HCL.HR

Jedan BioShock Infinite level sadrži tri puta više dijaloga od cijelog BioShocka 1

Duje Kozomara 20.03.2012.   •   4 komentara


Ken Levine je objasnio kako je priča novih protagonista zahtjevala puno veću količinu interakcije među likovima nego što je to tražio prvi BioShock. Također, imamo novi Heavy Hitters trailer.

Šef Irrational Gamesa, Ken Levine, u intervjuu za Eurogamer je izjavio kako jedan BioShock Infinite level sadrži tri puta više dijaloga od cijelog prvog BioShocka. Ken je ujedno kreator nadolazeće igre, a pojasnio je kako priča novih protagonista, Bookera te Elizabeth, zahtjeva mnogo više naracije nego prva igra serijala.

“Kada sam prvi put smislio likove te njihove dijaloge, nisam imao ideju koliko će tu interakcije zapravo biti. Samo jedan level BioShocka Infinite sadrži tri ili čak četiri puta više interakcije među likovima nego je to imao BioShock 1. Ja radim veliku većinu toga i doista zna biti zahtjevan posao, no riječ je o svijetu koji apsolutno volim stvarati. Posebice jer je riječ o novom izazovu”, objasnio je.

Također, danas je objavljen novi Heavy Hitters trailer za igru, a ovaj put upoznajemo se s Boys of silence bossevima, koji su ponešto drukčiji od krupnih siledžija i naoružanih mehaničkih lutaka koje smo imali priliku vidjeti. Funk soul brother, check it out now.

Komentari (4)

  • wyzard

    20.03.2012 - 17:45

    ovi neprijatelji su me zainteresirali za igru više nego išta drugo dosad prikazano. prvi BioShock hejtam još i danas.

  • Shazaam

    20.03.2012 - 20:05

    Mene isto nije privukao ni prvi ni drugi dio, ali ovo mi izgleda zanimljivo.

  • Lord of Destruction

    21.03.2012 - 13:15

    hm, bojim se da ne bude jos jedna "igra" koja se gleda umjesto da se IGRA, a po prikazanom 10 minutnom "gameplayu" do sad to vise izgleda ko film nego kao igra. osim toga i pucanje je nekako lose po vidjenom, jedino je vrhunski citav dizajn i mastovitost.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!