HCL.HR

Dragon Age: Inquisition ima 40 mogućih završetaka

ToxarE 29.03.2014.   •   18 komentara


Novi broj službenog Xbox magazina donio je niz zanimljivih informacija o nadolazećem BioWareovom RPG-u Dragon Age: Inquisition.

Nije da smo sumnjali, ali sudeći po novim informacijama, Dragon Age: Inquisition bit će uistinu masivna igra. Naime, službeni Xbox magazin u novom broju navodi kako će igra imati 40 mogućih završetaka (ovisno o odlukama za vrijeme igre) i pet velikih regija koje ćemo istraživati – Ferelden, Free Marches, Orlais, Nevarra i Dales. Potonje tri vidjet ćemo po prvi put u serijalu. No ne samo da ćemo ta područja moći posjećivati – moći ćemo i aktivno utjecati na njih određivanjem trgovinskih ruta, zaposjedanjem teritorija pa čak i istrebljivanja flore i faune.

Što se suboraca tiče, dobra je vijest kako nijedan od njih neće biti dio nekog DLC paketa. Kreativni direktor igre Mike Laidlaw navodi kako su suborci rađeni slojevito i da se prema tome, ne mogu dodavati i micati bez da se naruši cjelina igre. Među novootkrivenim suborcima bit će The Iron Bull – jednooki plaćenik i izopćenik Qunarija, te Sera – lik opisan kao vilenjački strijelac.

Magazin također spominje i novi sustav dijaloga koji će se navodno dijeliti na tri dijela – jedan za tonalitet razgovora, drugi za donošenje važnih odluka, te treći za utjecaj s ciljem reakcije – iliti drugim riječima, barenje s namjerom povaljivanja. Zasad ne znamo u kojoj će mjeri ta podjela na zasebne dijelove utjecati na sam razgovor u igri, no to ćemo vjerojatno doznati kako se igra bude približavala izlasku.

Dragon Age: Inquisition igrat ćemo u jesen ove godine u izdanjima za PC, Xbox One, PlayStation 4, X360 te PS3.

Komentari (18)

  • maxim.x

    29.03.2014 - 14:26

    Iako jako ocekujem ovu igru i mislim da nece razocarati..nakon one izjave da ce Mass Effect 3 isto tako imati hrpu "ludo razlicitih" zavrsetaka sam ipak malo skeptican.

    • mili1985

      @maxim.x, 29.03.2014 - 16:22

      ME3 je navodno trebao imati 17 završetaka, pa smo na kraju dobili "šipak" 🙂

    • Badass_Bunny

      @maxim.x, 30.03.2014 - 01:46

      Sve u svemu ME3 je imao 17 završetaka ali na svaki "sub-plot" kao Genophage, Quarian i Geth i slično. Možda to nije ono što su očekivali mnogi ali u principu i jeste jedan novi završetak jer bitno je koji likovi prežive a koji ne.

    • maxim.x

      @maxim.x, 30.03.2014 - 09:36

      Nije to imalo veze s tvojim izborima u tim misijama nego s brojem galactic readinessa. I razlika je vise manje bila u boji eksplozije i dali ce prouzrociti vecu ili manju stetu. A sve je to manje vise jednako jer se radi samo o zavrsnoj animaciji. I upravo zato sto je to zavrsetak trilogije su trebali napraviti kraj kako spada sa puno izbora.

    • Me666

      @maxim.x, 30.03.2014 - 09:43

      Kao da je, na kraju krajeva, bitan sam završetak igre (koji je ionako popravljen s besplatnim Extended Cut DLC-om). Bitno je iskustvo cijele igre, onih 35+h koji su prethodili te 2min završne animacije. Ako mi Inquisition ponudi iskustvo koje je ponudio Mass Effect 3, može završiti sa govnom na štapu, a meni će i dalje postati jedna od najdražih igara ikad.

    • maxim.x

      @maxim.x, 30.03.2014 - 11:17

      Ma slusaj, meni je Mass Effect 3 odlicna igra i ja sam jako veliki Mass Effect fan, vjerojatno znam cijeli codex napamet. Ali kraj jedne trilogije (i zapravo bilo koje igre) je jako bitan jer ti on najvise ostaje u sjecanju, zavrsis igru i zadnje sto ti ostane u sjecanju je tih zadnjih par min i ako je to lose napravljeno moze pokvariti dojam cijele igre. Ugl. malo smo skrenuli sa teme a i o ovome se vec dovoljno raspravljalo na ovome portalu 🙂

    • Badass_Bunny

      @maxim.x, 30.03.2014 - 15:44

      Čekaj stani malo, Galactic readiness nije imao nikakav uticaj osim na to da li ćeš dobit mogućnost izbora ili ne(i onaj poslednji završetak gdje Shepard navodno preživi). Genophage i ostali sub-plotovi su bili vrlo zavisni od tvojih odluka u prethodnim igrama.

      2 godine i ljudi još nisu shvatili da ako sve odluke iz prethodne dve igre nisu bile nabijene u zadnjih 15 minuta da to ne znači da nisu bile važne tokom cijele igre.

    • maxim.x

      @maxim.x, 30.03.2014 - 17:17

      Mozda nisi shvatio, ali ovdje pricamo o broju mogucih zavrsetaka a ne o broju odluka tijekom igre 🙂

  • Me666

    29.03.2014 - 14:31

    Sviđa mi se što likovi neće biti dio DLC paketa – tako sam propustio Shalea za kojega svi kažu da je neizostavan lik za DA:O

    • maxim.x

      @Me666, 29.03.2014 - 15:30

      Nije on, nego ona 🙂

    • Me666

      @Me666, 29.03.2014 - 15:35

      Oho 😀 eto koliko sam propustio

    • Apocalypse4987

      @Me666, 29.03.2014 - 16:15

      ne bi bilo loše da se Shale vrati u ovom dijelu, da pomogne potamanit golubove

  • armin221186

    29.03.2014 - 14:45

    Oooo revolucija..

  • goldfinger

    29.03.2014 - 18:35

    Odličan!

  • Firsum

    29.03.2014 - 19:24

    Ovaj put na kraju igre ocekujte 40 razlicitih "vrata" svaka sa svojom cut scenom XD.

  • Predatorx12

    30.03.2014 - 12:35

    Zvuči jako dobro, jedva čekam!

  • q3clay

    31.03.2014 - 11:34

    živi bili pa vidjeli…

  • amir555bihac

    12.04.2014 - 07:04

    Valjda će biti dobra igra

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?