HCL.HR

Evo kako Overkill opravdava uvođenje mikrotransakcija u Payday 2

Zoran Žalac 26.10.2015.   •   5 komentara


Nakon glasnih kritika fanova na uvođenje mikrotransakcija u Payday 2, oglasili su se i sami tvorci igre tvrdeći kako je to jedini način da si osiguraju mjesečne plaće za svoj rad na igri.

Pretprošlog vikenda Payday 2 je dobio mikrotransakcije. Ništa čudno, u današnje vrijeme. Međutim, čudno je jer je po izlasku igre prije dvije godine developer Overkill izričito poručio kako njihova igra nikada, ali baš nikada neće imati mikrotransakcije kojima bi igrači s dubljim novčanikom mogli platiti za brže napredovanje u igri.

Sasvim očekivano, promjena tog stava izazvala je pravu lavinu negativnih reakcija fanova, posebice jer je način na koje su mikrotransakcije uvedene krajnje degutantan. Naime, u Crimefest eventove u igri kao nagrade za meč uvedeni su sefovi koji sadrže skinove i stat boost iteme. Sefove se može otključati jedino bušilicama, tako da svako otključavanje košta 2,50 dolara. Međutim, problem je i u tome što su recimo skinovi u sefu mogu biti vezani uz oružje koje vi uopće nemate nego ga morate kupiti u sklopu nekog DLC paketa kojih ima na desetke.

U Overkillu su plan za uvođenje mikrotransakcija skovali u tajnosti, bez obavještavanja fanova, a kako kažu odluka za to je bila takva jer i sam razlog za nju je interni. Naime, Payday 2 iza sebe ima već 88 ažuriranja, a rad na njima nije besplatan. Štoviše, ispostavilo se kako prodaja igre nije bila dostatna da bi pokrila troškove rada na DLC paketima i općenitoj podršci. Kako bi potaknuli prodaju, u Overkillu su prije pola godine stoga donijeli odluku da srežu cijene igre i DLC paketa za 33-43%, a svako malo imaju sniženja do 75% kako bi privukli novu publiku i time si osigurali plaće na mjesečnoj bazi.

Samim time, mikrotransakcije ostaju – sviđalo se to fanovima ili ne. U Overkillu poručuju kako poštuju mišljenje publike, ali da se nadaju da mogu „nagovoriti zajednicu da se prestane opirati promjenama i da prihvati činjenicu kako je uvođenje mikrotransakcija bila odluka za stabilnost Overkilla kao razvojnog tima i budućeg rasta Paydaya 2“.

Komentari (5)

  • GTA222

    26.10.2015 - 18:35

    LAŽ!!!
    Sry za caps.

  • trulex

    26.10.2015 - 19:25

    Uhljebi

  • BoneDigger

    26.10.2015 - 20:59

    Jadnici, mogli su napraviti remek djelo od igre, imali su toliko potencijala a napravili hrpu dlc-ova.

  • VooDooZG

    27.10.2015 - 16:28

    Ne vidim u xemu je problem, igra je co-op pve a ne pvp, ko voli nek izvoli – ja nikad nisam vidio potrebu da bi kupovao kaj osim pokojeg odlicnog dlc-a za igru — igra je nevjerojatno zaeazna cak i par goduna nakon izlaska, ne vidim problem jer i dlc su bili ajmo rec mikrotransakcije u igri jer su ti davali razne upgrada-ove za igru..

  • SKSpljuca

    29.10.2015 - 15:19

    Klošari jedni,oni si žele place osigurat,imali su fore da su dlcevi skupi jer se uzdizu kao studio pa su novci za dlcevi zapravo podrska fanovi koji im novacno pomazu za bolju kvalitetu i ekspanzije..ali ovo je otislo predaleko,oni zele od jedne igre iscicat toliko novaca da mi je zlo,uhljebi se uhvatili za Payday 2 koji je inace meni super igra i na kojem provodim puno sati,ko krpelji..samo sisaju i sisaju novi dlc svako malo 5 i 6.99 i sad jos i ovo

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!