HCL.HR

Kreatori Divinity: Original Sina rade na novim RPG naslovima

Stjepan Fikter 19.12.2014.   •   0 komentara


Osim što će Original Sin i dalje dobivati nadogradnje, novi RPG naslovi koji se kuhaju u Larianovim uredima će također od toga profitirati jer se baziraju na istom engineu.

Swen Vincke, šef Larian Studiosa na službenom blogu otkrio je kako su već počeli raditi na novim RPG naslovima. Za izradu koriste isti pokretač koji je zaslužan za Original Sin, a osim što će dotična igra i dalje dobivati nadogradnje, od toga će profitirati i novi naslovi.

Sven kaže: “To također znači da možemo potrošiti većinu svojih resursa razvijajući nove kul stvari bez da moramo izmišljati stvari koje već dobro rade. Nadalje, to također znači da će alati za kreiranje biti poboljšani i s vremenom će stizati više modova koji će biti kvalitetniji”

Osim toga, otkrio je kako novi naslovi neće imati cutscene od milijun dolara, nego će se fokusirati na guste i visoko interaktivne svjetove koji će omogućavati veliku slobodu u pen & paper RPG pristupu. Cilj im je i dalje raditi singleplayer i multiplayer kampanje koje će se kontinuirano unaprjeđivati da se poveća količina stvari koja će se moći raditi u njihovim RPG svjetovima.

Kada ćemo moći zaigrati navedene igre nije poznato, no prodaja Divinity: Original Sina od preko pola milijuna primjeraka im je omogućila da otvore novi studio i zaposle dodatne ljude pa i nećemo morati čekati predugo.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!