HCL.HR

Demonstrirano streamanje otvorenog svijeta u The Witcher 3: Wild Hunt

ШмајсерСрб 11.04.2014.   •   2 komentara


CD Projekt RED još uvijek nas drži gladne i žedne gameplay videa za The Witcher 3, no na nedavnoj GDC prezentaciji prikazao je barem kako postiže veliku razinu detalja u otvorenom svijetu.

Još smo se u Witcheru 2 uvjerili kako CD Projekt RED zna napraviti vizualno atraktivnu igru, no za treći nastavak uzeli su si ogroman zadatak – napraviti isto u ogromnom otvorenom svijetu. Istina, mnogi su naslovi takve zadatke odradili sasvim solidno, ali od Witchera se uvijek očekuje nešto više. Više pak dolazi u nevjerojatnoj detaljnosti koju smo primijetili u ono malo dostupnih video materijala za The Witcher 3: Wild Hunt, a CD Projekt RED je na svojoj GDC konferenciji pojasnio kojom se tehnologijom služe da bi to bilo moguće na današnjim uređajima.

Riječ je o eksternom rješenju pod nazivom Umbra 3, kojega koriste između ostaloga Killzone Shadow Fall i COD Ghosts, a koje omogućuje renderiranje samo onih objekata koji su vidljivi na određenoj poziciji, dok se ostali učitavaju i brišu iz memorije onda kada je to potrebno.

Naravno, nije to CD Projekt RED objasnio ovako laičkim rječnikom – ako vas zanima kako stvar funkcionira ovdje možete provjeriti čitavu GDC prezentaciju, a u nastavku vam prenosimo kratku demonstraciju kako to izgleda u sâmoj praksi.

The Witcher 3: Wild Hunt trenutno je rezerviran za veljaču 2015. godine, a trebao bi se pojaviti na PC, PS4 te XBO platformama.

Komentari (2)

  • drazensi

    11.04.2014 - 21:44

    kako je ovu igru tesko cekati..
    nadam se da ce Dragon Age cim prije da mi skrati muku :)

  • ShadowMaster

    12.04.2014 - 13:26

    Umbra API sluzi za odredivanje da li je neki objekt vidljiv tocnije da li je zaklonjen sa drugim objektom da bi se smanjila ukupna kolicina draw callova. Nema veze sa streamingom.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!