HCL.HR

Fable 4 trebao je biti mračna igra smještena u steampunk Londonu

Zoran Žalac 13.05.2016.   •   5 komentara


Razvojni studio Lionhead postao je dio povijesti, a njegovi bivši zaposlenici raspričali su se o tome kakve im je ideje Microsoft odbio financirati.

fable_legends_pc_xo-4

Tvorci Fable te Black&White serijala kao tim pod imenom Lionhead Studios više ne postoje. Microsoft je još prošlog mjeseca zatvorio studio nakon 20 godina njihovog rada, a sada su u javnost isplivali detalji o situaciji koja je tome prethodila. U prvom je redu otkriveno da se Lionhead nije morao raspasti. Naime, po izvješću Kotakua, nekoliko je tvrtki bilo zainteresirano za otkup Lionheada. To se, međutim, nije dogodilo jer je interes trećih stranki bio u Fable serijalu, a Microsoft se nije htio odreći istoga.

U opširnoj ispovjedi za Eurogamer, bivši zaposlenik Lionheada John McCormack također je otkrio kako Microsoft nije imao ni jasnu viziju što zapravo želi od Fable serijala. Bilo je jasno samo da ne žele Fable 4, jer isti je bio u konceptualnoj fazi razvoja. Da je za igru bilo dano zeleno svijetlo, bilo bi to naslov na Unreal Engineu 4, smješten u neo-viktorijanski, steampunk London. Bila bi to znatno ozbiljnija i mračnija igra s prostitutkama i likovima kao što su Jack Trbosjek, Dr. Jekyll i Mr. Hyde.

Međutim, Microsoft je htio igru kao uslugu te se odlučio za Fable Legends. Za projekt koji je trebao biti F2P igra utrošeno je tako 75 milijuna dolara budžeta, a od igre na kraju neće biti ništa. Zanimljivo je također da je Lionhead za vrijeme dok je Peter Molyneux još bio u timu radio na tzv. Project Opalu.

Da je taj projekt zaživio, bile bi to tri igre smještene u isti svijet. Jedna bi bila strategija izgradnje grada na PC-u, druga bi bila mobilna igra skupljanja resursa, a treća akcijski FPS za konzole. Ideja je bila spojiti mehanike Minecrafta, Sim Cityja i Assassin’s Creeda. Barem dio tih ideja prelio se na Fable Legends – koji je trebao biti akcijski i strateški naslov u isto vrijeme, ali na kraju ni on nije uspio ugledati svjetlo dana. Kako i zašto, možete saznati u članku na Eurogameru.

Označeno sa:

Komentari (5)

  • IvanDado

    13.05.2016 - 16:26

    Stvarno steta :(

  • DjokaBA

    13.05.2016 - 17:29

    Ovo poslednje zvuci sjajno, steta sto nije realizovano i sto nismo slusali Molyneuxa kako prica da je to najbolja i najveci projekat u istoriji svemira. Inace me za Lionhead briga, kanta od tima.

  • RedEy3

    13.05.2016 - 19:37

    Ma molyneux ima velika usta i ništa drugo. Obećava puno, malo ispunjava.
    Ova ideja za Fable 4 mi se jako sviđa, šteta…

  • SemirTheChosen

    13.05.2016 - 20:06

    A Fable 3 mi se pravo svidjeo! Samo se nadam da će bar neki drugi razvojni studio nastaviti rad na fableu jer to je unikatna igra kako po grafici tako i po priči koja zaslužuje više,a ne da bude tek tako ukinuta!

  • ahusic

    14.05.2016 - 00:30

    Fable 3 naspram Fable the lost chapters je totalni promašaj , nema raznovrsnosti u izboru armora, ne možeš promjenit set oružja ili odjeću bez da odes u odaje, spellovi izgledaju očajno, nema ništa specijalno, a kraj je glupost, pola vremena sam proveo praveći pite kako bih skupio dovoljno novca da mi niko ne umre..Fable the Lost Chapters sam prešao 5 puta. Od 2005 se nadam da će izaći igra koja će mi se tako svidjeti..

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!