Dante’s Inferno na Super Bowlu
Da je gaming postao danas veliki biznis, to već gotovo svi znaju. Koliko velik, ovisi od kompanije do kompanije, ali kada je Electronic Arts u pitanju, granica rastrošnosti ne postoji.
Da je gaming postao danas veliki biznis, to već gotovo svi znaju. Koliko velik, ovisi od kompanije do kompanije, ali kada je Electronic Arts u pitanju, granica rastrošnosti ne postoji. To potvrđuje i informacija koja se pojavila na globalnoj mreži. Naime, za vrijeme trajanja Super Bowla (famozno finale američkog NFL-a) kojega gleda preko 100 milijuna ljudi, EA planira pustiti 30 sekundi svoje reklame za nadolazeći konzolaški hit, akcijsku igru Dante’s Inferno. Očekivana cijena jedne reklame trajanja 30 sekundi se procjenjuje na nekih 3.01 milijuna dolara. Ne znamo kakav će efekt imati reklama kod 100 milijuna vjerojatno pijanih Amerikanaca, al ako ništa drugo, riječ je o prestižu unutar poslovnih krugova pošto si malo koja kompanija može priuštiti takve troškove. Inače, Dante’s Inferno izlazi kroz nekoliko dana, točnije 9. veljače.
Tesla12
02.02.2010 - 11:213 miliona 😯
Bela
02.02.2010 - 11:32“Ne znamo kakav će efekt imati reklama kod 100 milijuna vjerojatno pijanih Amerikanaca…”
Hahahahahah predobra rečenica 😀
Jack the Ripper
02.02.2010 - 12:24Bolje da su ta tri milijuna ulozili u samu igru nego u reklamu.
ghost of sparta
02.02.2010 - 13:21Lol… A igra se jučer pojavila na torrentima za Xbox 360 🙂
gogisha7
03.02.2010 - 19:52igram igru..odlicna je… :))))