HCL.HR

Crash Bandicoot N.Sane Trilogy već je postavio nekoliko rekorda

Zoran Žalac 03.07.2017.   •   74 komentara


Crash Bandicoot N.Sane Trilogy nije ni punih tjedan dana u prodaji, a već je oborio dva rekorda na britanskom tržištu.

novi Crash

Nostalgija je očito jaka na britanskom tržištu. Naime, četiri dana nakon izlaska Crash Bandicoot remaster najprodavanija je igra prošlog tjedna na britanskom tržištu. I ne samo to – Crash je, naime, u ovoj godini imao najuspješnije lansiranje kao igra za jednu platformu.

Dakle, prvog dana prodao je više primjeraka nego Horizon: Zero Dawn ili Legend of Zelda: Breath of the Wild. Štoviše, od multiplatformskih igara samo je Ghost Recon Wildlands ove godine prodao više u prvom danu.

Osim tog rekorda za 2017. godinu, Crashu je ovaj uspjeh sladak jer je to prvi put da je jedna igra Crash Bandicoot serijala bila najprodavanija na tržitšu Velike Britanije. Zvuči čudno, ali eto – Crash se bolje prodaje sada nego što se prodavao u svoje zlatno doba.

Komentari (74)

  • baDarmageddoN

    03.07.2017 - 12:23

    Nije neočekivano. Zašto? Zato jer sada svi klinci koji su igrali Crash rade i žele da i oni i njihovi klinci uživaju u tim igrama. A ja remastere dobrih starih igara obožavam. Iz dva razloga- jer me to vraća u djetinjstvo i jer te igre grafički izgledaju onako kako su ih davnih godina zamišljali. Jer budimo realji, mnogi igrači seru da ih grafika ne zanima alo siguran sam da bi svaki art dizajner želio da njegova kreacija u igri izgleda onako kako je izgledala na papiru ili u njegovoj mašti a sada napokon imamo tehnologiju koja to može postići. Drago mi je da sam odrastao uz kvalitetne igre i drago mi je da neke sada vidim u punom sjaju.

    • Tony Ghost 1811

      @baDarmageddoN, 03.07.2017 - 12:34

      Slazem se. Crash je bas divna igra, ne znam ko moze ovo igrat a ne uzivat. I za remastere se u potpunosti slazem. Puno vise uzivam uz remaster nego uz bilo koju novu igru. Tocnije ne sjecam se koja me je novija igra osim the last of us toliko izludila da bi jednog dana volio vidjeti remaster.

    • BeLLicus

      @Tony Ghost 1811, 03.07.2017 - 13:06

      Bravo za komentar, ja sam naručio jučer, stiže sutra. I jedva čekam da ovo zaigram.

    • nikola65478

      @BeLLicus, 03.07.2017 - 14:02

      Kupio bi i ja al mi je krepo kontroler tako da cim kupim novi kontroler ,igra se svakako kupuje

    • 1oR

      @Tony Ghost 1811, 03.07.2017 - 13:12

      Potpisujem sve napisano

    • Dragan[MKD]

      @Tony Ghost 1811, 03.07.2017 - 16:59

      Vjerojatno mladi igraci novije generacije, evo imam Mario Bros na Dolphin Emulaturu, i ponekad ga zaigram sa gustom, vise nego novije igara, ja inace nisam neki fan remastera ali Activision puno postujem i slazem se da neke igre moraju da budu remasterizirane. Jedino sto me zivcira su ove kontrole, kao sto je Igor u nekoliko navrata pokazao, kontrole su kriminalno lose, ali opet to je mozda i car ovu igru, mozda tako su ju zamisljile Naughty Dogovci.

    • Mirek

      @baDarmageddoN, 03.07.2017 - 13:13

      Crash je klasik koji svi mladi (novi) gejmeri trebaju odigrat, na Crashu se izučava zanat. Tako je bilo, tako treba i ostat.

    • crolink07

      @baDarmageddoN, 03.07.2017 - 17:14

      vraća te u djetinjstvo?
      ako si sad klipan balavi kako je to moguće?

    • baDarmageddoN

      @crolink07, 03.07.2017 - 17:51

      magija

    • Oblakoder

      @baDarmageddoN, 03.07.2017 - 22:56

      Ti si isti kao ovaj Phil Spencer. Vas dvojica kao da ste braca rodjena, ko o cemu vas dvojica o pikselima 🙂

    • baDarmageddoN

      @Oblakoder, 03.07.2017 - 23:50

      Nemam više volje da ti odgovaram na tvoje komentare. Ovo će biti zadnji

    • movie

      @baDarmageddoN, 04.07.2017 - 08:26

      Ja sam otišao korak dalje. U igri sam uživao ja, moji klinci a uskoro bi mogli i klinci moga klinca… stvarno sam se primakao kraju puta….

  • Dragon3

    03.07.2017 - 12:31

    Jedva čekam da meni dođe u ruke pa da se vratim 20-ak godina unazad 🙂

    • baDarmageddoN

      @Dragon3, 03.07.2017 - 12:47

      Da se barem na kratko vrati sva potentnost i moć i zabluda u bolje sutra 😛

  • Dragan[MKD]

    03.07.2017 - 12:48

    Bravo, iskreno nadao sam se potajno za ovakav rezultat, jer poznajuci Activision, ovo bi mogla dati poticaj da urade punokrvni nastavak Crasha. A eto mozda bi izdali i za druge platforme, jer sta da ne kad se prodaje ko alva, svakako novac je u pitanje.

  • 1oR

    03.07.2017 - 13:08

    Nista neocekivano,cak bi je i ja kupio, u stvari PS bi kupio zbog ove igre a ne igru.Ovo su bile igre u kojima se uzivalo u punom smislu te rijeci 🙂

    • Goran1234

      @1oR, 03.07.2017 - 15:03

      Ti bi kupio Ps zbog puno igri koliko sam skuzio po tvojim postovima,šta čekaš??!!

    • 1oR

      @Goran1234, 03.07.2017 - 21:26

      Sta cekam!? Vjerovatno pare.

    • Goran1234

      @1oR, 03.07.2017 - 21:27

      Di se čekaju pare?

    • 1oR

      @Goran1234, 03.07.2017 - 21:30

      Na raznim mjestima, posti,banci,bankomatu,posiljci itd itd. Imas razne nacine za cekanje para lol. U sustini,kakve veze ima ova konverzacija sa bilo cime.Je li sramota ili glupost reci da bih kupio konzolu zbog par unikata.Naravno da nije! Bruku sam ulozio u komp tako da PS4 mora pricekati, tu i tamo koji mjesec 🙂

    • Goran1234

      @1oR, 03.07.2017 - 21:35

      Pa to je sve ilegalno… ?
      Ja mislio da je neka sačekusa u pitanju.

    • 1oR

      @Goran1234, 03.07.2017 - 21:42

      Dosta zaradim od prodaje kokaina, ne radim sacekuse imam ljude koji rade za mene.

    • Goran1234

      @1oR, 03.07.2017 - 21:58

      ?
      Znaš ljude,koji znaju ljude… ?

    • 1oR

      @Goran1234, 03.07.2017 - 22:23

      Pa to ti kazem. Slabo ide dilanje ovih dana pa fali za PS 😀

  • Matijamafia

    03.07.2017 - 13:23

    Jako dobar komentar Zorane i još nešto koji je tebi najbolji dio od Crasha

  • Gem_mhz

    03.07.2017 - 13:39

    Evo sestra i ja razmatramo opciju KUPNJE PS4, jer smo eto odrasli ko klinci uz tu igru…dokle je došlo…

  • Oblakoder

    03.07.2017 - 13:41

    Zalac kad vec pravis poredjenja sa Zeldom bilo bi dobro da kazes da se Zelda prodaje na tek izasloj platforma, tako da ispadas jako smesan sa ovakvim poredjenjima. Ja znam da su kompleksi cudo ali ovo je vec preterivanje. Na primer kad si napisao vest da su Nintendo igre dobile najvise nagrada na E3 onda si lepo obrazlozio da je to zato sto Sony igre nisu imale igrivu verziju i da su neki od tih sto glasaju jako mali, manji od HCL-a 🙂 .

    • Dragon3

      @Oblakoder, 03.07.2017 - 18:03

      A brate mili što si dosadan , samo da ti je provocirat ekipu……..grrrrr

    • Oblakoder

      @Dragon3, 03.07.2017 - 18:04

      Koju ekipu provociram? 🙂

    • Dragon3

      @Oblakoder, 03.07.2017 - 19:37

      A ono jučer i prekjučer ti i kolega napisali 90komentara od sveukupnih 130 samo zato što se spominje Nintendo, pe eto opet ti nije pravo dočim se Nintendo spomene pa makar i u jednoj natuknici a ti ono napiso cijelu štoriju jer ti nije pasalo kako je napisano. Nemam ništa protiv Nintenda a čak si mislim i nabavit GameBoy fat ali stani malo na kočnicu i cool down 🙂

    • Oblakoder

      @Dragon3, 03.07.2017 - 19:52

      Cek tebi je ovo poredjenje normalno?Znas da su Switch i Zelda izasli u istom danu i koliko je prvog dana prodato Swiceva, a koliko je u tom trenutku postojalo PS4 konzola? Cak ako racuna i Wii U to je konzola koja se ne proizvodi i prodata je u jako malo primeraka pa stvarno ne vidim poentu sta je pisac hteo reci? Kad se desi nesto lepo za Nintendo covek se uvek potrudi da nadje nacin da to koliko toliko omalovazi, pa onda nek bude realan i kaze o cemu se ovde radi da ljudi ne budu u zabludi. Ja nikog ne vredjam i volim da diskutujem o igrama tako da ako preterujem tu su urednici sajta pa neka kazu covek nisi dobrodosao, a ne da mi ti brojis komentare 🙂

    • Dragon3

      @Oblakoder, 03.07.2017 - 20:30

      Ma nisam brojo nego išo jučer pročitat zaostale teme i vijesti i jednostavno nisam mogo da virujen da može nešto tako da proizađe iz jedne obične teme gdje se u naslovu uopće ne spominje ime Nintendo i gdje je tema o običnim ekskluzivama.

    • Oblakoder

      @Dragon3, 03.07.2017 - 20:44

      Pa dobro otvorila se tema, pa se tu ukljucilo dosta ljudi i jbg znas kako to obicno bude. Mozda smo svi malo preterali, neka bude da sam ja najvise ali nije bilo vredjanja i sve se lepo zavrsilo. Ovde sigurno ne bih ostavio komentar nego mi se ucinilo da je totalno nelogicno porediti dve igre koje su na razlicitim konzolama, a konzole imaju ogromnu razliku u zivotnom veku i u prodatim primercima…Cuj jedan Crash se prodao prvog dana vise nego Zelda, zamisli kakva senzacija :).Poz, bezim ja necu opet da me prozoves kako sam ostavio puno komentara 😉

    • Dragon3

      @Oblakoder, 03.07.2017 - 20:52

      Sve OK and keeeeeep gaming 🙂

    • Tony Ghost 1811

      @Oblakoder, 03.07.2017 - 20:58

      Mislim da si u pravu. Posjedujem ps4 ali je istina sto kazes da se crash i zelda nikako ne mogu poredit.

    • crolink07

      @Oblakoder, 03.07.2017 - 21:42

      Ko je kupio Zeldu,taj je i odigrao Zeldu,a većina ovih šta su kupili Crasha možda pola sata igre zbog nostalgije pa onda zaborav

    • crolink07

      @Oblakoder, 04.07.2017 - 07:35

      Evo i sami Britanci pišu kako su HZD i Zelda bili jedan drugom konkurencija,pušteni u prodaju u dan razmaka a Crash kad ničeg drugog nije bilo
      Pitam se kako bi se Crash prodao u 24 sata da je izdan kad i te dvije igre,ali vjerojatno su baš zbog toga i čekali ljeto,isplatilo im se

    • Oblakoder

      @crolink07, 04.07.2017 - 08:04

      Jednostavno takve igre nemaju sta da traze pored Zelde kad je prodaja u pitanju, za sad je mala baza Switch konzola pa je poredjenje nerealno, a veme ce pokazati da li sam u pravu ili gresim. Zelda prakticno ucestvuje u trci bez jedne noge, a belezi nenormalne rezultate jer se prodala u vise primeraka nego sama konzola. Jedva cekam kraj fiskalne godine da vidim rezultate prodaje Swicha i Zelde 🙂

    • baDarmageddoN

      @Oblakoder, 04.07.2017 - 16:34

      Zelda je izašla i na Wii U kojeg ipak ima nešto više tako da ono… to sam zaboravio do sada 😛

    • Oblakoder

      @baDarmageddoN, 04.07.2017 - 16:54

      Sta je tu sporno? Ovde se prica o prvom danu prodaje, a prvog dana su izasle zajedno Zelda i Switch pa mozemo samo predpostraviti koliko je prvog dana prodato Switcheva…Wii U je pokojna konzola koja se prodala jako malo i veliko je pitanje koliko zapravo ima ispravnih konzola, da su radno sposobne 🙂 .Pored svega toga ja sam negde procitao da se Zelda i tamo odlicno prodala ali ne baratam tacnim podaci, pa necu da dodjem u situaciju da me prozivas kao kolegu da lazem 😉

    • baDarmageddoN

      @Oblakoder, 05.07.2017 - 09:48

      Jer je on lagao a pravi se pametan. No, akos e ne varam ti si napisao da je “Jednostavno takve igre nemaju sta da traze pored Zelde kad je prodaja u pitanju, za sad je mala baza Switch konzola pa je poredjenje nerealno” a Zelda nije izašla samo za Switch tako da je dobra usporedba prodajnih izlazaka jer Wii Ua ima podosta a znam da je preko milijun Zeldi prodano za Wiiu. To je za ono komentiranje da PS4 ima veliku bazu korisnika a jadna Zelda nema Switcheva. E pa, ima Wii u 😀 A on je lagao, da ponovim opet.

    • Oblakoder

      @baDarmageddoN, 05.07.2017 - 09:55

      Znaci to je ok poredjenje ako jedna igra izadje za platformu koja je prodata u minimun 5 puta vise kopija?

    • baDarmageddoN

      @Oblakoder, 05.07.2017 - 10:00

      Nije 5x više kopija. Izračunaj prodaju WiiU+Switch i onda PS4 pa mi reci da li se radi o 5x više “kopija”. Broj konzola sugerira da je usporedba i više nego fer. Isto kao što možeš reći da nije fer prodaja Crasha ili Zelde u odnosu na sve multiplatform naslove jer multiplatform naslovi imaju višestruko veći broj korisnika. A konzola koja ima sigurno preko 20 milijuna korisnika poput Wii U ima ponekog igrača koji je kupio Zeldu Botw, zar ne? I zašto MORA biti fer kada ti kažeš da je Switch novi i nije fer usporediti prodaju zelde i crasha zbog baze ps4 konzole ali NIJE fer kada ja dodam da je Zelda izašla i za Wii U(čiji emulator ja koristim)?

    • Oblakoder

      @baDarmageddoN, 05.07.2017 - 11:14

      Wii U je zvanicno prodat u 13,5 miliona kopija(podatak sa wikipedie), sto dovodi do zakljucka da je prvog dana prodaje Zelde postojalo skupa oko 14 miliona potencijalnih kupaca i ne sme se zaboraviti cinjenica da dobar deo ljudi ima Switch i Wii U pa svakako nece kupiti igre za obe konzole…Ja koliko znam PS4 se prodao u preko 60 miliona konzola i plus ne postoji emulator sto je otezavajuca opkolost za Zeldu koju ce tako mnogi odigrati, a nece je kupiti 🙂

    • baDarmageddoN

      @Oblakoder, 05.07.2017 - 11:22

      Znam. Nebitno. Ima i Wildlands preko 150 milijuna potencijalnih kupaca pa je Crash sa svojih 60 prodao više. Ne zato jer je bolja igra ili od Zelde ili od GRWa. Jednostavno je prodao više. Nebitan podatak ali činjenica. Ja sam siguran da je i Zelda i GRW bolja igra od ovog remastera (tri igre) ali to ovdje nije tema. To smo mi proširili temu, prijatelju. Sada ti opet kažeš da se Zelda može emulirati. Da, ja sam dokaz. I to opet nema veze. Sigurno je da takvih emulacija nema puno jer je tu potreban masivan rad da emulacija proradi. Nebitno. Činjenica je da se Crash prodao najviše do sada i prvom tjednu prodaje od svih igara i to je jedino bitno u vijesti. Znaš da mi možemo do besvjesti tražiti razloge te prodaje i da ćemo jako dugo tražiti ih jer imamo očito previše vremena 😛

    • crolink07

      @Dragon3, 03.07.2017 - 21:39

      nije 90 nego 88, ne laži

    • Oblakoder

      @crolink07, 03.07.2017 - 22:01

      Ne smem da se upustam u dalju raspravu vidis i sam da sam na radaru :).Reci cu samo da je Zelda cista perfekcija i ako Swich jednog dana proda u 50 miliona apsolutno sam siguran da ce se u isto toliko prodati i ova Zelda. Ljudi se naljute kad napisem Soni umesto Sony tako da sad moram dobro da odmerim sta i u kojoj kolicini pisem 😉

    • crolink07

      @Oblakoder, 03.07.2017 - 22:22

      Ma Switch ide do 100 milijuna,a ovi što se ljute na Soni umjesto Sony, ja bih sad stalno pisao Soni,kakvo je to komentiranje kad nikog ne naljutiš,svak svakog lajka,bezveze

    • Oblakoder

      @crolink07, 03.07.2017 - 22:32

      Uh ti si bas optimista, 100 miliona mi zvuci kao naucna fantastika :). Ja cenim da ce prodati 40-60 miliona jer je konkurencija izuzetno jaka, a i vecina danasnjih igraca vise cene broj piksela nego dobru igru. Pogledaj samo kako nas truje ovaj iz Microsofta, ladno lik kaze kako ce nas pikseli zabavljati umesto dobrih igara 🙂

    • crolink07

      @Oblakoder, 03.07.2017 - 22:49

      napisao sam 100 da privučem onog 4K komentatora od jučer što mi je stalno kokodakao da lažem ali vjerojatno ga je mama večeras ranije potjerala na spavanje

    • crolink07

      @Oblakoder, 03.07.2017 - 22:30

      Ako imaš kakve novčane rezerve ( ja nažalost ništa), treba kupiti dionice Nintenda.Sjećaš li se kad je Wii krenuo u pohod? Zarada od 160%!!!
      Switch je novi Wii,možda neće tako brzo ali sigurno hoće.

    • Oblakoder

      @crolink07, 03.07.2017 - 22:39

      Xaxaxa nemam rezerve, a kad imam neke novce viska ja ih potrosim
      na igre 😀

    • Lundvalnaden

      @Oblakoder, 10.07.2017 - 06:26

      nisam sve stigao procitat, ali prvih par komentara sto je oblakoder napisao su cista istina. ovaj portal pasivno agresivno pise 99% članaka o nintendu. kad nintendo nest dobro napravi, oni čak i onda iz tog izvuku nest negativno. bas strasno. i onda kad netko upozori na to, bude optuzen da je fanboy.
      netko bi trebao exposati ovaj portal, mos mislit najveci gaming portal u hrv, koji nije se poprilicno trudio napraviti nista za promociju switcha. usporedite samo malo članke na ign adria i ovdje, nebo i zemlja.
      kakvi su ovo gejmeri koji pljuju po nintendu i WOWu npr, ja ne znam.
      valjda je njima vrhunac gejminga pes.

    • Zoran Žalac

      @Lundvalnaden, 11.07.2017 - 17:11

      Istina ne može biti dalje od ovoga. Vijesti pišemo po onome što Nintendo plasira – da sve savršeno sa Switchem – pisali bi kako je sve savršeno. Inače, za promociju Switcha na ovim prostorima napravili smo, usudio bih se reći, više nego sam Nintendo. Čak i uz svu njihovu neprijateljsku politiku prema YouTube kanalima, radili smo unboxing konzole i prikaz najzanimljivije igre. Kasnije imali recenziju jedne od ekskluziva, a evo sada i Splatoon 2 pripremamo. Uspoređivati članke sa portala kojega spominješ je suvišno, jer dotični nisu domaći nego samo prijevodi onoga što “američke gazde” kažu. Prilično sam iznenađen tim viđenjem da HCL nije napravio ništa za promociju Switcha kad realno mi jedini na domaćoj sceni i pišemo o njemu / snimamo video materijale, iako znamo da je to bitka s vjetrenjačama jer ovdašnja publika ne mari za Nintendo. Razlozi za to su različiti, ima svega pomalo, ali s naše strane to pokrivamo jer volimo gaming u cjelini pa ono najzanimljivije od Nintenda nikad ne propuštamo.

    • Zoran Žalac

      @Oblakoder, 11.07.2017 - 16:52

      Erm, frende, Zelda je izašla i na platformi koja je stara već pet godina. Ne budi smiješan.

  • Dragon3

    03.07.2017 - 14:49

    A brate mili što si dosadan , samo da ti je provocirat ekipu……..grrrrr

  • Ne Znam

    03.07.2017 - 16:33

    Niste napisali, zna li se koliko je točno primjeraka prodano?

    • crolink07

      @Ne Znam, 03.07.2017 - 21:48

      Nisu napisali jer ni na Eurogamer.netu odakle najčešće prenose novosti također nisu napisali

  • Meeple666

    03.07.2017 - 17:09

    Ne sviđa mi se ovo ni malo. Kao da nam nije dosta remastera, sad će ih proizvodnja skočit nemilo.
    Meni trebaju nove igre, nove ideje, nešto novo, orignalno – može se razraditi stara mehanika i ideja, ali u ovome nema ničega, samo DAJ PARE!
    Sreća postoje Indie developeri, jer bi se samo vrtili u krug za par godina.

  • caculovicgoran

    03.07.2017 - 20:07

    Pozdrav. Zna li neko hoce lu izaci mozda i Crash Team Racing mozda i za PS 4.

  • L3gi0naR

    03.07.2017 - 21:04

    Normalno.Ljudi su se zaželjeli platformera i velika je šteta šta ih ne proizvode više kao 90tih i 2000-te.A ovdje je u pitanju ikona PS branda.

    • Goran1234

      @L3gi0naR, 03.07.2017 - 21:31

      On je samo propala ikona s PS1.

    • L3gi0naR

      @Goran1234, 03.07.2017 - 22:00

      Može bit samo tebi koji je tih godina skakao iz jaja u jaje.

    • Goran1234

      @L3gi0naR, 03.07.2017 - 22:06

      ? ? ?
      nasmijame dijete drago,živio.

    • Goran1234

      @L3gi0naR, 03.07.2017 - 22:23

      Zašto je propala PS ikona?Zato što je kasnije bila multiplatformska igra frende…

    • Dragon3

      @Goran1234, 03.07.2017 - 23:21

      Stvarno si nisko pao s ovakvim komentarom, a ja mislio odrasla zrela osoba, klinci i to…. ali sam se očito prevario 🙁

    • Goran1234

      @Dragon3, 04.07.2017 - 07:04

      Pa u čemu je problem?Kolega je naveo da je igra brend Ps,što nije istina jer je prodan kasnije i izlazio je na sve platforme.

    • Dragon3

      @Goran1234, 04.07.2017 - 07:51

      Bez obzira prodan brand ili ne uvjek će biti PS ikona. Ne reci nikad jer možda se to dogodi i Mariju jer ipak je i on krenuo u multi vode iako to zasad bio samo smartphone , ali i to je početak i zato nikad ne reci nikad 😉

  • PsyBorG6of9

    04.07.2017 - 07:52

    gdje su sad oni koji su kmečali da je 300kn previše za neki tamo remaster sa ps1 na ps4 😀

    • Tony Ghost 1811

      @PsyBorG6of9, 04.07.2017 - 09:56

      Pa jos uvijek je puno. Unatoc tome sto je super igra. Kako i sam igor kaze jesu to 3 igre ali se relativno brzo mogu prec. Pa taj broj 3 zvuci jako puno a u biti je kao neki single player kampanja.

    • crolink07

      @Tony Ghost 1811, 04.07.2017 - 15:29

      Da im vrijede kontrole sve tri igre prešle bi se za 3 sata.Bolje kupiti jabuka za 300 kuna.

    • PsyBorG6of9

      @Tony Ghost 1811, 04.07.2017 - 17:57

      za koliko se prešao orginalan crash? koliko je došao orginalan cd za ps1? s igorovim gameplayem i skupljanjem jabuka trebalo bi mu par dana da sve tri dijela prođe 100% tak da ono…. nije bilo problem niti jedna od tri nastavka proč prije par godina, bio je problem imat onih 100%

  • Dksaro

    04.07.2017 - 11:05

    Cresh je car ni na jednoj igri nisam dobio zuj na ruci osim sad kad Sam cresha poceo igra! I je fora sto nemozes skocit uvjek kad ti os zato I ima toliko zivota u igri I ko voli igre za zivce trenirat preporucujem je!

  • moordrak

    09.07.2017 - 00:06

    Jbg, 300 kn je puno ali ovo se mora imati u kolekciji. Čupavac je zaslužio remaster. Najbolji Crash ikada!

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?