Developeri su kroz Appleov App Store zaradili sedamdeset milijardi dolara
Mnogi još uvijek zanemaruju značaj i veličinu tržišta za mobilne aplikacije i igre, ali App Store na iOS uređajima od osnutka je developerima donio zaradu od 70 milijardi dolara, pa vi vidite.
Neki će reći da mobilni gaming nije pravi gaming ili općenito zanemarivati značaj tog dijela industrije, ali ne zaboravite da smo prošle godine uvjerljivo najviše novca potrošili na mobilne igre. Apple kao vlasnik najuspješnije platforme za mobilni gaming App Storea otkio je da su od početka s radom 2008. developeri preko App Storea zaradili preko sedamdeset milijardi dolara.
Ta brojka sve brže raste, pa je samo u posljednjih dvanaest mjeseci zabilježen porast od 70% pri čemu su pomogle planetarno popularne igre kao što su Pokemon GO i Super Mario Run koji su vladali prošle godine. Pretplate na aplikacije i usluge poput Hulua i Netflixa su također u porastu i to za 58% prošle godine, aplikacije za slike i video su porasle za 90%, a za zdravlje i fitness rastu 70% iz godine u godinu.
Appleov potpredsjednik marketinga Philip Schiller je oduševljen brojkama koje su nam prezentirali i kaže da korisnici redovito skidaju aplikacije u rekornim količinama. Gaming kategorija i dalje kraljuje Appleovom mobilnom trgovinom i teško da će ju neka od drugih spomenutih skinuti s vrha unatoč znatnom porastu u korisnicima i zaradi diljem trgovine.
brlja
03.06.2017 - 15:42Ma mobilno trziste je eksplodiralo.Onaj neki kineski izdavac vrijedi ko blizzard,ea i take two zajedno….
funky0308
04.06.2017 - 21:45Pristupacne su u svakom pogledu i to im je najveca predost. Od same velicine u MB ili GB do cijene i dostupnosti ma gdje god da si trenutno. Manje vise svatko ima nekakvih par eura na kartici i kada vidi nesto sto mu treba ili hoce igrati, stvarno nije problem kupiti. Proizvod imas za nekoliko sekundi spreman za koristenje. Piratsvo je nikakvo, a valjda i ljudi gledaju sta ce instalirati na uredjaj kojime pristupaju mbankingu, sl.mailovima i sl. U svakom sl. nevjerojatne brojke.