HCL.HR

Electronic Arts podvio rep i promijenio cijene heroja u Star Wars Battlefront II

Zoran Žalac prije 5 dana   •   18 komentara


Nakon jako loše prihvaćene reakcije Electronic Artsa na razvlačenje napretka u novoj Star Wars igri, tvrtka je instantno promijenila filozofiju.

star-wars-sukob

Electronic Arts se u protekla dva dana našao pod paljbom ljutitih igrača. U trial verziji Star Wars Battlefronta II otkriveno je kako za otključavanje pojedinih likova bez trošenja dodatnog novca treba uložiti otprilike 40 sati igranja, na što je predstavnik Electronic Artsa odgovorio kako im je time cilj omogućiti igračima osjećaj ponosa i postignuća jednom kada likove otključaju. Taj odgovor postao je najnegativnije ocijenjen odgovor u povijesti Reddita te ga je downvotealo skoro pola milijuna ljudi.

Novi dan, nova politika u Electronic Artsu. Vidjevši kako su se igrači ražestili zbog njihove igre, odmah su srezali zahtjeve za otključavanje likova. Kada igra izađe za tri dana, sporni likovi poput Lukea Skywalkera i Darth Vadera moći će se otključati za 75% manji iznos nego do sada. Drugim riječima, za osjećaj ponosa i postignuća pri otključavanju likova sada će vam trebati oko deset sati igranja.

U sklopu popravljanja imidža tvrtke, predstavnici Electronic Artsa sutra će sudjelovati u Reddit AMA sesiji. Ne sumnjamo da će dvaput promisliti prije nego ondje išta kažu.

Komentari (18)

  • DoxyTheCroat

    14.11.2017 - 12:39

    Galaxy of heroes na mobitelu ima povoljniji model, dapače apsolutno sve se otključati može bez potrošene lipe (igram tu igru prek godine dana i sve otključavam redovno).
    Žalosno što je mobilna igra s mikrotransakcijama postala jeftinija od PC AAA igre.

    • Igor Belan

      @DoxyTheCroat, 14.11.2017 - 12:57

      Po ovom komentaru djeluje kao da misliš da se u SW Battlefrontu ne može sve otključati bez potrošene lipe, a može. Problem je bio samo u tome što je po mišljenju mnogih taj vremenski period grindanja bio predug. Pri čemu valja imati na umu da taj vremenski period grindanja nije izračunat precizno već je odokativno postavljen na 40 sati igranja za dva najskuplja lika.

    • Oblakoder

      @Igor Belan, 14.11.2017 - 13:11

      A ne treba zaboraviti ni cinjenicu da za tih okvirnih 40 sati ne smes apsolutno nista drugo da kupis. Mozes ali onda se vreme produzava :). Treba da postoji neki normalan balans za otkljucavanje svih stvari u igri, a onda da usledi ravnopravna borba za sto veci level, rank ili neki drugi status u igri. Cini mi se da treba preko hiljadu sati za tako nesto sto je stvarno smesno.

    • Sinek

      @Igor Belan, 14.11.2017 - 13:47

      Izračunat je poprilično precizno, na redditu su spredsheetovi koje su sastavljali useri na uzorcima od 50+igara a neki od njih su i za vrhunske partije dobili sitniš u creditsima. Ubij me, ne sjećam se kolika je stvarno brojka, koliko stvarno treba igrati sati za otključati najskupljeg heroja (na poslu sam pa ne mogu provjeriti) ali želim reći da je cijela ova situacija oko grindanja dokazana i jasna ko dan… Također, spuštanje cijena heroja je jedina promjena koliko znam, cijela P2W priroda igre je ostala netaknuta.

    • Igor Belan

      @Sinek, 14.11.2017 - 15:41

      Ispravi me ako griješim, ali ne igraju li svi onaj 10-satni trial, a ne punu verziju igre? Nisu onda imali šanse vidjet kakve bonuse dobiješ za neke milestoneove, možda se radi o tome da na cca 12-tom satu igranja dobiješ neke milestone creditste dovoljne da otključaš Vadera. Karikiram, ali shvačaš poantu nadam se. Vidjet ćemo kakvo će bit u punoj verziji igre, ali u svakom slučaju – problem nije toliko u tome što se moraš stvarno potruditi da otključaš nešto posebno u igri, to kao koncept u gamingu postoji cijelu vječnost i postoje i veći , uzaludniji grindovi od “samo” 40 sati za ikoničnog novog lika. Razumijem da ljudi ne vole da se taj grind može skratit novcem, ali opet – to je samo opcija koja se nekima i sviđa (poput onih koji nemaju više toliko vremena za gaming, a vole te stvari i imaju novca – njih EA i ostatak industrije najviše voli). Problem je više u tome što umjesto kozmetičkih imaš upgradese koji ti poboljšavaju performanse, a i to se može platiti. Isto kao i zaraditi igranjem. Doduše, koliko sam vidio, ta poboljšanja su podosta beznačajna u stvarnoj borbi. Ako si lošiji igrač od mene i imaš hrpu upgradesa, svejedno ćeš dobit laserić u glavu :)

    • Sinek

      @Igor Belan, 14.11.2017 - 16:36

      Iskreno, uopće nisam upoznat s tim konceptom milestonea… Po riječi pretpostavljam da se radi o jednokratnim nagradama za postignuća u igri? Jednokratni je to boost creditsa, nakon što odigraš svojih prvih 10 sati i prirodnom progresijom budeš preko tih milestonea nagrađen za neke jednostavne achievemente i dalje ti nakon toga ostaje pred tobom ogromna pustinja beskonačnog grinda. Nije poanta otključat jednog Vadera, postoji u startu 5-6 heroja, a biti će dodani i još neki… a vjerojatno i neke druge stvari na koje trebaš trošiti creditse… Nego, mene živcira što se ova 2 dana situacija sa SWB2 trivijalizira tom cijenom heroja itd… Problem je puno veći i širi. Battlefront 2 je dizajniran kao rupa bez dna, sustav za mlaćenje mikrotransakcija gdje je cijela mehanika napredovanja svedena na lootboxe i podređena istima, gdje sav tvoj experience ovisi o jednoj običnoj lutriji. Napucavanje laserima u glavu nije poanta ovog proizvoda, to je samo intermezzo, blok reklama koje prekinu film. A u ovom filmu ti plešeš kako EA svira

    • Teknokyo

      @Igor Belan, 14.11.2017 - 20:33

      Samo da se nadovežem na ovaj dio ” Doduše, koliko sam vidio, ta poboljšanja su podosta beznačajna u stvarnoj borbi. Ako si lošiji igrač od mene i imaš hrpu upgradesa, svejedno ćeš dobit laserić u glavu :)” Nije stvar u avarage to high igračima nego recimo to ovako, ako si igrao Battlefront 1 upoznat si sa gameplayom i već u samom startu imaš veliku prednost naspram ostalih (s obzirom da u ovoj igri postoje mehanike koje nema prosječan 3rd person 1st person shooter tipa roll, cd reduction prilikom reload-a itd.), a kamo li ako si veteran franšize i još kupiš za par desetaka euro lootcrate i nadogradiš svog heroja / klasu / fightera…..
      Starfighter assault necu ni spominjat…. Tko god već sad u trialu ima epic karte na fighteru bit će nepbjediv u dogfightovima (osim ako se ne uplete treći igrač ili ga netko flanka). Poanta cijele priče je da je putem klasičnog igranja skupljanje crafting materijala za upgradeove, presporo tj. sistem pruža preveliku prednost veteranima serijala uz kupnju crateova (u kojima se nalaze crafting materiajli). Na otključavanje heroja se bune / nadovezuju osobe koje nisu previše upućene u sistem nadogradnje unutar igre.

  • funky0308

    14.11.2017 - 13:29

    Tako i treba…malo po malo i ako nista drugo, barem ce apetite smanjiti.

  • Teknokyo

    14.11.2017 - 13:43

    Ehm, EA nije spomenuo da je srezao i reward za 75% …. znači, ništa se nije promjenilo s obzirom da je reward za odigrani campaign bio 20k, a sad je 5k. Ne vezano uz creditse, opet vam trebaju crafting partsi koje je najlakse dobiti kroz lootcrate. Da bi nadogradili star karte (koje davaju prednost igračima) trebat ce vam cijela vječnost, ako ne kupujete crateove.

    Link na vijest o smanjenju rewarda: https://twitter.com/DanNerdCubed/status/930234337919950851

    Kako nadograditi star karte i u čemu je točno problem:

    https://www.youtube.com/watch?v=Kt4UV624-Iw

    • YeYa

      @Teknokyo, 14.11.2017 - 15:48

      Dobro si primjetio.

    • Sinek

      @Teknokyo, 14.11.2017 - 16:18

      Reward za odigranu kampanju je (valjda) dizajniran tako da ti omogući kupovanje najjeftnijeg heroja, Iden Versio… Iden je prije koštala 20k a sad košta 5k, tu ti je logika

    • Teknokyo

      @Sinek, 14.11.2017 - 20:17

      Za 75% je smanjen i reward na kraju matcha…

    • L3gi0naR

      @Teknokyo, 15.11.2017 - 06:10

      Točno to,i na kraju dođe na isto.

  • TeoTheKing

    14.11.2017 - 16:25

    Ali evo npr u Rainbow Six Siege treba oko 30 sati igranja da bi otkljucao jednog DLC operatera (heroja) i nitko se ne zali na to… po mom misljenju 30 sati je savrseno

    • Czar

      @TeoTheKing, 14.11.2017 - 17:09

      Mislim da se ovdje jedan dio ekipe buni jer postoji opcija
      da se tih tridesetak sati preskoči uz pomoć peglanja, a ne toliko radi grinda samog jer ovo i jest primarno multi igra u kojoj ćeš mjesecima peglati jedne te iste mape.

    • salopek

      @Czar, 15.11.2017 - 07:03

      Pa da smeta ljudima ali neznam kad se pocelo stim,znam zasto (pare) al to treba zavrsit sto prije AAA igre nebi to smijele imat nikako sama igra 60$ plus (gold edition i te stvari) i stim vec zarade brdo love.Mobile games to je ok free su i kupnjom u njoj pomazes developerima i nisu cijene bog zna sto.

  • salopek

    15.11.2017 - 06:54

    Ma treba to sve vratit ko u stare dane lvl up dobis nesto bilo kozmetika,oruzje ili hero-a.Dosta i ovih mikrotranzakcija bahati i pohlepni su sa time,ako ce to radit nek stavljaju igre nadalje 20$ umjesto 60€ 😡

  • SanKa

    15.11.2017 - 16:18

    nisi naveo sve informacije. zato rewardi ne nose vise 20 000 creditsa nakon nekih zadataka, misija, što god, nego 5 000…znači doći će ti na isto. nisu nista podvili, zapakirali su govno u drugi papir.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!