HCL.HR

Gran Turismo 6 trailer predstavio legendarnu stazu Bathurst

Renato Pedišić 03.10.2013.   •   11 komentara


Legendarna australska staza Bathurst ove će zime debitirati u Gran Turismo serijalu, a njeno je predstavljanje izvedeno putem brzog i atraktivnog trailera.

Legendarna, izazovna i napeta staza Mount Panorama Motor Racing Circuit, u svijetu poznatija pod imenom Bathurst, ove će zime debitirati u Gran Turismo serijalu. Njezino prvo pojavljivanje obilježeno je brzim i atraktivnim trailerom koji se fokusira na prikazivanje staze, ali i krajolika koji ju okružuju.

Barhurst je dug četiri milje, a otvoren je davne 1983. godine – simultano s početkom Australian Grand Prixa. Danas se na njoj odvijaju raznolike utrke, među kojima su najpoznatije Bathurst 12 Hour i Bathurst 1000. To je strma i zavojita staza koja će na test staviti i najiskusnije vozače.

Šef proizvođača igre Polyphony Digitala, Kazunori Yamauchi, bio je vrlo sretan što je njegov tim napokon uspio ubaciti stazu u serijal: “Činilo se ispravnim ubaciti legendarnu Mount Panorama stazu pa će fanovi sada imati priliku voziti na jednoj od najizazovnijih staza koje postoje. Opisuju ju kao australski Nürburgring, a to je zahtjevna staza koja će biti uzbudljivi novi izazov PlayStation gamerima”.

Gran Turismo 6 u Europi izlazi 6. prosinca ove godine za PlayStation 3.

Komentari (11)

  • ilya97

    03.10.2013 - 20:32

    samo je se ova staza vozila u toci:wtc na "jedinici".good old times

  • Armox

    04.10.2013 - 13:53

    Odličan trailer samo šteta što su zvukovi auta dubbani. Nažalost i dalje nas čeka četrdesetak NIssan Skylinea i još toliko Mazdi Miata i općenito omjer 3:1 između japanskih vozila i vozila ostatka svijeta…Ali ipak uz novu realističnu fiziku vožnje,poboljšane grafike i još tisuću malih izmjena i dodataka čini mi se da će bit day 1 buy za mene. Nadam se da će bit nešto i od tog sound enginea kojeg najavljuje Kaz kao mogući "update".

    • player1

      @Armox, 04.10.2013 - 14:12

      A dobro to je za ocekivati jer ipak su oni iz japan …:DDDD
      Auti iz europe ce biti dosta pa na 5-ici ih je bilo cisto dovoljno i nisu izostavili niti jedan bitniji auto bar kolko ja znam i kolko sam ja igral nije mi nedostajal nijedan auto, a to kaj je prevec nisani ,mazdi i tih me bas briga dok god ima dosta ovih drugih iz eu i am …:DDDD

    • Armox

      @Armox, 04.10.2013 - 14:41

      Ma neka su iz Japana,činjenica je da je najveća prodaja u Europi i Sjevernoj Americi i trebali bi se fokusirati na to tržište. Bila je negdje na GTPlanet stranici usporedba između Forze 4 i GT5 u kojoj GT5 od svojih 1000 auta,60% je japanske proizvodnje. Od toga ako gledaš samo Nissan Skyline i kombiniraš standard aute prenesene iz GT4 i GT za PSP i premium verzije u igri, dođeš do oko 40 različitih verzija Skylinea od toga ih je najviše R34. To je pretjerivanje. Što se tiče europskih auta,meni je dosta toga nedostajalo. Recimo Audi Sport Quattro i Quattro S1,stariji modeli Audi S4ki,S6ica,a da ne spominjem RS2 Avant,BMW E30 i E36, BMW serije 8 ili M8,M1,BMW M635 iz '86 to su samo BMW i Audi, da počnem nabrajat Mercedese i da nastavim sa Talijanima,Britancima,Francuzima ne bi do sutra završio. Jednostavno da se smanji broj Japanaca i doda barem dio od onoga što nude njihovi konkurenti na 360ici, mislim da bi dosta ljudi bilo zadovoljno. A tu su i premium i standard auti koji se vraćaju u GT6. Najdebilnija odluka PDa ikad. Ne kužim to forsiranje na 1200 auta. Bolje da ih skresaju na 600-700 i od toga da su svi premium,a ostatak stavljat kao DLC,pa tko voli nek' izvoli.

    • player1

      @Armox, 04.10.2013 - 14:58

      a dobro to su isto gluposti kaj pricas sta ce ti bmw-i mercedesi oni uopce nisu neki auti nit su sportski a i preveliki su od mercedesi meni su dosta slr i sls a od bmwa z4 i jos neznam m3 ili tak nekaj …:D I kuzim ja da pretjeruju s japancima ali jbg vole japanske aute i s njima si povecavaju broj auti i onda se hvale kakk ima 1200 auti a od to ga 30 istih skyline i jos 40 ostalih nisana ,50mazdi i hondi itd … ali jos uvijek forza i gt nemaju a ne vjerujem da ce i imati konkurenciju sto se ti ce broja autiu i ostalog ove dvije igre su vrh …:DDDD i u potpunosti se slazem sto se tice premium/stand auti bolje da bude 600 auti manje pa da se posveti veca briga ovih 400-600 …:DDD

    • Armox

      @Armox, 04.10.2013 - 15:14

      kako gluposti? Audi Quattro, točnije Sport Quattro i S1 za Pikes Peak su bile legende B grupe relija 80ih,dominirali su nekoliko godina za redom,a onda je Lancia Delta nastavila dominacijju 90ih. Mercedes 190 Evo II i BMW M3 E30 80ih su bili "cream of the crop" u motorsportu svih vrsta,a svi ostali navedeni su pomicali granice tehnologije u autoindustriji(pogotovo što se motora tiče),ali i u raznim motosportovima (recimo Audi Quattro je bio zabranjen nekoliko godina u američkom natjecanju,ja mislim da je Pan Am). Nisu "sportski"? "Veliki"? Ne kužim što se s time htio reć al ajde, vidi se da se ne kužiš baš u to,pa je ok. Slažem se, da nemaju nikakvu konkurenciju na svojim platformama, tako da nemaju niti neku pretjeranu volju i potrebu za malo "drastičnije promjene". Po meni, Forza 4 je bolja od GT 5 zbog fizike vožnje,većeg fokusa na detalje i fokusa na legendarne aute kao na one što sam naveo gore.

    • Armox

      @Armox, 04.10.2013 - 15:20

      Ispravak, 200 Quattro nije bio zabranjen,nego zbog odličnih rezultata (9 od 13 dobivenih utrka) tijekom jedne sezone, SCCA je stavio u igru nova pravila gdje su se mogli natjecat samo auti sa zadnjim pogonom i američkim motorima (za razliku od 200 Quattra koji je imao 2.2 20v turbaka).

    • player1

      @Armox, 04.10.2013 - 17:47

      no dobro pa ne mogu sve aute stavit i uvijek ce nekome falit neki auto ima dosta auti i svako si nađe preko 10-15 auti u kojima bas uziva …:DD
      I naravno imam malo drugacije misljenje od tebe i naravno ja nemam bas pojma o tome ti si jos jedan od tih (najpametniji i svi bi trebali isto mislit ko ti u suprotnom smo tupani ) …bolje bi im bilo da stave vise auti kao sto je slr i sls, nego one retardirane mercedese c klase i takve tome slicne to sam htio reci , ali opet se slazem sa ovim da su ove mercedese i bmw ove klasik trebali stavit jer su u svoje vrijeme bili vrh ,ali sad merceds i bmw nisu kao prije bmw nema nista posebno ,a mercedes vec spomenute sls i slr ….neznam po cemu je taj c klasa sportki to sto ima nezz kolko konja i odma je sportski…veliki pogotov ovi americki kaj nazivaju sportskim autima ono 5 tonsko smece od mustanga kojeg bi lakse preskocil nego zaobisel kakav je …..:DDD ali ok dosta rasprave ne moze se napravit igra koja bi odgovarala svim mogucim ljubiteljima auto utrka ….kao i sve ostale igre ne mogu biti savrsene i svako ce naci neku manu ….:DDD POZDRAV…:dddd

    • Armox

      @Armox, 04.10.2013 - 18:18

      Di sam ja točno rekao da si "tupan"? Jednostavno sam rekao da se vidi da se ne razumiš toliko u aute i motorsport (to se vidi pogotovo po tvojoj iskrivljenoj slici definicije sportskog auta). U GT5 je samo jedna premium C klasa i to je C63 AMG sa 6.2 V8 motorom i oko 450 konja. Uz to, daljnje prerade te platforme se koriste u DTMu tako da ne vidim razlog zašto bi ih trebali izbacit iz igre? I u krivu si kad govoris da "mercedes i bmw nisu nista posebno" kad ove nove generacije M3ica,C63 i Audija RS5 čine jedne od najboljih sportskih platformi u motorsportu (ispravi me ako sam u krivu ali nije li to bit Gran Turisma?). Ne kužim kako možeš povuć poveznicu između jednog Mustanga i gore navedenih auta? Jedinu sličnost koju imaju je V8 motor,ali i u tome su prevelike razlike. Ameri se i dalje zadrto drže tromih V8mica gdje je veća kubikaža nego sama snaga motora,dok u jednoj RS5ici imaš jednu od rijetkih V8ica atmosferaca u svijetu koje istiskuju 450 konja na oko 8300 o/min. Zato ne kužim tvoju logiku i definiciju sportskog auta. Što je po tebi sportski auto? Vidiš,nova Audijeva RS6ica je karavan (znači po tebi slabi obiteljski auto nešto što nema veze sa sportskim autom, a sa svojim 4.0 atmosfercem ubrzava 0-100 za 3.9 sekundi. To su sportski auti. Sve šta sam nabrojao. Možda koriste platformu "običnih" luksuznih limunzina i/ili coupea,ali definitivno nisu "obični" kao što ti na neku foru misliš. Možda brkaš homolgirane trkaće aute sa ovim gore navedenima? Neznam,ali mislim da ni sam neznaš?
      Što se tiče igre, ja se slažem da ne može bit po svačijem ukusu,ali brate mili 40 vrsta Skyline R34ki i još toliki broj starih japanskih kosilica iz 60ih i 70ih (recimo Subaru 360), njihov broj se može smanjit. O tome cijelo vrijeme govorim. Po čemu jedan Subaru 360 zaslužuje bit u igri (iako je standard),a većina europskih auta ne može? To je jedina stvar koja mi užasno ide na živce,jer iako vide kako im ide prodaja izvan Japana i vide koliko se ljudi buni oko toga, oni i dalje guraju svoje stare krame. Japanci jesu dobri,pogotovo GT-R ovi i novi LFA itd. ali, nisu TOLIKO dobri da ih ima posvuda.

  • Emperor Ghaleon

    04.10.2013 - 18:43

    Što kažu? Hoće li ta staza biti na disku ili će se morati skinuti kao day 1 patch?

    • Armox

      @Emperor Ghaleon, 04.10.2013 - 18:47

      Nema nikakvih informacija o tome,zapravo još je prerano uopće razmišljati što će sve bit u tom day 1 patchu. Preporučujem ti da pratiš GTPlanet pošto ćeš tamo najprije naletit na neke nove leakane ili službene informacije,interviewe,skrinove itd.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!