HCL.HR

Developeri kojima je stalo pronalaze načina da snize cijene svojih igara za Switch

Juraj Bevandić 11.05.2017.   •   6 komentara


Cijene fizičkih izdanja igara za Switch su ponekad više zbog skuplje proizvodnje kartica, ali obazrivi developeri pronalaze načina da tu situaciju nekako ublaže.

Switch cijena

Nintendo dozvoljava developerima da sami odrede cijenu svojih proizvoda, a to se radi ovisno o troškovima proizvodnje koji su ponekad za Switch kartice nažalost viši nego za diskove i ostale medije na drugim platformama. Zbog toga Rime na Switchu u fizičkom izdanju košta deset eura više nego igdje drugdje.

No, indie developeri Rimea su pronašli načina da se barem donekle oduže svojim kupcima na Nintendovoj novoj konzoli. Putem službenog bloga su objavili da će sniziti cijenu digitalne verzije igre za deset eura, isto koliko košta na svim ostalim platformama. Fizičko izdanje će pak zadržati deset eura višu cijenu jer bi inače bili u gubitku, no zato će samo u slučaju fizičke Switch verzije uz igru dolaziti i krasni službeni soundtrack skladatelja Davida Garcie.

Zli jezici će reći da neki igrači ne žele na silu soundtrack nego samo igru. No, developeri u posebnoj situaciji u kojoj igru moraju prodavati po višoj cijeni i moglo je sve na tome ostati. Oni su se potrudili iskupiti igračima pa su dodali soundtrack koji se sam po sebi prodaje po cijeni od deset eura. Nadamo se da će se ubuduće pronaći načina da se ovakvi problemi zaobiđu, ali cijenimo gestu i rješenje malog indie studija.

Komentari (6)

  • Dragan[MKD]

    11.05.2017 - 19:12

    Pa i kartice PS Vitu su bili i su i sad, jako skupe. Ne shvacam tu polituku sa takvim karticama, ali hej Japanci su to, pa eto, vjerojatno ima neki razlog za to sto su tako skupe.

    • Goran1234

      @Dragan[MKD], 11.05.2017 - 19:22

      Jednostavno,skuplje je za proizvesti nego optički disk…

    • Juraj Bevandić

      @Dragan[MKD], 11.05.2017 - 20:46

      Brže su pa ne traže instalaciju igara, većih kapaciteta, izdržljivije ako ćeš ih nositi okolo, manje, pouzdanije. Sve u svemu poprilično nužne za prijenosnu konzolu, jer gdje bi u Switch ugurao čitač optičkih medija?

    • L3gi0naR

      @Juraj Bevandić, 12.05.2017 - 14:43

      PSP je ima UMD diskove ilitiga mini CD a bila konzola manja od Switcha tako da se ovdje radi samo o tome da Nintendo smanji mogučnost piraterije,ništa drugo.

    • Juraj Bevandić

      @L3gi0naR, 12.05.2017 - 14:56

      Da, ali UMD diskovi mogu držati u najboljem slučaju 1.8GB podataka, a Switch kartica do 32GB. Čitanje podataka je jednostavno brže s kartica nego s optičkog medija, a i ne znam tko bi radije imao u konzoli koju nose sa sobom okolo pa makar samo od kreveta do kauča neki čitač s medijem koji se vrti brzo i skenira. Cilj je imati što manje pokretnih dijelova. A i mislim, Nintendo DS i 3DS su imali ovakve kartice pa su piratizirani, možeš birati metodu kojom želiš. :-(

  • afaron

    12.05.2017 - 10:29

    Zar nije Nintendo odredio da mora biti ista cijena fizičkih i digitalnih verzija, da se retaileri ne bi pobunili?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!