HCL.HR

Kamera u God of Waru uopće neće imati nikakvih rezova u cutscenama

Zoran Žalac 22.06.2017.   •   11 komentara


Direktor nove God of War igre kaže kako tijekom Kratosove avanture nećemo vidjeti prekidanja igre različitim kamerama i oduzimanje kontrole igraču.

God of War svijet

Promjena pozicije kamere u novoj God of War igri naspram prethodnih dijelova velika je promjena za gameplay, ali kako doznajemo – i za prezentaciju same priče. Naime, u intervju za Eurogamer, voditelj razvoja Cory Barlog izjavio je kako će u igri postojati samo jedna kamera – bez rezova.

Za prezentaciju to znači da čak i onda kada igrač ne bude imao kontrolu nad kamerom, npr. u cutscenama, neće biti mijenjanja kutova kamere, naglih promjena perspektive, rezova niti ičega takvoga. Kamera neće uvijek biti postavljena iz Kratosove perspektive, ali isto tako neće imati neočekivane tranzicije. Zbog toga vjerojatno nećemo vidjeti flashbackove niti išta slično.

“Vokabular filma su rezovi kamere, to je način na koji se komunicira u filmu. Ali igre su drugačije. Igrama to nije potrebno. Koristimo rezove u igrama jer je to ‘jezik’ s kojim smo upoznati. Teško je ne koristiti ih, što sada shvaćam, ali je izazov koji sam stvarno htio postaviti.” – objasnio je Barlog.

Označeno sa:

Komentari (11)

  • GAMEmaher

    22.06.2017 - 15:07

    Nesumnjivo još jedna HITČINA koja se nabavlja!

  • 1oR

    22.06.2017 - 16:25

    Svaka cast Unchartedu ali ovo lako moze biti najbolja igra za PS4 ikada napravljena.Ja sam siguran da ce takav i biti. Zbog ove igre cu nabati PS4 definitivno

    • Dragan[MKD]

      @1oR, 22.06.2017 - 16:33

      А TLOU 2? GoW nikad nije bio ozbiljna igra, bio je onako blesav, sa komboa, sa dosta dobre zagonetke, ali da bio je zabavam sa 10 puta vise akcije i mehanike nego U ili TLOU. Sad se vise okrece prema tih igara sa veci fokus na prici, na vezi izmedju likova, na emocije i tako. Sve u svemu ima dobre sanse da bude bolji iz tih igara samo da ne zaboravi svoji korjene.

    • Goran1234

      @Dragan[MKD], 22.06.2017 - 16:59

      Prva tri God of Wara su bile odlične igre,igra kojoj joj je gameplay bio najbitnije. I zato je odlična igra…ja osobno nevolim kad od igre prave filmove…

    • Goran1234

      @Dragan[MKD], 22.06.2017 - 17:37

      Nerazumijem što je ozbiljna igra?

    • Dragan[MKD]

      @Goran1234, 22.06.2017 - 18:13

      Ma sve OK, mozda krivo sam se izrazio, al clan je htio da usporedjuje U4 sa ovu igru, U4 je bas to interaktivni filmic, jako linearan sa neke eftine fore koji podizu adrenalin, evo kod prvih 3 GoW bilo je komboa, koji si mogao radit pri borba sa bosa, neke mozgalice koji su bile zaista teske bar za mene, ili mozda tad sam bio mladji pa dozivljavao sam igre drugacije.

    • 1oR

      @Dragan[MKD], 22.06.2017 - 23:56

      GoW nije bio ”ozbiljna igra”. Pojma nemam sta da napise ma novo, mada nije ni vazno,ovaj link govori sve :)
      http://www.metacritic.com/game/playstation-3/god-of-war-iii

  • funky0308

    22.06.2017 - 18:09

    Odlican pristup…i onda se kaze da je tesko biti inovativan i kondtantno donositi nesto novo. Za neke ocito nije. Super..primjetio sam u nekim igrama, sve cesce se vidja to ali ne u cijeloj igri. Konacno ce se prica pricati bez tih glupavih prekidanja. Jos kada cut scene nisu u realnom vremenu…a joj, bas ubija atmosferu.

  • L3gi0naR

    22.06.2017 - 18:25

    Grafički su downgrejdali igru naspram traileru gameplaya iz 2016 na E3.

  • sedf

    22.06.2017 - 18:40

    To mi je drago za čut☺️

  • Truegentlemanx

    23.06.2017 - 23:27

    Koliko se sjećam, ispravite me ako sam pogriješio ali i Metal Gear Solid 5 The Phantom Pain je također imao takav oblik kamere, kao da je kamerman tamo, tako da mi se ovo ne čini kao nešto novo.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!