate na staro boots on the ground i to vam se ne sviđa…mislim stvarno neznate biste li pite ili somuna…ja sam inace battlefield fan ali mi je drago da se CoD vraca starim korjenima i kupit cu igru samo zato sto mi se sviđa ww2 setting

    • Tony Ghost 1811

      @SpongeiMLG, 16.06.2017 - 17:29

      Ja bi pite ako moze ?

    • Texas Flood

      @SpongeiMLG, 16.06.2017 - 21:24

      Ma ok boots on the ground, ali što kaže 1oR, ovo djeluje isto kao i prije 10 godina. Iako grafički ne izgleda sjajno, to sada po meni nije toliko bitno. Mogli su probati napraviti boots on the ground sa nekim novim gameplay mehanikama, možda i destrukcijom okoliša… Ne znam… Ovako stvarno imamo dojam da su nam uvalili 10 godina staru igru možda malo ušminkanu. Govorim prema onom priloženom gameplay videu

  • siblyx

    16.06.2017 - 19:06

    Ako ne bude dedicated servera i supporta za modove onda ovo nije nikakvo vracanje korijenima. Igri treba promod da je ocisti od gluposti da lici na nesto. Jest da nakon dugo vremena ovo izgleda pomak prema bolje, ali bez servera nista.

    • gogo1207

      @siblyx, 17.06.2017 - 03:02

      Eto, napokon netko tko shvaca sto zapravo nedostaje. Budimo iskreni ajde, cak ni Ghost ne bi bio toliko popljuvan, a niti bilo koji drugi nastavak da su pusteni server fajlovi za dedicated servere. MWR da su pustili sto su obecali (dedicated servere i podrsku za modove), nezz ono, MWR bi bez problema ozivio najpopularniji fpsmp ikad…al su ljudi ostali razocarani. I jos k tome nije pusten kao standalone, sto je isto ako lose. 😀

  • hacksor1234

    17.06.2017 - 02:34

    COD fanovi: ”dosta nam je igara u svemiru i sa robotima hocemo drugi svestski rat hocemo da se cod fransiza vrati korenima”
    COD fanovi nakon objave COD WWII gameplaya: ”omg kakvo je ovo smece igra je zastarjela nema nikakvih promena bla bla bla
    Postali smo jako jako razmazeni i toliko dubrad od ljudi da je to neopisivo

    • Texas Flood

      @hacksor1234, 17.06.2017 - 13:36

      Pa ne možeš nakon 15 godina samo vratiti ww2 setting i ništa ne promijeniti. Puno dobrih igara je sa svojim nastavcima napredovalo kroz godine, dok je ovaj multiplayer sa gornjeg linka zastario i pregažen. Ne želimo singleplayer na istu foru jer smo to igrali već jedno deset puta.

  • $inke

    17.06.2017 - 12:05

    Mw3 je imal dedi servere u izborniku,al imal je i hrpu chiteraja za par mjeseci,normalno na PC-u.

  • GhostMan

    13.07.2017 - 00:18

    ovo je ocaravajuce

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?