Kineska vlada traži da se otkriju šanse za dobitak u igrama s loot boxovima
Igre koje imaju sustav nasumičnih loot boxova mogle bi izgubiti malo misterija ako se namjeravaju prodavati u Kini koja je izglasala nove zakone za transparentnost proizvoda.
Ideja loot boxova ne bi vam trebala biti strana, pogotovo ako igrate multiplayer igre u kojima se često nalaze. U principu se radi o virtualnoj kutiji koju kupite ili osvojite i u kojoj ovisno o njenoj vrsti možete osvojiti razne nagrade u igri, najčešće kozmetičke prirode. No, kineska vlada mora da je dobila skin za heroja koji ne igra, jer su izglasali pravila protiv tajnosti sadržaja.
Pošto nam je kineski malčice hrđav, pojašnjenje smo našli u ovom prijevodu na NeoGAFu. Dvije točke odnose se izravno na izdavače online igara od kojih se traži da javno izjasne ispravan sadržaj i šanse za dobitak na službenoj stranici ili u trgovini te da rezultate nasumičnih izvlačenja čuvaju javno 90 dana pritom štiteći identitet igrača.
To znači da bi igre poput Overwatcha, Hearthstonea ili CS:GO trebale javno obznaniti podatke o svojim misterioznim kutijama osim ako izdavači namjeravaju napraviti poseban sustav samo za kinesko tržište. Reakcije su podijeljene, ali igrače koji ovo vide kao kraj online kockanju u igrama treba podsjetiti da su izgledi kockanja prilično jasni, pa svejedno ne sprječavaju ljude u tome.
“Kockate” li se ikada u igrama? Mislite li da je ovo dobra ideja?
GTA222
08.12.2016 - 17:47Pa istina jer šansa za dobitak uopće nije onakva kakva bi trebala biti jer da izračunaš sam postotak tipa CS GO kutije za dobitak noža šansa je daleko manja.
goto10
09.12.2016 - 10:27In short, answer 🙂
// primjer Loot system u igrama
List items = new List();
items.Add(Sword);
items.Add(Egg);
items.Add(Laser);
items.Add(Donut);
Item loot = GetItem(Rand(0, items.count));
// EOF
neoyo
09.12.2016 - 14:13u overwatchu se skoro u svakom lootboxu dobije epic, a svakom desetom legendary.