HCL.HR

GT5 Prologue i zašto ne valja

Igor Belan 05.04.2008.   •   9 komentara


Mike Jackson sa CVG-a objasnio nam je zašto mrzi Gran Turismo Prologe ukazavši na jedan bitan exploit, nazovimo ga tako.

Surfajući internetom u potrazi za za kakvim zanimljivim vijestima nabasao sam na poprilično zanimljiv članak vezan uz Gran Turismo 5 Proloque od autora Mike Jacksona sa CVG sitea. Mike je u članku opisao kako ga je razočarao GT5 Proloque jer nepostojanje modela štete na automobilima čini se povlači još neke probleme za sobom. Naime Mike je igrao online time trial mod ove igre i pokušavao ući među najbolje igrače na serveru svojim vremenom prolaska staze. Nakon dva sata mukotrpnog pokušavanja uspio je savladati apsolutno svaki zavoj staze, naučio gdje treba zakočiti, kada skrenuti… ma apsolutno sve… da bi i dalje ostao nedovoljno dobar za konkurenciju ispred njega koja ga je šišala za gotovo sekundu i pol. Mike je tada odlučio skinuti ghost car snimku igrača na prvome mjestu te pogledati što to on čini tako dobro da je toliko bolji od njega. Problem je u tome što je igrač na prvome mjestu koristio jedan exploit, nazovimo ga tako. Naime umjesto da koči i uvelike uspori u zavojima, majstor se odbija od zidova i tako prolazi brže od konkurencije. Ovo naravno nije lagano izvesti jer vas takav manevar može i usporiti kako to obično biva, no svakako je moguće. Budući da ova igra slovi kao ponajbolji simulator vožnje, ovakve stvari se stvarno ne bi smjele događati.

Komentari (9)

  • Under

    05.04.2008 - 11:20

    Ova tehnika odbijanja zidova se mogla usavršiti još u GT 4 na nekim stazama. Još jedan jako važni razlog zašto demiđ u finalnoj verziji treba uvesti.

  • Benko

    05.04.2008 - 11:27

    očekivano je da je ovo problem kad nema demiđa..

  • seymour

    05.04.2008 - 11:28

    ta tehnika se najbolje iskorsiti na onim stazamu gradu.Nemreš nigdje izletit samo se uz zid prikeljiš i pići

  • [proGABBEing] Ixy

    05.04.2008 - 14:00

    Wow, e, ajmo bičat što igra nema demiđa. Jer eto, Polyphony ga ne uvodi jer im se ne da. -_-
    Dosad ste valjda trebali znati da, ako već gotovo nitko drugi, da bar Polyphony uvijek izvuku maksimum iz trenutnog hardvera.

    I da, Mike Jackson?
    Mike kao odmilja za Michael? :shy

  • frost135

    05.04.2008 - 14:27

    Igram taj prolugue već nekoliko dana, pa neke staze uopce nemožeš riješit da dođeš prvi ili minimalno treći bez te glupe fore .Nije da mi je to zakon, al drugačije jednostavno nemožeš doći prvi, pogotovo na jednoj stazi gdje imas jedan krug , pre malo vremena i jedan mogući auto koji možeš koristit, neku kantu e sad ti dođi prvi. Ma japanci moraju malo zakomplicirat. A sad što se tiče online tog tipa igranja to po meni varanje čisto.

  • Facaa

    05.04.2008 - 14:29

    Bičanje. Al ae. Uglavnom, online je još u beti..točnije bit će u beti sve do izlaska GT5. Odnosno, radi se još na njemu i nedostatke će vjerojatno ukloniti.

  • Yuri

    05.04.2008 - 17:51

    Prologue je prologue.
    U najgorem slucaju decki samo trebaju dodati algoritam koji recimo dodaje 0.5 sekundi ili vise na ukupno vrijeme kao penalty u slucaju sudara.
    To je vrlo lako izvedivo, jer bi radilo slicno kao i damage model.
    Umjesto da kaznjava igraca smanjivanjem performansi njihovog auta ili vizualnim ostecenjem, dodaje im vrijeme.

    Al’ ae. To je za time trial.

    Za utrke ce morati srediti nekakva ostecenja koja ce utjecati na performanse vozila.
    Jebes i to sto se ostecenja nece vidjeti, bitno je da utjecu na vozila.

  • Ementaler

    05.04.2008 - 18:56

    E to, ne mora se damage uopće vidjet, ali da barem utječe na voznu sposobnost vozila.

  • lan-wars.com

    24.04.2008 - 11:30

    neznam ali mislim da treba definitivno poraditi na ovoj igri .. definitivno bi bilo zgodno zabiti se u protivnika i razbiti se do sajbe :)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!