HCL.HR

Eksplozivni Ghost Recon: Future Soldier multiplayer trailer

Duje Kozomara 13.04.2012.   •   10 komentara


Novi Ghost Recon: Future Soldier prikazuje raznolike napete multiplayer scene, a usputno vas podsjećamo kako beta uskoro počinje.

DUH JE NEVIDLJIV NEPRIJATELJU, mudro ističe novi trailer za Ghost Recon: Future Soldier. Da budemo iskreni, nije nas pretjerano oduševio taj citat. Duh je nevidljiv i prijatelju. Zar to nije osnovna funkcija bivanja duhom? Uglavnom, stigao je novi multiplayer trailer za igru, vrlo je eksplozivan i sadrži mnoštvo akcijskih sekvenci koje se brzo mijenjaju uz prigodnu nabrijavajuću mjuzu.

Usputno koristimo priliku da vas podsjetimo, multiplayer beta počinje 19. travnja, a pristupiti joj možete: ako posjedujete Tom Clancy’s Splinter Cell Conviction na Xboxu 360, ako obavite prednarudžbu igre ili ste korisnik PlayStation Plusa.

Komentari (10)

  • xGAME

    13.04.2012 - 17:11

    Lose, lose, jos jedna u nizu igara koje ne zahtijeva nikakav skill.

  • Black op

    13.04.2012 - 17:13

    A sta podrazumijevas pod "skillom"?

  • Mc Nane Uvijek u fazonu

    14.04.2012 - 10:03

    jedino volim igrat dva tipa igara na netu, to su borilacke i legue of legends , dota i tako jer samo tu mozes pokazat skill

  • Rogue

    @Mzehn, 14.04.2012 - 18:35

    Pa i nemos u Lolu bas skila pokazat. Ono igra je prilagodjena za djecu iz vrtica , a i njen community je takav.

  • Mc Nane Uvijek u fazonu

    @Mzehn, 15.04.2012 - 15:51

    da community je vazan , ali svidja mi se kako je uradjena igra , moze se tu pokazati da treba malo skilla da dobijes kill , a ne samo barret 50 cal desni lijevi klik gotov u codu :)

  • Mc Nane Uvijek u fazonu

    @Mzehn, 15.04.2012 - 15:52

    mislio sam reci da je community vazan kod neke igre ,a da je u LoL-u grozan :)

  • Antimadridista9

    @zg_rider111, 13.04.2012 - 17:48

    A vjerovatno misli da netrebaš koristiti mozak, nešto slično kao u call of duty-u. Samo run 'n' gun.

  • ?ux

    @zg_rider111, 14.04.2012 - 09:54

    Kombinaciju puno stvari koje treba savladat da bi igrao nešto dobro, od movement skilla i maximiziranja movement mogućnosti (recimo strafe jump kod igara u quake engineui rocket jumpanje, pucaljke za koje treba više "tehnika" aimanja, razumijevanja mehanike igre i tek onda taktike i ponašanje dolaze u igru. Sjetim se odma Emeny Territorya gjde se prvih mjesec dana igre učiš kretat i skeljit nekom hedashot ne znači puno jer ih treba 3 za kill tako da napast nekog s leđa i izginut od istog nije niš čudno ak ne paziš.

  • Mzehn

    @zg_rider111, 14.04.2012 - 09:57

    Bravo antimadridista -.- kolko ti je jebeno ime tolko ti je glup komentar

  • xGAME

    @zg_rider111, 15.04.2012 - 13:35

    Evo ,Cux je to lijepo objasnio :)

    GR je sa hc takticke pucacine pao na obicnu arkadu za neko casual napucavanje…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!