Developeri kratkih igara nisu zadovoljni Microsoftovim sustavom povrata novca
Microsoft obećaje vratiti novac nezadovoljnim kupcima ako su igrali manje od dva sata igre, a The Chinese Room radi igre koje su u cijelosti kraće od toga, pa nisu baš oduševljeni.
Microsoft je nedavno odlučio uvesti sustav po kojem nezadovoljni kupci digitalnih igara na Xbox konzolama i Windows 10 trgovini mogu tražiti i dobiti povrat novca ukoliko su igrali manje od dva sata. Nije to nečuveno i neke druge trgovine istu stvar provode odavno, pa su kupci jedva dočekali malo veća prava na Xbox platformi, ali određeni developeri ne dijele njihovo oduševljenje.
The Chinese Room, developeri Dear Esther, Amnesia: A Machine for Pigs i Everybody’s Gone to the Rapture su izravno pogođeni tim sustavom. Primjerice, njihova Dear Esther se u cijelosti pređe u nešto više od sat vremena, pa prema novom sustavu igrači imaju pravo odigrati igru i dobiti povrat novca. Svoje su nezadovoljstvo izrazili prostačkim ispadom na Twitteru, ali su zatim ponudili i nešto smirenije rješenje.
It's REALLY simple. Refunds should operate off a percentage of game completed. Simple, fair, representative. This 2 hour thing is just cock
— The Chinese Room (@ChineseRoom) April 13, 2017
Kažu kako time nije pogođena samo njihova igra, već se primjerice i Silent Hill 2 stigne odigrati do polovice u dva sata. No, kao što je Microsoft možda zaboravio slučaj njihove igre, tako su i oni zaboravili da bi ograničavanje postotkom bilo besmisleno u igrama koje se mogu završiti za svega par minuta ili nemaju neki jasan cilj i završetak. Dobar kompromis bi mogao biti da Microsoftov sustav automatski odbija povrat novca igračima koji su prešli neku igru do kraja.
Zoran Žalac
14.04.2017 - 17:11Nema apsolutno ništa jednostavno u tome što oni predlažu. Kako npr. uzeti postotak prelaska kod Fallouta? Ukupno ili samo glavnu kampanju? Jer kod igara otvorenog svijeta nekih 20% može biti čitava glavna kampanja. Onda bi patile veće igre… mogao bi se pošteno naigrati – tipa 20 sati za 20% Witchera… Dok je u njihovom Everybody’s Gone to the Rapture 20% igre nekih pola sata. Mislim da je dva sata sasvim pošteno za sve.
Juraj Bevandić
@Zoran Žalac, 14.04.2017 - 17:35Očito su pisali u afektu, jer da su malo mućnuli glavom prije tvitanja bi skužili da to nema nikakvog smisla. A onda opet, pričamo o studiju koji je na promotivne slike one žene za Cyberpunk 2077 javno i dosta kiselo prozivao CDPR da im je nova igra seksistička kao i The Witcher. Možda takvima ni nije do mirnog rješenja. 🙁
Zoran Žalac
@Juraj Bevandić, 14.04.2017 - 20:08Ajme, nisam znao to za seksizam… Svašta.
Juraj Bevandić
@Zoran Žalac, 14.04.2017 - 21:12Imam te, fam. https://twitter.com/ChineseRoom/status/725958220284465153
fez
@Juraj Bevandić, 15.04.2017 - 11:54OK, više ne hodam njihovim igrama ?
mr-crime
15.04.2017 - 20:41Ja ne vidim ništa sporno, kombinacija, publisher/developer označava trajanje igre, ako je manje od 5h onda na postotak, u suprotnom staviti 2-10h ovisno o označenom vremenu(i neograničeno moguće).