HCL.HR

Developeri Nioha promijenili co-op sustav jer je onaj sličan Dark Soulsu bio “prelagan”

Juraj Bevandić 09.02.2017.   •   12 komentara


Novi co-op sustav u Niohu onemogućuje pozivanje pomoći dok ne prođete područje sami, a developeri kažu da je tako jer bi inače igra bila prelagana.

Nioh co-op sustav

Developeri Nioha obećali su i upozorili da će njihova nova igra biti ciljano nemilosrdna, a dokazali su da će se toga i držati kada su promijenili co-op sustav u punoj verziji igre. Naime, ako ste igrali alpha i beta verzije imali ste pristup kooperativnom igranju u svakom trenutku kako bi igrači mogli isprobati sustav, ali u punoj verziji igre prvo morate sami preći level prije nego možete pozvati pomoć ili pomoći drugim igračima na tom levelu.

Direktor Nioha Tom Lee objašnjava novinarima Kotakua da su to odlučili jer bi inače igra bila prelagana. Cilj je da ne možete preći cijelu igru uz pomoć drugih ljudi jer je zamišljena da bude izazov za jednog igrača, pa tek kad to doživite možete igrati kooperativno. To je poštena odluka developera, ali je malčice problematično što to nisu najavili niti objasnili prije izlaska.

Također, dio igrača se ne buni jer im je igra preteška, nego jednostavno žele igrati s prijateljima od početka do kraja i kooperativno igranje u ovakvim naslovima nije uvijek samo tzv. “easy mode”, već i način komunikacije i povezivanja s drugim igračima. Obje strane imaju uvjerljive argumente, ali ne možemo kriviti developere zbog imanja vlastite vizije i ispunjavanja svojih želja.

Komentari (12)

  • Ki-ya Karate Monster

    09.02.2017 - 19:11

    Znaš što ja mislim, Ja mislim da je ovaj NIOH jedan obični RIPOFF FOR HONOR-a !

    • Juraj Bevandić

      @Ki-ya Karate Monster, 09.02.2017 - 19:28

      Ma da, pa samo su ime promijenili praktički sram ih bilo!

    • Ki-ya Karate Monster

      @Juraj Bevandić, 09.02.2017 - 19:35

      yeah,wake your ass up, WHATS UP? NIOH YOU SHOULD BE DEAD

      wanna DTD he like REVERSE RKO ME WHY IM NOT FIGHTING FACE

    • Ki-ya Karate Monster

      @Ki-ya Karate Monster, 09.02.2017 - 19:36

      those special the reversals wanna HEADBUTTS WASSUP WASSUP

    • alen11122

      @Ki-ya Karate Monster, 10.02.2017 - 11:30

      Ki ,For Honer je sasvim drugaćija igra. Ovo je nemilosrdna igra za igrače sa debelim živcima, poput igra Dark Souls i Blodbourne…

    • Ki-ya Karate Monster

      @alen11122, 10.02.2017 - 11:43

      pazi ako gledamo VRIJEME u kojem se odvijaju obje radnje, recimo FOR HONOR I NIOH rekao bi da su obje radnje smještene u istom vremenskom periodu. Pošto je NIOH smješten za vrijeme Samurajskog doba toliko da je i FOR HONOR isto smješten za vrijeme Samurajskog doba.

    • Ki-ya Karate Monster

      @Ki-ya Karate Monster, 10.02.2017 - 11:45

      a i oba terena su blatnjava…

  • darijoman

    09.02.2017 - 19:24

    Možda nisam razumio poantu ovoga, ali ako pređem sam level onda mi pomoć više nije ni potrebna jel ili možda za boss-a ne znam. S druge strane kome ću pomoći na tom levelu ako i drugi moraju sami tegliti kroz level.

    • Juraj Bevandić

      @darijoman, 09.02.2017 - 19:35

      Dakle, igra ima (ja mislim) 20 područja iliti levela. Svaki prvi dolazak na level ti je sigurno main quest misija jer ih moraš postepeno otključati i to radiš prelaženjem main questova. Kad pređeš sam prvu misiju na novom području otključaš daljnje side-questove na tom području i co-op na tom području. Dakle ubuduće u meniju možeš otići na to područje i tamo ti se nudi još nekoliko side-questova i onda njih možeš prelaziti s drugim ljudima. Ideja je da ne možeš u taj prvi potpuni prelazak misije s glavnim bossom na kraju pozvati pomoć, a kasnije ako ćeš ti s drugim ljudima to igrati ponovno ili igrati side-questove na tom području s opcionalnim bossovima ili bez bossova uopće je tvoj izbor.

    • Ki-ya Karate Monster

      @darijoman, 09.02.2017 - 19:37

      dying smurf

  • darijoman

    09.02.2017 - 19:40

    Hvala na objašnjenju. E pa to mi djeluje sasvim OK i pošteno. Dakle, sviđa mi se :)

  • hpollowda

    10.02.2017 - 08:43

    Znači makni difficulty setting koji se sastoji od hard i brutal da ne bi ljudi slučajno odabrali hard? Nepotrebno, onaj tko si ne želi olakšati igru neće zvati ljude u pomoć i točka.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!