HCL.HR

Digitalne igre i igre kao usluge povećavaju svoju dominaciju na tržištu

Juraj Bevandić 26.05.2017.   •   2 komentara


Zarada gaming industrije je u prošlih mjesec dana opao zbog naslova poput Mass Effect Andromede, ali su digitalne, mobilne i igre kao usluge u usponu i podignule brojke.

Igre kao usluge

Igre su nekada prije bile puno jasniji biznis nego li su to danas. Prije bismo kupili igru na disku, odigrali ju i eventualno za neke najveće naslove kupili ekspanzije na identičan način. DLC i mikrotransakcije su poljuljale taj model, a današnji modeli poslovanja poput free-to-play igara su ga potpuno razmonitrali i pretvorili igre u usluge koje platimo ili čak samo skinemo i onda se učestalo i dugo nadopunjavaju novim sadržajem.

6aHKRHsd3

To nije novost jer uzlet digitalnog tržišta i novih modela pratimo već dugo, a su nas na to podsjetili najnoviji tržišni rezultati firme SuperData. Dok je utržak gaming industrije prošlog mjeseca bio 7.7 milijardi dolara i time manji od 8 milijardi iz trećeg mjeseca, digitalna distribucija igara i mobilne igre su u porastu od 9% i 8% u usporedbi s prošlom godinom, free-to-play je porastao za 27%, a zakazale su i brojke narušile igre poput Mass Effect Andromede i Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlandsa.

superdata-top-games-april-2017

Na konzolama se najbolje prodaju EA-ove igre FIFA 17 i Battlefield 1 koje imaju puno mikrotransakcija ili u slučaju Battlefielda novi DLC, a sličan napredak kroz DLC nastavlja ostvarivati i GTA 5. PC tržištem vladaju free-to-play naslovi i igre na pretplatu, ali među najunosnijima se nalaze Overwatch s ogromnom zaradom kroz mikrotransakcije i najnoviji hit PlayerUnknown’s Battlegrounds koji se prodaje k’o lud i već je prešao dva milijuna prodanih primjeraka.

Komentari (2)

  • Reponja123

    26.05.2017 - 19:05

    jej clash royale

  • Chica

    26.05.2017 - 21:08

    Nije ni cudo sto je Clash Royale na prvom mestu (LOGICNO).

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!