Heavy Rain prva recenzija, Special Edition paket i ESRB rating

Duje Kozomara 18.01.2010.   •   3 komentara

Dakle, imamo opširnu vijest sa dosta podataka o jako iščekivanoj PS3 ekskluzivi Heavy Rainu. Doznajte što kaže ESRB rating, što donosi SE paket te što kaže prva recenzija…

Dakle, imamo opširnu vijest sa dosta podataka o jako iščekivanoj PS3 ekskluzivi Heavy Rainu. Za početak, stigao je službeni ESRB rating koji se izjašnjava o intenzivnim scenama nasilja i golotinje u Quantic Dreamovom psihološkom trileru. Što se nasilnih scena tiče, tu je „žena koja bespomoćno skriči i zapomaže dok gori“ te „čovjek koji biva proboden sa bušilicom u prsa“, dok se kod golotinje spominje mnoštvo guzica i sisa. Nažalost, scena seksa praktički uopće nema jer se ekran zacrni kada dođe do tog čina. Nadalje, otkriveno nam je kakve će sve genijalne stvari dobiti sretnici koji kupe Special Edition paket. Kao što je već najavljeno, navedeni paket dolazi u posebnoj „rain effect“ kutijici, koja zahvaljujući embossingu i određenim efektima daje dojam 3D kiše. Osim atraktivne kutijice, SE sadrži i kod koji vam daje da isprobate Heavy Rain: Chronicle 1 – The Taxidermist, poslušate The Heavy Rain Official Soundtrack te skinete temu za XMB. Na kraju vijesti, trebamo vas obavijestiti i o činjenici kako je Official PlayStation Magazine objavio prvu recenziju igre, kojoj je dao ocjenu 9/10. Momci posebno hvale igrine cut scene i animaciju, nezadovoljni su voice actinogm, no zaključuju recenziju sa, kako kažu, činjenicom da trenutno ne postoji igra poput Heavy Raina i svaki gamer je mora odigrati. Tko će dočekati taj 26. veljače.