HCL.HR

HCL VIDEO: Napucavamo se laserima u Star Wars: Battlefront beti

Igor Belan 10.10.2015.   •   43 komentara


Je li novi Battlefront samo Battlefield sa Star Wars skinom ili se tu ipak krije nešto više? Pričam o tome uz jedan meč Walker Assaulta sniman u 1080p rezoluciji pri 60 fps-a.

Star Wars Battlefront beta već je dva dana dostupna na PS4, XBO i PC platformama, ali ja sam je stigao zaigrati malo tek danas ujutro. Srećom, beta kao beta, ograničena je poprilično pa sam u svega sat i pol uloženih u igranje sva tri dostupna moda dosegnuo maksimalni level i otključao praktički sve što se otključati može. Još pokoji sat igranja bi mi dobro došao da nabrusim skill i naučim neke fine pikanterije u gameplayu, ali mislim da sam vidio dovoljno da to sve malo prokomentiram.

Pa pogledajte stoga jedan moj meč Walker Assaulta s 40 igrača na snježnom planetu tijekom kojega pričam neke polu-pametne gluposti o Battlefrontu općenito i dijelim prve dojmove. Očekujte da u naredna dva dana objavim još jedan ovakav video – jer ne mogu vas ostavit bez snimke mene u ulozi Darth Wadera, jednostavno ne mogu.

Kako se vama čini Battlefront?

Komentari (43)

  • matko123

    10.10.2015 - 18:18

    Igra je do testisa(jaja) 😉

  • KhorneFlake

    10.10.2015 - 18:19

    Super igra, i to još u Beti. Nije nešto najbolje što sam u životu igrao ali zasvrbi da se proba koji put u toku dana.. Super optimizovana, super izgleda, još bolje zvuči, brza akcija. Mada je Walker Assault pomalo neizbalansiran mnogi bi rekli, al i to može biti problem koordinacije, jednom smo bili blizu da ih srušimo. Jedini pobjednik u Rebel ekipi je onaj koji kontroliše Lukea, nakupi se lakih ubistava dok ne padne nakon hrpe leševa, i ode smijući se sa svim XP-om koji je nakupio…

  • Leodani

    10.10.2015 - 18:24

    Ja sam bio luke 4, a darth vader 6 puta by the way igrica je vrh

  • departed1983

    10.10.2015 - 18:25

    Klasicna konzolaska igra. Mislim svidja mi se jednostavnost, brz gameplay, balansiranost oruzja ali ova igra bez squadova i sa nekim tokenima za vozila ce fejlati gore nego hardline na PCu ako ostane ovakva. Ubaciti skvadove i vozila koja su u bazi, u koja mozes uci i iz kojih mozes izaci i kupujem igru. Ovako nista.

  • funky0308

    10.10.2015 - 18:32

    Meni fali single player…zao mi je gledati sav taj potencijal koji je mogao izrasti u jednu genijalnu igru sa genijalnim gameplayom i pričom…

  • pesek32

    10.10.2015 - 18:38

    Ja na main menu imam neki lag, al kad igram sve ide glatko. Igram na PC-u. Dal netko zna riješit ovo?

  • perisimus

    10.10.2015 - 19:28

    Osjećaj napucavanja 0 bodova. Ali baš čista 0. Prazno i drveno, napucavao stablo i protivnike isto mi je. Nikad niti jednoj MP igri nisam imao manje zadovoljstva postignutim kilom nego u ovoj. Puške ispaljuju laser ali i dalje imaju zatvarače koji ne mrdaju kad se puca? Lijeno.

    • VladoShady 980

      @perisimus, 10.10.2015 - 20:44

      Da i meni se odmah nije svidjela detekcija pogotaka…a i zvukovi, protivnik mi pridje sledja a ja ga uopste necujem….ali sve u svemu nije lose, grafika odlicna ali BF je BF

    • Captain Kidd

      @perisimus, 10.10.2015 - 23:33

      Vi ocito ne igrate istu igru kao ostali, mozda ste krivo skinuli

  • adycro

    10.10.2015 - 19:39

    Odlicna optimizacija, cini se zabavno no i nekako lagano. Jedino za sad imam neki osjecaj prazine u igri kao da joj fali sadrzaja ali ipak je ovo Beta pa ne treba ocekivati cuda. Zahtjeve su trazili ultra a osobno na 30+ fps a mogu uzivati u igri s HD 6670 DDR5 i 4GB rama uz Phenom II 945 u 1366×768 rezi. Nekad stavim medium nekad low graficke postavke. Za sad plus i staviti cu igru pod target 😀

  • Blade1752

    10.10.2015 - 20:18

    Da probao?! Pa pogle mi CPU ka dvi lepinje !

  • ivan21

    10.10.2015 - 20:27

    Powered by Frostbite hahaaha
    Engine originalno razvijen za potreba Battlefielda danas se koristi za sve!
    EA – Powered by Frostbite since 2008 😀

  • Relax

    10.10.2015 - 20:59

    Odlična probao sam je na ps4 😀

  • Red Falcon 2

    10.10.2015 - 21:27

    Po meni, najbolji mode u igri je Drop Zone.

  • Vejn

    10.10.2015 - 22:20

    Ne volim SF tematiku, Star Wars pogotovo. Ali to je moje misljenje pa ga necu nametati drugom, bicu realan koliko je to moguce. Jos uvijek sa drugarom igram BETU Star Warsa. Iskreno, grafika razvaljuje, da nije na ovom nivou ne bi ni igrao ovo. Frostbite motor me privukao da vidim sta je u pitanju. Detekcija pogodaka je katastrofalna… Nemam nikakav osjecaj razlike kad pucam protivnika ili u obcinu stijenu ! Kao slucaj sa starim DOOM 3. I dosadno mi je kad igram duze od pola sata, mnogo me davi. Ali ljubitelji zanra i fantastike ce uzivati u ovome ubjedjen sam. Citam da je hardverka zahtjevnost uzasno visoka, ja za 3 dana nisam imao ni jedan jedini statering, sve na ULTRA I 1080p. Zvukovi su odlicni, efekti savrseni, cak je i muzika u pozadini prava za ovu igru. Ljudi su se zaista potrudili da ozive film Dzordza Lukasa 🙂 I nikako mi nije jasno zasto ovo porede sa Battlefildom. Igram BF godinama i sem sto ih pokrece isti endzin, sto slican sistem levelovanja koristi ne vidim vise nista da ih veze, uopste.

  • Ovcaodnovca

    11.10.2015 - 05:03

    probao za PC i odmah stavio betu na skidanje na ps4, vičimi se konzolaška igra

  • Stryderist

    @MoGaming, 10.10.2015 - 18:27

    Previše je neizbalansiran. Carstvo je puno nadmoćnije u tom modu. Kad uzmeš AT-ST walkera i upadneš im u kamp možeš skupiti jako puno killova, ja sam zbog toga danas imao rekordnih 97. 😀 A s druge strane je jako teško napredovati i zauzimati te pointove s pobunjenicima jer te ovi potisnu. Odigrao sam 12-13 partija, od toga 7 s carstvom i niti jednom nismo izgubili, i ostalih 6-7 s pobunjenicima i jednu smo uspjeli dobiti nekim čudom.

  • KhorneFlake

    @MoGaming, 10.10.2015 - 18:31

    Pa dobro, tako je realno jer su ipak u filmu Imperijalci pobjedili u toj borbi, a Pobunjenici zbrisali da se sve pušilo za njima. Dobro, nije baš šala… Problem je što Rebelsi nemaju vozila, osim letelica, al šta vrijedi kad je na zemlji sva akcija. Malo mi je i fizika granate čudna, ali navikne se na sve jednom.

  • departed1983

    @MoGaming, 10.10.2015 - 18:32

    U alphi je bilo obrnuto.Pobunjenici su dobivali vecinu meceve tako da to nije ono sto mene brine. Lako se moze to izbalansirati. Smanje malo helt na AT-STu, povecaju cooldown njegovom gunneru i nece biti toliko OP. Problem je sto nema squadova i kad dodjes na mapu i krenes igrati nista ni sa cim Ljudi se razbbacaju okolo, ne znas gdje su ti prijatelji…. game modu u kojem je timski rad kljucan ne pruza mogucnost nikakve timske igre.

  • pesek32

    @MoGaming, 10.10.2015 - 18:35

    Slažem se. Ova mapa je neizbalansirana. Kad sam igrao sa AT-ST dobio sam nekih 16 killova. Možda sam jedanput-dvaput dobio sa pobunjenicima.

  • departed1983

    @MoGaming, 10.10.2015 - 18:35

    U MP niko ne trazi realnost jer niko ne zeli da gubi. Ma sta se desilo u filmu, u igri svaki game mode mora biti balansiran.

  • Stryderist

    @MoGaming, 10.10.2015 - 18:35

    Ja sam toga svjestan, ali koji je onda smisao tog moda kad igraš s pobunjenicima? Izgubiti sa što manjom razlikom? 😀 Ne zbilja, trebali su staviti time limit, ako pobuna izdrži onda pobjeđuje, ako carstvo probije linije i uništi bazu pobjeđuje, ovako je strašno neizbalansirano. Svaki put kad mi je odabralo rebels stranu unaprijed sam upisao poraz.

  • pesek32

    @MoGaming, 10.10.2015 - 18:36

    Da. Da pobjediš sa pobunjenicima trebaš igrat timski, a to nitko ne radi.

  • Stryderist

    @MoGaming, 10.10.2015 - 18:38

    E upravo to, spawnaš se negdje bogu iza nogu i onda ti treba 5 minuta da se pridružiš ostalima na prvoj crti. Nekoliko puta sam se spawnao usred carskih vojnika, ubiju te iste sekunde. Nema tu puno timske igre, na žalost.

  • Stryderist

    @MoGaming, 10.10.2015 - 18:40

    Kad igraš s pobunjenicima svi bezveze jurcaju i napucavaju se, uopće ne zauzimaju te pointove što je glavni i jedini zadatak. S carstvom je to puno lakše, idi naprijed i pobij što ih više možeš, puno jednostavnije od zauzimanja i držanja pointova.

  • departed1983

    @MoGaming, 10.10.2015 - 18:43

    Pa tesko je drzati te pointe jer nemas squada i kad pogines treba ti 2 minute da dodjes do objectiva, ako prezivis naravno. Kad bi imao squad sa 4-5 ljudi prica bi bila sasvim drugacija i bilo bi napeto. Dobar squad bi sam mogao da drzi jedan objective prilicno dug vremenski period. Ima jos vremena do oficijelnog izlaska pa mozda nesto i promjene ali nekako se ne nadam previse.

  • pesek32

    @MoGaming, 10.10.2015 - 19:44

    Točno tako. Svi idu po killove i uopće se ne obaziru na zadatak. Ja idem probat ispunit taj zadatak al nemam nikakve potpore i čim se približim umrem. A kad uspijem onda sam ubrzo gotov jer rijetko ko ostaje i brani i dok se ja spawnam i vratim moram sve ponovo. A sa AT-ST dođeš di je taj zadatak i sve ih pobiješ. To mi je najveći problem u igri zasad. Nadam se da će uspjet popravit nekako.

  • Captain Kidd

    @MoGaming, 10.10.2015 - 23:15

    Neizbalansirano je vjv zato sto je beta i samo je pet levela
    A at-at je lagano srusit samo treba znat kako (po mogucnosti zavrzat noge at-ata sa onim snowspeederom i pada odmah makar ima 100% health, ali bit ce to bolje sa izlaskom igre)
    Inace mi se jako svida igra

  • Teknokyo

    @MoGaming, 11.10.2015 - 13:47

    Slažem se da je igra loše balansirana, ali vi spominjete krivu stranu…. Prvih 3 sata igre rijetko sam dobio kao rebel, ali nakon toga kad skužite OP stvari kao što su tow cable i orbital strike, jedan player utječe na ishod igre. S obzirom da je ovo beta pa u svakom game-u susrećete nove igrače koji se na Rebel strani fokusiraju isključivo na k/d ratio najbolje je vući jednog prijatelja sa sobom koji zna što radi. Ovako mi to radimo. Od 5 game-ova ja i prijatelj smo pronašli 4 orbital strike-a (orbital strike skida više od 70% AT-AT walker hp-a dok su ranjivi). Ako do prvog napretka (najkasnije drugog) Imperial strane jedan od nas nije imao orbital strike, fokusirao bi se na snowspeeder. Game over.
    Jednom kad igra izađe i ljudi se upoznaju s taktikom / nauče letit, barem 2 random playera na rebel strani (od 20 ljudi), skinut će AT-AT walker jako brzo .

  • Stryderist

    @MoGaming, 11.10.2015 - 14:19

    Stvar je u tome što svi genijalci pokupe snowspeedere i X-Winge i onda se negdje zabiju prvom prilikom, snowspeedera još nisam ni vozio, a da ne spominjem kako u 25-26 mečeva ni jednom nisam bio hero.

  • pesek32

    @MoGaming, 11.10.2015 - 14:47

    Točno tako. Par puta sam pokupio X-wing i uvijek me unište u nebu jer ovi već tamo vladaju. Snowspeeder nijedanput i jedanput sam uspio bit Luke Skywalker i tad sam s pobunjenicima vjerojatno najviše killova i dobio.

  • Stryderist

    @MoGaming, 11.10.2015 - 14:55

    Ni jednom nisam bio ni Luke ni Vader, nisam ni vidio tu pick-up ikonu, ne znam ni kako izgleda. Vozio sam par puta TIE fightera i X-Wing i uspio sam ih srušiti par dok i mene nisu oborili, kontrole su dosta čudne. Ja sam s carstvom imao 97 killova, uspio sam upravljati AT-AT-em i AT-ST-em. To je bio masakr. 😀 Dok mi s pobunjenicima max bude 25-30 killova i jako puno umiranja. Uspjeli smo po prvi put srušiti oba AT-AT-a, valjda iz 20. pokušaja igranja s rebelsima.

  • pesek32

    @MoGaming, 11.10.2015 - 15:43

    Da. Ja sam najviše killova s pobunjenicima imao kad sam to sa Skywalkerom igrao, a s carstvom u AT-ST-u, to je bio kaos. Ja nisam ni znao da snowspeederi postoje u igri xD. AT-AT-evi su spori al i dalje možeš dobit više killova nego u 3 runde s pobunjenicima. Svaki put kad igram s pobunjenicima znam da nemam šanse da pobijedim. Jedino ako igraš s frendovima ili sa jako organiziranim timom.

  • Teknokyo

    @MoGaming, 12.10.2015 - 11:52

    Očito nisi čitao moj gornji odgovor….
    Mali update od gornjeg posta kada sam vukao frenda za sobom da si poboljšamo šansu za pobjedu s pobunjenicima. U nedjelju sam nekoliko sati igrao sam i ova taktika uspjeva ako igrate s pobunjenicima i ne znate letit / upravljat snowspeederom (i ako ne ciljate na K/D ratio dok igrate s pobunjenicima). Spawnate se, trčkarate okolo i kupite okrugle kuglice, sve osim RED orbital srike-a ne valja (bar u beti ako vas interesira pobjeda kao pobunjeniku). Dok ne pokupite RED orbital srike ostalih stvari tipa shield, proximity bombe itd. se pokušavate riješiti / iskoristiti čim prije, a da usput pomognete suigračima (postavite shield blizu uplinka, proximity bombe na putu koji prolaze neprijatelji itd.). Jednom kad pokupite RED orbital srike možete se usredotočiti na osiguravanje uplinka / killove (bez obzira dal umrete orbital strike ostaje u vašem vlasništvu dok ga ne iskoristite) sve dok ne padne shield walkerima, e onda stupate da snagu s korištenjem red orbital srike-a i tad pada prvi walker. Nekad mi se desi da ne pokupim RED orbital strike sve do drugog napretka neprijatelja, ali u 70% slučajeva prvi walker pada već na prvom isključenju shield-a. Dalje je piece of cake jer se svi i onako fokusiraju na zadnjeg walkera tako da nemate split dmg, a i sam ga možš srušiti sa snowspeeder-om!

  • Teknokyo

    @MoGaming, 12.10.2015 - 11:54

    Očito mi ne radi "t" na tipkovnici…"STRIKE" 🙂

  • Tomina

    @MoGaming, 22.10.2015 - 08:47

    valjda nema snajpera da se djeca napucavaju i skupljaju kilove?

  • Stryderist

    @hanteed, 11.10.2015 - 14:41

    Ja nisam ni jednom u 25 odigranih mečeva, ali sam ubio obojicu po 5-6 puta.

  • Stryderist

    @mcrne, 10.10.2015 - 18:30

    Da to s vozilima se ni meni ne sviđa. Pa zaboga, u Battlefront 2 si mogao ući u bilo koje vozilo, čak i u protivnička. Mogao si oteti AT-ST walkera i napadati druge, ovdje toga nema. Mogao si neograničeno upravljati AT-AT walkerom, ovdje ga kontroliraš 1 minutu. Razočaran sam što se tog dijela tiče.

  • IaMarmageddoN

    @mcrne, 10.10.2015 - 23:01

    Glupo je usproređivati dvojku i ovaj nastavak. Dvojka je imala toliko više da jednostavno nema usporedbe.

  • Stryderist

    @mcrne, 11.10.2015 - 09:34

    Slažem se, dvojka je bila odlična, a to je bilo prije 10-ak godina. Oni danas u 2015 nisu u stanju napraviti igru podjednako dobru kao što je bio SWB2, sramota.

  • Stryderist

    @toljaga, 10.10.2015 - 20:49

    Moga si ćevape stavit u njih. S ajvarom. 😀

  • KhorneFlake

    @maxim.x, 10.10.2015 - 20:48

    Pa što ne bi kad je fleksibilan. Uostalom, i endžin ima svoje verzije, novije i unapređenije. Kad se Unreal 3 pojavio i koliko je glancan i pumpan, sve do dana današnjeg, a nema u kakvim se igrama koristio nije.

  • drazensi

    @CROguys, 10.10.2015 - 18:38

    slazem se u potpunosti..nije mi SW bez price..cijeli univerzum se bazira na odlicno pricanim pricama i onda oni izbace SW bez ikakve price…gameplay je odlican, glazba, zvukovi, odlicni i onda ga ovako zaseru..ovo je igra koja je jednostavno morala izaci prije filma ili barem blizu izlaska filma i mogu oni davati bilo koje razloge zele ja mislim da je jedino vrijeme cinjenica zasto nema nikakve kampanje…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?