HCL.HR

Kingdom Come: Deliverance jaše prema novim Kickstarter ciljevima

ШмајсерСрб 10.02.2014.   •   9 komentara


Još je deset dana preostalo u Kickstarter kampanji za impresivni RPG Kingdom Come: Deliverance, a razvojni tim pokušat će dosegnuti još dva okrugla iznosa i zacrtana cilja.

Kingdom Come: Deliverance, obećavajući RPG češkog tima Warhorse Studios, još je prije nekoliko tjedana osigurao potrebna sredstva na Kickstarteru da bi krenuo u produkciju. Međutim, kako su ostvarena još tri dodatna cilja, a bliži se još jednome kroz iznos od 700 tisuća funti, razvojni tim je u preostalih deset dana trajanja kampanje odlučio ponuditi još dva cilja.

Ako se za igru prikupi 800 tisuća funti, developer će u nju uvrstiti svojevrsni tutorial, odnosno trening u kojemu će se moći naučiti napredni potezi pri mačevanju. S druge strane, 900 tisuća funti donijet će turnirski mod u kojemu će se igrači boriti po autentičnim viteškim pravilima.

Osim dodatnih ciljeva za kampanju, Warhorse je također otkrio detalje o četveronožnim pomoćnicima u igri. Sljedeći video tako donosi prikaz jahanja i pojašnjava kako konj u igri reagira na opasnost, kako ga dozivamo i za što sve može poslužiti van konteksta prijevoznog sredstva.

Komentari (9)

  • Stribor88

    10.02.2014 - 11:34

    za milijun funti možete sudjelovati u saljačkoj buni kod gornje stubice ili u nekom bosanskom kantonu,a za miliju i pol funti naravno zombi mod po auntentičnim pravilim širenja zaraze toga doba…

  • MoGaming

    10.02.2014 - 13:42

    ja bi u ovoj igri pohvalio sve osim ovog konja a oni baš samo o konju pričaju :/

    • thaares

      @MoGaming, 10.02.2014 - 15:10

      pa model i fizike konja (a i cile igre) je work in progress

  • Corvodin

    10.02.2014 - 14:43

    Nakon mo-capa pri 700 000 funti nema baš zanimljivih ciljeva.

  • goldfinger

    10.02.2014 - 16:02

    Ovaj projekt mi je sve više & više ok…

  • maxim.x

    10.02.2014 - 17:03

    Ma meni je bilo vazno jedino da skupe 700 000 i da imamo motion capture pokrete u igri :)

    • Corvodin

      @maxim.x, 10.02.2014 - 18:49

      Baš tako 😀

    • MrWilkos

      @maxim.x, 10.02.2014 - 20:42

      +1 slažem se zato što je to bitno za open world rpg. recimo skyrim je loš po tom pitanju

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!