HCL.HR

Gran Turismo 6 dobit će veliku zakrpu po izlasku

ШмајсерСрб 18.09.2013.   •   13 komentara


Dobar dio stvari koje je Polyphony Digital zamislio za Gran Turismo 6 neće se naći u igri odmah, ali će biti dodavano počevši odmah prvog dana izlaska s velikom zakrpom.

Jedna od iritantnijih stvari u posljednje vrijeme su sve češći „day one patchevi“, odnosno zakrpe koje izlaze zajedno s igrom. Nedavni primjeri toga su Splinter Cell: Blacklist za PC koji je po izlasku imao optimizacijsku zakrpu od 1,7 GB; te Killzone: Mercenary za PS Vitu sa zakrpom za stabilnost igre koja teži 1 GB. Premda će dolaskom novih konzola instalacija takvih zakrpa automatizirati i praktički postati nevidljiva, na trenutnoj generaciji još ćemo neko vrijeme morati tapkati u nestrpljenju dok se „day one“ zakrpa preuzme kako bismo mogli pristupiti mrežnim segmentima igre.

Takav će slučaj po svemu sudeći biti i s Gran Turismom 6 koji će na disku dobiti tek dio sadržaja, a ostatak će doći naknadno putem zakrpa – počevši s jednom većom na sam dan izlaska igre. U intervjuu za Eurogamer tvorac GT serijala Kazunori Yamauchi objasnio je zašto:

„Raspored nam je nevjerojatno tijesan. Sve što bismo željeli uvrstiti u igru na dan izlaska, vjerojatno nećemo moći. Mislim da ćemo ažurirati igru sljedećih 12 mjeseci. Jer, za Gran Turismo 6 pripremamo mnogo različitih stvari na kojima još nismo ni počeli raditi. Gotovo sam siguran da ćemo imati day one patch. Online modovi već rade i ažurirat ćemo ih na dan izlaska. Stoga mislim da će day one patch biti poprilično velik.“

Usput rečeno, konkurencija u vidu Forze Motorsport 5 također će imati ogroman day one patch jer razvojni tim ne stigne uvrstiti čitav sadržaj na disk prije izlaska igre, odnosno Xbox One konzole.

Komentari (13)

  • Lovac

    18.09.2013 - 13:02

    Izgleda da Sony inzistira na PS3 nastavku, a oni su htjeli da GT6 dođe tek na PS4 dok bude gotov. I što će sad biti? Izdat će igru s manjkom sadržaja (fučkaš patcheve) i zaprljati jedan ogroman brand.

  • player1

    18.09.2013 - 13:27

    i sve mi se cini da nista od gta 6 bar za mene ne mslm kupovat igru za koju treba skidat razno razne patcheve …..pa kud idu igre da ce oni izbacit na cdu pola igre ako ne i manje i onda si skidas ostalih 50-75% igre ma daj molim te veliko RAZOCARANJE ,dobro da ne prodajju prazni cd pa si ti skidaj igru tak si mogu kupit preko psn-a i prazni cd stavit u kutijicu i napisat da je to gt il vec koje sranje …:DDDD

    • DaDoXy

      @player1, 18.09.2013 - 14:50

      slazem se :S a ponekad bas kupim cd da ne bih morao skidati jer mi je internet konekcija LOSAAA i kad mi kaze 13 giga skini muka mi bude jer mi treba toliko vremena da kad se skine izgubim volju za igrom.. :S

  • SonOfOsiris

    18.09.2013 - 16:19

    Nije velik problem , pričekat Academy Edition isto ko i sa peticom

  • Armox

    18.09.2013 - 16:56

    Ma nije problem ni "prljanja" branda, Lovac,niti nedostatak sadržaja. Gospon Kaz je jednostavno perfekcionist i na svakom GTu sam sebi podigne ljestvicu previsoko. On inzistira da igra ispade "savršeno", da svi budu zadovoljni. To je i najveći problem GTa. Jednostavno je preširok. Dotaknu se svih mogućih racing zajednica i organizacija. Od WRCa,DTMa,Formule 1,Le Mansa do GT3 i GT1. Zato su se doveli u ove probleme. Jednostavno ne mogu više čekat da izbace igru van (pošto ne moraju toliko raditi na enginu kao što je bio slučaj GT5), pa onda na ovaj način pokušavaju kompenzirat sve što nisu stigli napraviti do sad na igri. Mislim,ipak je to 1200 auta, od toga sigurno će polovica bit premium, što im stvara dodatne probleme. Tu je i mogući patch za, napokon realističnije zvukove većine vozila (nema više kosilica 😀 ) tako da i to treba neko vrijeme za development. Tu su i razne modifikacije koje su po Kazu "moguće izvedive ali da sve ovisi koliko im ostane vremena". Trebali bi se malo ugledat na Forzu. Malo skresati količinu auta na nekih 500-700 i od njih napravit ultra detaljne modele. Ja bi radije vidio desetak europskih auta, klasika koji su promijenili i revolucionirali auto industriju 20. st kao što je Audi Quattro recimo ili u motorsportu jedan M3 E30, Lancia Delta HF Integrale od Martinija ili neke novije "klasike", nego 15 različith Skylinea -.- Tvrdoglavo se drže istočnog,pogotovo Japanskog tržišta . Nakon što sam duže vrijeme igrao Forzu,nekako mi je teško vratit se na GT. Jednostavno uz sve assiste isključene,osjeti se da je Forza nekako realističnija što se tiče same fizike,aerodinamike,fluidnosti vožnje,osjeti se svaka rupa na cesti na upravljaču auta,čak i deformacija ovjesa i utjecaj različith pogona na understeer i oversteer. Nešto što GT nije imao do sad.

    • LoveGames

      @Armox, 18.09.2013 - 17:15

      Pa normalno da ima više automobila iz Japana jer su i sami developeri iz Japana ( kužiš ? I jedno i drugo iz Japana) Drugo da ne osjetiš rupe na cesti ili da je fizika vožnje bolja u Forzi ili POGOTOVO da ne osjetiš understeer i oversteer na autima u GTu moraš biti glup ko k**** ili retardiran. Off-topic : Kad smo već kod automobila iz pojedinih regija trebaš znati da možda japanski auti nisu najsavršeniji ali su najbrži na stazi a ujedni i najzabavniji (primjer Nissan GT-R 2013,Lexus LFA,iSF,Nissan 370Z,RX-7 itd itd.)

    • Armox

      @Armox, 18.09.2013 - 18:11

      Si igrao Forzu? Ako jesi nisi igrao sve na off i sigurno nisi igrao dosta dugo. Ne postoji understeer i oversteer u GT5. Postoji oversteer na SVIM autima zadnjeg pogona i understeer na nekim autima sa prednjim pogonima. Naglasak na nekim. Recimo jedna Integra Type R je odlična. Nema problema prilikom ulaska ni izlaska iz apexa. Dok recimo jedan Audi A3, jbt imaš osjećaj da bus voziš koliko teško skreće. Tu je i nedovoljno naglašen utjecaj sile i težine na cijeli ovjes auta prilikom ulaska i izlaska iz zavoja,pogotovo onih bržih. Da znam da to ima GT6,ali ozbiljno? Zar sam morao to čekat od GT2 da uvedu? Tu je Forza opet bolja. Japanski auti ni po kojoj logici ne zaslužuju imat 2X veći broj verzija i modela od europskih i/ili američkih. Ti meni želiš reć da bi radije htio vidjet 5 verzija Skylinea R34 koji se razlikuju u oznaci u imenu i jednoj do dve naljepnice, nego sve kultne klasike europskih auta? To je lako izvedivo da se smanji broj japanaca. To što igra dolazi iz Japana nema veze s vezom pošto je i sam Kaz rekao da jako blisko surađuju sa svim proizvođačima već 15 godina. A tvoj komentar da su najbrži na stazi…to je smiješno. Ne znam otkud ti te blesave ideje.

  • LoveGames

    18.09.2013 - 18:33

    Dečko dragi molim te lijepo da kad govoriš o automobilima da začepiš svoju gubicu jer govoriš tolike gluposti da nebi trogodišnjaci takve govorili. Integra R je sportski auto s prvim pogonom. Pod tim se podrazumijeva nisko težiše automobila i tvrđi ovjes dok je Audi A3 svakodnevni auto za gradsku vožnju koji je puno viši od Honde te tako znači da ima više težište i ovjes podešen za ugodnu vožnju i k tome teži barem nekih 500 kg (kontaš sad ? ovo sportski auto a ovo gradski ). Da volio bi vidjeti više Audija, BMW-a, Mercedesa. I onda opet dolazimo do TVOJE blesave ideje Gdje si ti to vidio i/ili pročitao da japanski automobili nisu najbrži. Molim te prije drugog komentara u kojem ćeš srati da pogledaš po netu neku literaturu o autima i par videa…

    • Armox

      @LoveGames, 18.09.2013 - 18:50

      Moja greška mislio sam na S3,a Integra Type R je DALEKO od "sportskog auta". Upravo zbog svog središnjeg LSD diferencijala koji podjednako preusmjerava okretni moment na obe osovine (iako S3 ima 70:30 odnos koliko se sjećam za starije modele) i naravno quattro pogona ne bi smio toliko patiti od understeera,pogotovo sa ovim novim LSDima koje imaju sve nove generacije Quattra. Od S3 do RS6. Brži od čega? U usporedbi s čim? Ajde još malo o tom famoznog GT-Ru ili usporedbi jedne LFA sa R8 V10.To je neusporedivo. Po tvojoj logici, praktički svaki motorsport bi trebao koristiti ISKLJUČIVO Japance. Upravo su Švabe ti koji svako malo dovode razne inovacije u mehaniku njihovih vozila kao što je npr slučaj Audijevog novog DSGa za R8. Ili jedan od najboljih V8 motora u povijesti? V8ice u RS5,RS6 (pogotovo ovaj novi bolesni model) i naravno R8 su najbolje za takvu klasu auta. A ti se malo opusti, lol napravio sam mali typo, wow ajmo me razapet. Opusti se,relax, nervoz ti nije dobar za zdravlje znaš?

    • Armox

      @LoveGames, 18.09.2013 - 18:58

      I btw ako mi ne vjeruješ da je S3 pravi konkurent Integri (ne bi se čudio pošto su svi Japanci "magično" bolji,vjerojatno ih tjera naprijed mitski "Božanski vjetar") pogledaj usporedbu S3 protiv Integre Type R (DC2) 😉 Sportski auto… lol

  • Sandman

    19.09.2013 - 10:35

    i eto po cemu je bolji ps3 od x360,pa na ps3 dok instaliras igru treba ti tri dana a onda i ovakvi patchevi…pa nemres mi….

  • Lazy

    19.09.2013 - 15:14

    Ma mogu svaki drugi dan patcheve izbacivat,uopće me nije briga…shut up and take my money

  • Oggy car

    02.12.2013 - 07:46

    Za mene vrijedi isto ko i za Lazy-a, shut up and take my money

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!