HCL.HR

Developeri The Red Solsticea pripremaju novi projekt, žele biti kao Blizzard

Dominik Bošnjak 15.11.2014.   •   0 komentara


Zagrebački studio Ironward nam je otkrio na čemu trenutačno rade i kako ide njihovoj sci-fi taktičkoj pucačini The Red Solstice na Steamu.

Teško je na ovogodišnjem Infogameru bilo promašiti Ironward, mali zagrebački studio koji je nakon uspješne avanture na Kickstarteru u srpnju na Steamu izbacio svoju prvu igru, The Red Solstice. Teško jer su dečki locirani odmah do ulaza u prvi od tri paviljona sajma, tako da smo odmah krenuli vidjeti što se kod njih događa. Malo smo se iznenadili početnim prizorom: iza njih je na desetak računala The Red Solstice igrala skupina mladića dobne skupine kakvu inače običavamo vidjeti pred Call of Duty štandovima, a ne hardcore taktičkim pucačinama. Na pitanje što se ovdje događa, čelni čovjek Ironwarda, Hrvoje Horvatek kroz smijeh odgovara:

“Ha-ha, klinci su najluđi. Jučer su tu bili ne znam ni sam koliko, nakon dugo vremena odu, kad’ vidiš evo ih opet za pet minuta.”

Dakle, igra stvarno zaluđuje sve. Horvatek nas je na upit o uspješnosti prodaje samo uz široki osmijeh podsjetio da je The Red Solstice bio u top deset igara na Steamu, a mišljenja je da je igra osvojila publiku svojom težinom, što je onda privuklo i streamere. Osim što nam je rečeno da tim (očekivano) radi na novom sadržaju i ekspanzijama za svoj “beba-projekt”, saznali smo i da je u pripemi novi projekt Ironwarda. Još neimenovana igra bi trebala biti žanrovski slična The Red Solsticeu, a ovoga puta Ironward neće ići na Kickstarter.

Naime, ne samo što je sada studio nakon prvog uspješnog pothvata financijski stabilan, nego im je Kickstarter zadao brojne probleme – Horvatek je otkrio da su novac prikupljen putem kampanje morali preuzeti pomoću posrednika iz Amerike specijaliziranog za takve operacije, a dvostruko oporezivanje im je iz džepa u startu izbilo 30% donacija. Naravno da je taj postotak već bio uračunat prilikom određivanja početnog cilja Kickstartera, no sve u svemu se radi o epizodi koju Ironward po mogućnosti ne želi ponoviti.

Horvatek nam je također otkrio da je dugoročni cilj ovog zagrebačkog nezavisnog developera “izgraditi nekoliko baznih projekata [franšiza] koji će privući publiku te onda graditi na njima.” Drugim riječima, “želimo biti kao Blizzard.” Ako ovako nastave, ne sumnjamo da će u tome uspjeti.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!