Glavna dizajnerica Beyond: Two Souls i Heavy Rain naslova osnovala novi studio
Bivši zaposlenici razvojnog tima Quantic Dream ponovno su se okupili na jednom mjestu, a njihov novi studio nastojat će raditi na igrama za ljude koji vole serije poput Breaking Bada ili Fargo.
Caroline Marchal, glavna dizajnerica Cageovih interaktivnih avantura kao što su Beyond: Two Souls i Heavy Rain, nedavno je napustila razvojni tim u kojem je stvorila svoje ime kako bi gonila vlastite snove koji uključuju osnivanje vlastitog studija te istraživanje novih teritorija u takvom žanru igara.
Interior Night, kako ga je nazvala, smjestio se u Londonu, a zasad ga čini tek šačica ljudi koji su također pristigli iz Quantic Dreama, ali i drugih Sonyjevih studija. Marchal je otkrila da je njihov glavni cilj obogatiti gaming industriju „inovativnim i pristupačnim narativnim igrama koje će se posebno svidjeti ljudima koji gledaju serije kao što su Breaking Bad ili Fargo“.
„Mislimo da imamo šanse zainteresirati televizijsku publiku za naše igre s pojednostavljenim mehanikama – vrlo pristupačnim i jednostavnim interakcijama – i vrlo snažnim fokusom na priču i razvoju karaktera; stvarima u kojem su TV serije trenutno najbolje“, poručila je Caroline.
Komentari (0)
Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!