KOLUMNA: Što predlažemo izdavačima za maštovitije imenovanje igara
Imenovanje proizvoda, pa tako i videoigara, zna biti uistinu fascinantno. Nažalost, isto tako posljednjih godina zna biti i krajnje debilno.
Igraču obično nije toliko važno kako se igra zove, sve dok njezin naziv može poistovjetiti s kvalitetom. S druge strane, naziv je vrlo važan za izdavače, jer preko njega i dolaze do publike. Taj nepravilni uzročno-posljedični odnos u zadnje vrijeme rezultira nekim maštovitim nazivima igara, ali maštovitim na dosta nepoželjan način zbog kojega je često teško kronološki odrediti slijed igara u pojedinim serijalima ili još gore – razlike između brojnih izdanja istih.
O svemu tome progovorili smo u našoj novoj kolumni pa ako vas zanima što imamo za poručiti izdavačima kako bi imenovanje igara bilo što kvalitetnije, zaputite se na sljedeću poveznicu.
KOLUMNA: Postoji li razlika između kreativnosti i debilizma u imenovanju igara?
Komentari (0)
Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!