Luđačka težina Witchera 2
Luđačka težina Witchera 2 pred nas stavlja nesvakidašnji izazov – kada u igri jednom poginemo, stvar je gotova – neće nas više spasiti ni spremljene pozicije.
Poljski developer CD Projekt otkrio je kako će njihov nadolazeći The Witcher 2: Assassins of Kings pred igrače postaviti nesvakidašnji izazov. Naime, pored osnovne tri postavke težine, naći će se tu i Insane opcija. Dotična osim težih neprijatelja donosi jednu opaku restrikciju – ako umrete u igri, vratiti se možete jedino na sam početak. Naravno, snimanje će biti omogućeno, ali kad Geralt pogine loadiranja više nema. Postojat će tu vjerojatno nekakav napitak za resurekciju, no trenutno je nepoznato hoće li se on odmah naći u igri ili će biti dodan naknadno kroz DLC pakete. Dakako, prelazak igre na Insane težini imat će odgovarajuću nagradu, najvjerojatnije poseban achievement. Inače, inspiracija za tu ideju bio je Demon Souls – izazovni RPG japanskog FromSoftwarea.
xGAME
18.12.2010 - 09:23Tooo, ovo ce biti predobro 🙂
BioShock 4 Life
18.12.2010 - 10:44Svaka im chast,treba se malo i namuchiti da se osvoje neke nagrade.Lijepo su ovo smislili.
ShadowZero
18.12.2010 - 11:56Da pogotv resurecto potion kao dlc…
wyzard
18.12.2010 - 13:13nigdje nije rečeno, možda bude besplatni dlc