HCL.HR

Dead Space – razgovori u igri vrlo su važni

Dario Šaravanja 18.09.2008.   •   1 komentara


A.J.: „Ako želite otkriti pravu tajnu Dead Spacea, morati ćete pozorno slušati većinu razgovora dok igrate.“

U zadnje vrijeme puno se govorilo o Dead Spaceu. Najprije se pisalo o zabrani ove igre na području Njemačke, pa poslije se pisalo o tome kako to ipak nije točno… Naime, danas dolazi još jedna vijest za istu igru. Ovoga puta radi se priči Dead Spacea, o kojoj je progovorio pisac dotične, Antony Johnston. U intervjuu za PlayStation World magazin, Johnston je izjavio sljedeće: „Ako želite otkriti pravu tajnu ove igre, morati ćete pozorno slušati većinu razgovora dok igrate.“ Na kraju razgovora A.J. je usporedio priču ove igre sa slikama u stripovima. Podsjećamo vas, ovaj naslov izlazi za Xbox 360 i PS3 platformu 24. listopada, dok za PC izlazi na noć vještica, tj. 31. listopad.

Komentari (1)

  • wyzard

    18.09.2008 - 10:42

    kakva propaganda 🙂 pa razgovori su bitni u svakoj igri koja ima neku priču (očito je EA to tek sad shvatio)
    oh and, 31. je noć vještica a ne dan 🙂

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?