HCL VIDEO: Total War: Rome II – gameplay i komentar prije recenzije

nebel 30.09.2013.   •   14 komentara

Prije naše velike recenzije, poslušajte što imamo za reći o Total War: Romeu 2 uz ukupno 11 i pol minuta gameplaya.

Total War: Rome II jedna je od onih igara koja se igra polako i promišljeno. Naš Ante je to shvatio malo predoslovno pa ćete na njegovu punu recenziju ove velike i značajne strategije pričekati još par dana. No da ublaži taj period čekanja, Ante vam je pripremio malo gameplaya iz igre, ali ne bi to bili mi da nismo usput to malo i prokomentirali.

Udarite stoga na tu play tipku pa pogledajte i poslušajte kako se Rome 2 igra i što mi za sada mislimo o svemu tome.

Komentari (14)

• Spalato1312

30.09.2013 - 17:47

shogun je puno ozbiljnija i kvalitetnija igra od Rome 2, samo sta je ovo atraktivnije razdoblje nego u shogun 2. ode mi se sviđa izgled mape i razdoblje, ostalo je sve na strani shogun2 po mom misljenju

• Mesko1

@Spalato1312, 30.09.2013 - 19:28

Igrao sam sva Total War izdanja, tako i ovaj u kojem imam 15+ sati igranja, te mogu reći da je igra u svakom pogledu kvalitetna, neki joj zamjeraju limitiranje armija i sl., no tek je sada prava taktička igra, gdje trebaš dobro razmislit prije bilo kakvih kretnji, što zna biti presudno kad proširiš carstvo. Ugl. Rome II je vrh za one koje zanima taktika i povijest, dok je za ostale samo custom match u kojem uživaju u makljaži tisuća vojnika, što je po meni sporedna stvar.
      Već sam 6 regija zauzeo isključivo trgovinom i ekonomijom, odnosno spajanjem u federaciju.

30.09.2013 - 19:21

omg, kako ikome ovo može biti zabavno :S

• potemkinhr

@l)oolvl, 01.10.2013 - 10:34

Ne znam za tebe, ali ja se masno zabavljam ovime i sad poslije par patcheva mi je lagano igra godine. Različitim ljudima se dopadaju različite stvari, ja recimo ne vidim kako nekome može biti zabavan gaming na handheldima sa sitnim ekranima, ali bože mili, svakom se nešto drugo dopada 🙂

30.09.2013 - 19:39

najbolji total war sve je bolje od predhodnih nastavaka a nije skrenulo sa puta…shogun 2 je premal da bi se shvatio ko ozb usporedba 🙂

• vuko

01.10.2013 - 13:41

meni je igra prejednostavna i prelagana, mozda i zato sto sam naviko na europa universalis…

• Mesko1

@vuko, 01.10.2013 - 16:32

Normalno da ti je lagana kad igraš na easy, dovoljno da staviš medium, pa ćeš za 6 poteza već bit napadnut.

• Armox

@vuko, 01.10.2013 - 16:55

Mislio je na kompleksnost igre koja je 0 naspram svih Paradox naslova. U mom slučaju,nakon sati i sati igranja Hearts of Iron 2,3,Darkest Hour,Europa Universalis 3 i 4,Victoria 2 jednostavno se ne mogu naviknut na površnu obradu povijesti u total war igrama,jednostavne gameplay elemente i nedostatak sadržaja..jednostavno su…prejednostavne. Znam da jedan Hearts of Iron nije baš za uposredbu sa Total Warom,ali što se tiče strateških elemenata,količine detalja i raznovrsnosti istih po meni igre Paradox Interactive Studia su #1

• Mesko1

@vuko, 01.10.2013 - 18:54

Što bi to spadalo pod kompleksnost ? Zar nije dovoljno se baviti ratom, vojskom, stanovništvom, ekonomijom, trgovinom, resursima, diplomacijom…možda treba dodati kontrolu vremena još ? To sve jesu kvalitetni naslovi, no bespotrebno ih je spominjati sada, nije to to. A što se povijesti tiče, one je opsežna i detaljna koliko može biti u svakom pogledu, osim naravno što ne kontrolira širenje teritorija po povijenim činjenicama, a to i nemože, svako pojavljivanje neke frakcije je povijesno utemeljeno.

• Armox

@vuko, 01.10.2013 - 19:18

Ma slažem se,ali jednostavno nedostaje taj neki osjećaj in-depth strategije koji sam u zadnje vrijeme mogao dobit samo u PI igrama. Total War je dobar serijal,ali i sam moraš priznat da je više usmjeren causal stratezima. Sve mi je nekako pojednostaljeno,imaš osjećaj da nemaš dovoljno kontrole nad svojom nacijom itd. Povijest nije toliko opsežna,nit detaljna (govorim u slučaju Rome II) kao neki drugi naslovi. Jednostavno su sve frakcije "umetnute" u jedno razdoblje sa svojim određenim kulturama,jedinicama i to je to. Nema pravih povijesnih događaja,povijesnih poteza iz toga doba,jednostavno da igra nema 3D bitke,tj. da je samo ograničena na strateškoj mapi u turn based okolini, bila bi ogroman "flop". Jednostavno nema tu neku "dubinu" kao što imaju PI igre. Neznam, možda su me malo razmazile igre takvog tipa,i znam da je teško usporedit jedan Total War serijal sa bilo kojoj PI igrom,ali držim da su PI igre,bile one iz PDSa ili od nekog Third party studija, najopširnije i najbolje strateške igre za PC. Samo jbg, manje su poznate najviše zbog svog budžeta i uske grupice communitya što je žalosno jer zaslužuju mnogo više pozornosti nego što dobivaju.

• vuko

02.10.2013 - 10:06

nema veze sa easy, medium, hard ili kako vec. AI je jednostavno preglup i na mapi i u bitkama. Stvari tipa da mozes proglasit rat nekome bez apsolutno ikakvog razloga su nebuloze, povijesne istinitosti ima u tragovima samo. Mozda ipak starijoj ekipi koja trazi realnost su Paradox igre vrh vrhova. E sad da je stvorit neku Paradox igru gdje bi se bitke odvijale sa TotalWar engineom, e to bi bilo vec zanimljivo

• Deadwalker

@vuko, 02.10.2013 - 18:49

Najbolje da su napravili HAL 9000.