HCL.HR

Fotorealistična grafika unutar 10 godina, tvrdi Epicov CEO

Renato Pedišić 12.07.2013.   •   10 komentara


Epic Gamesov CEO Tim Sweeney tvrdi kako unutar 10 godina nećemo više moći razlikovati stvarnost i vizualni prikaz u videoigrama, ali da će do tad tehnologija morati proći mnoge prepreke.

Tim Sweeney, Epicov CEO i osoba zaslužna za stvaranje Unreal Enginea, na Brightonskom je Develop Conferenceu dao zanimljivu izjavu zaključivši kako će se grafika u videoigrama unutar sljedećih 10 godina u potpunosti približiti onome što vidimo u stvarnome svijetu, odnosno igre će dostići razinu potpunog fotorealizma:

“[Grafika] se unaprjeđuje po Mooreovu zakonu i stvari će postati zbilja zanimljivima. Bit ćemo u mogućnosti prikazati okoliše koji su u potpunosti fotorealistični unutar sljedećih 10 godina, potpuno istovjetne realističnom.”

S druge strane Sweeney je izrazio skeptičnost oko toga da će napredak u grafici pratiti i napredak na ostalim poljima izrade videoigara, a najveću je sumnju u napredak izrazio po pitanju umjetne inteligencije u igrama:

“[Napredak u grafici] samo pomiče izazov s grafike na probleme koje još ne znamo riješiti. Primjerice, kako simulirati ljudsku inteligenciju, animacije, govor, lip-sync. Postoji toliko mnogo područja koja zahtijevaju istraživanje koje će trajati vjerojatno cijeli naš život dok se ne približimo stvarnosti.”

U intervjuu se osvrnuo i na rad Epica te stanje industrije u odnosu na prošlost i budućnost:

“Imam osjećaj kao da smo kroz proteklih 25 godina povijesti videoigara putovali po četiri godine svaku godinu. Uvijek smo znali da je industrija u stanju vječite promjene te da oni koji najbrže reagiraju preživljavaju. To znači da sad, više no ikad, moramo misliti o izradi jedne igre i slanju iste na svaku prikladnu platformu. To znači da ćemo imati veću publiku… Konzole su specifične za zapadno tržište – Sjeverna Amerika, Europa – ali realno ne postoje u Koreji, Kini… koje predstavljaju polovicu tržišta igara. Tamo se igraju online PC igre. Mislim da možemo napraviti jednu igru koja ide na sva ta tržišta, ako podupremo popularne platforme.”

Ako želite znati što je još mudroga rekao Tim Sweeney ne propustite pogledati najzanimljivije isječke njegova intervjua s Develop Conferencea u kojima priča o tome kako je Wolfenstein promijenio industriju te kako PC postaje Epicova glavna platforma.

Komentari (10)

  • maxim.x

    12.07.2013 - 16:38

    I sada je on rekao nesto sto mi svi ne znamo. Pa kakve su igre izlazile 2003.? Tako ce i za 10 godina od sada biti nemjerljva razlika.

    • RikiMaro

      @maxim.x, 12.07.2013 - 17:45

      warcraft3 je izasao 2002. i medu najboljim igrama je dan danas.

    • Virty

      @maxim.x, 12.07.2013 - 19:01

      Kako kome!

    • Andjo

      @maxim.x, 12.07.2013 - 19:18

      Rijec je o grafici.

    • maxim.x

      @maxim.x, 12.07.2013 - 19:32

      Pricamo iskljucivo o grafici.

    • Zael

      @maxim.x, 12.07.2013 - 21:38

      neusporedivo je veca razlika izmedju 2003. i 2013. nego sto ce biti izmedju 2013. i 2023.

    • Me666

      @maxim.x, 12.07.2013 - 22:06

      Pa da, jer smo sve bliži fotorealističnosti, a nakon toga nema puno mjesta za napredak… osim holograma, to se mora dogoditi.

  • trulex

    12.07.2013 - 20:28

    Uvjerio sam se "FaceWorks Real-time Performance Capture" od nvidije demo

  • THEWANTED96

    13.07.2013 - 10:55

    Vec sad su oni u mogucnosti dati takvu "fotorealisticnu" grafiku ali kad bi nam sada dali odma sve najbolje nestalo bi mjesta za profit.

  • barakokula31

    @brunojekralj, 12.07.2013 - 20:38

    Jel to ono sa jogurtom?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!