HCL.HR

Glavna dizajnerica Beyond: Two Souls i Heavy Rain naslova osnovala novi studio

Petra Rukav 08.11.2017.   •   0 komentara


Bivši zaposlenici razvojnog tima Quantic Dream ponovno su se okupili na jednom mjestu, a njihov novi studio nastojat će raditi na igrama za ljude koji vole serije poput Breaking Bada ili Fargo.

Interior Night studio

Caroline Marchal, glavna dizajnerica Cageovih interaktivnih avantura kao što su Beyond: Two Souls i Heavy Rain, nedavno je napustila razvojni tim u kojem je stvorila svoje ime kako bi gonila vlastite snove koji uključuju osnivanje vlastitog studija te istraživanje novih teritorija u takvom žanru igara.

Interior Night, kako ga je nazvala, smjestio se u Londonu, a zasad ga čini tek šačica ljudi koji su također pristigli iz Quantic Dreama, ali i drugih Sonyjevih studija. Marchal je otkrila da je njihov glavni cilj obogatiti gaming industriju „inovativnim i pristupačnim narativnim igrama koje će se posebno svidjeti ljudima koji gledaju serije kao što su Breaking Bad ili Fargo“.

„Mislimo da imamo šanse zainteresirati televizijsku publiku za naše igre s pojednostavljenim mehanikama – vrlo pristupačnim i jednostavnim interakcijama – i vrlo snažnim fokusom na priču i razvoju karaktera; stvarima u kojem su TV serije trenutno najbolje“, poručila je Caroline.

Označeno sa:

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?