HCL.HR

Mad Max zadržava misterij svog svijeta

nebel 05.12.2013.   •   3 komentara


Baš kao ni njezin originalni predložak, Mad Max igra neće ulaziti u pojašnjavanje kako je svijet došao do post-apokalipse, već će zadržati misterij istoga.

Avalanche Studios progovorio je o svom pristupu pri dizajniranju otvorenog svijeta za nadolazeću Mad Max igru, otkrivši kako namjerava zadržati osjećaj misterija oko toga što se točno dogodilo svijetu u kojemu se igrač nalazi. Premda će tim imati priču iza svake lokacije u igri, igračima se ta priča nikad neće izravno i otvoreno objašnjavati.

„Iako mi znamo pozadinsku priču, ne želimo ju baciti pred ljude; premda ona utječe na to kako su određena područja konstruirana i što se u njima može pronaći. Imamo mnogo toga što igrači mogu otkriti, ako ništa. Neće pronaći odgovore, ali moći će promotriti mjesto i početi razmišljati kako je postalo takvo.“ – izjavio je dizajner Emil Kraftling.

Mad Max je trenutno u razvoju za PC, PS4, XBO, X360 te PS4, a datum izlaska predviđen je za 2014. godinu.

Komentari (3)

  • vojnovic4

    05.12.2013 - 14:07

    Stavili ste dva puta PS4

    • fxp1990

      @vojnovic4, 05.12.2013 - 19:50

      pa da, izaci ce dvaput za ps4.

    • Brko28

      @vojnovic4, 06.12.2013 - 16:12

      hahahaha. ova ti je dobra

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?