HCL.HR

Jurili smo kroz pakao u Seumu

Dominik Bošnjak 17.11.2015.   •   1 komentara


S Infogamera smo se vratili bogatiji za iskustvo igranja domaćeg speedrunnera iz prvog lica imena Seum.

Ako bih trebao opisati Seum s jednom riječju ta bi riječ definitivno bila kaotičnost. S obzirom da se radi o first-person speedrunneru, to nikako nije loša stvar.

Seum stavlja igrača u ulogu Martyja, običnog frajera s neobičnom demonskom rukom koji se odluči zaputiti put pakla kako bi vratio svoju ukradenu pivu. Kao što iz toga možete zaključiti, igra ne shvaća samu sebe previše ozbiljno i isključivo je fokusirana na čistu zabavu, što u praksi funkcionira dosta dobro.

Sam gameplay je kombinacija jurnjave, teleportiranja, bacanja vatrenih kugli, skakanja i prkošenja gravitaciji, a sve skupa jako podsjeća na morbidniji reboot prvog Quakea. Posjetitelji Infogamera su Seum prihvatili dosta dobro te je booth igre tijekom vikenda konstantno bio prepun, a moglo se vidjeti igrače svih dobnih uzrasta.

Seum je još uvijek u alpha fazi razvoja, a developeri iz Pine studija su nam otkrili da se nadaju kako će gotov proizvod izaći na Steamu sredinom 2016., i to za Windows, Linux i OS X.

Komentari (1)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!