Kamera u God of Waru uopće neće imati nikakvih rezova u cutscenama
Direktor nove God of War igre kaže kako tijekom Kratosove avanture nećemo vidjeti prekidanja igre različitim kamerama i oduzimanje kontrole igraču.
Promjena pozicije kamere u novoj God of War igri naspram prethodnih dijelova velika je promjena za gameplay, ali kako doznajemo – i za prezentaciju same priče. Naime, u intervju za Eurogamer, voditelj razvoja Cory Barlog izjavio je kako će u igri postojati samo jedna kamera – bez rezova.
Za prezentaciju to znači da čak i onda kada igrač ne bude imao kontrolu nad kamerom, npr. u cutscenama, neće biti mijenjanja kutova kamere, naglih promjena perspektive, rezova niti ičega takvoga. Kamera neće uvijek biti postavljena iz Kratosove perspektive, ali isto tako neće imati neočekivane tranzicije. Zbog toga vjerojatno nećemo vidjeti flashbackove niti išta slično.
“Vokabular filma su rezovi kamere, to je način na koji se komunicira u filmu. Ali igre su drugačije. Igrama to nije potrebno. Koristimo rezove u igrama jer je to ‘jezik’ s kojim smo upoznati. Teško je ne koristiti ih, što sada shvaćam, ali je izazov koji sam stvarno htio postaviti.” – objasnio je Barlog.
GAMEmaher
22.06.2017 - 15:07Nesumnjivo još jedna HITČINA koja se nabavlja!
1oR
22.06.2017 - 16:25Svaka cast Unchartedu ali ovo lako moze biti najbolja igra za PS4 ikada napravljena.Ja sam siguran da ce takav i biti. Zbog ove igre cu nabati PS4 definitivno
Dragan[MKD]
@1oR, 22.06.2017 - 16:33А TLOU 2? GoW nikad nije bio ozbiljna igra, bio je onako blesav, sa komboa, sa dosta dobre zagonetke, ali da bio je zabavam sa 10 puta vise akcije i mehanike nego U ili TLOU. Sad se vise okrece prema tih igara sa veci fokus na prici, na vezi izmedju likova, na emocije i tako. Sve u svemu ima dobre sanse da bude bolji iz tih igara samo da ne zaboravi svoji korjene.
Goran1234
@Dragan[MKD], 22.06.2017 - 16:59Prva tri God of Wara su bile odlične igre,igra kojoj joj je gameplay bio najbitnije. I zato je odlična igra…ja osobno nevolim kad od igre prave filmove…
Goran1234
@Dragan[MKD], 22.06.2017 - 17:37Nerazumijem što je ozbiljna igra?
Dragan[MKD]
@Goran1234, 22.06.2017 - 18:13Ma sve OK, mozda krivo sam se izrazio, al clan je htio da usporedjuje U4 sa ovu igru, U4 je bas to interaktivni filmic, jako linearan sa neke eftine fore koji podizu adrenalin, evo kod prvih 3 GoW bilo je komboa, koji si mogao radit pri borba sa bosa, neke mozgalice koji su bile zaista teske bar za mene, ili mozda tad sam bio mladji pa dozivljavao sam igre drugacije.
1oR
@Dragan[MKD], 22.06.2017 - 23:56GoW nije bio ”ozbiljna igra”. Pojma nemam sta da napise ma novo, mada nije ni vazno,ovaj link govori sve 🙂
http://www.metacritic.com/game/playstation-3/god-of-war-iii
funky0308
22.06.2017 - 18:09Odlican pristup…i onda se kaze da je tesko biti inovativan i kondtantno donositi nesto novo. Za neke ocito nije. Super..primjetio sam u nekim igrama, sve cesce se vidja to ali ne u cijeloj igri. Konacno ce se prica pricati bez tih glupavih prekidanja. Jos kada cut scene nisu u realnom vremenu…a joj, bas ubija atmosferu.
L3gi0naR
22.06.2017 - 18:25Grafički su downgrejdali igru naspram traileru gameplaya iz 2016 na E3.
sedf
22.06.2017 - 18:40To mi je drago za čut☺️
Truegentlemanx
23.06.2017 - 23:27Koliko se sjećam, ispravite me ako sam pogriješio ali i Metal Gear Solid 5 The Phantom Pain je također imao takav oblik kamere, kao da je kamerman tamo, tako da mi se ovo ne čini kao nešto novo.