HCL.HR

Crytek otkrio detalje otkazanog Redemptiona

ШмајсерСрб 12.07.2013.   •   6 komentara


Crytekov otkazani shooter koji je trebao biti spoj Crysisa i The Last of Usa jednoga dana možda ponovno zaživi, otkrio je predsjednik studija Cevat Yerli.

U fičeru za Polygon voditelj razvojnog tima Crytek osvrnuo se na uspješnu povijest svog tima, a među zanimljivim stvarima koje je podijelio jesu i detalji o otkazanom naslovu pod nazivom Redemption. Isti je mnogima promakao ispod radara, no o njemu se nikada i nije znalo ništa konkretno – sve do sada.

Yerli tako navodi da je cilj Redemptiona bio ostvariti značajnu emocionalnu povezanost između likova i igrača. Bio je to TPS u kojemu bismo štitili desetogodišnju djevojčicu Jelenu – mogli bismo joj narediti da se sakrije, imali bismo zasebnu tipku da provjerimo njezin izraz lica ili da ju pozovemo. Međutim, nakon nekoliko godina rada na projektu, testeri su zaključili kako je Jelena iritantna i da bi igrači radije pucali u nju nego u neprijatelje. Yerli je tada osobno prekinuo projekt, iako je isti imao zeleno svijetlo Electronic Artsa.

„U tom smo trenutku znali – ili sam ja znao – to je bio projekt koji još nismo mogli izvesti. Nemamo tehnologiju i mogućnosti za to. Ne samo kao kompanija, nego kao industrija u cjelini.“ – izjavio je Yerli, uz napomenu da bi se projekt jednoga dana mogao vratiti (vjerojatno kada Cryteku bude trebala igra kojom će promovirati svoj novi engine, ali to niste čuli od nas).

Inače, jednim ćemo se dijelom složiti s Cevatom da tehnologija još nije na toj razini da može dočarati „značajnu emocionalnu povezanost“ u igrama, no ono što bi Crytek očito trebao shvatiti jest da postoje i druge tehnike kojima se to može ostvariti. Neke od njih industriji su sasvim ostvarive u današnje vrijeme, što smo na djelu vidjeli nedavno.

Komentari (6)

  • Apocalypse4987

    12.07.2013 - 10:08

    Ne znam koji je đir sa ovim emocionalnim povezivanjem, al uvik sam mrzija misije tipa zaštiti ovo, zaštiti ono. Još imam traume iz max payne 2 kad sam mora onu maskotu zaštitit

    • Metalni

      @Apocalypse4987, 12.07.2013 - 12:06

      Apsolutno! Ima nekoliko igara koje sam jedva pregrmio da pređem, baš zbog sličnih bedastih nauma i štićenicima sa mozgom bundeve…

    • Apocalypse4987

      @Apocalypse4987, 12.07.2013 - 12:55

      To su dobro sredili u bioshock 2

    • Me666

      @Apocalypse4987, 12.07.2013 - 13:40

      Ma Vinnie je najjači :) Još mi je najdraža ona njegova: "Well that was fun, in a fucking terrible, sick, not-at-all fun way!"

    • gamelaker

      @Apocalypse4987, 12.07.2013 - 14:29

      I meni Vinnie nije bio naporan,baš mi je taj dio u pozitivnom sječanju

  • Lovac

    12.07.2013 - 10:11

    Meni je to u Resident Evilu 4 bilo dobro izvedeno, Ashley nikad nije išla na živce, a bilo je povezanosti što crytekovci spominju.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!