Mad Max zadržava misterij svog svijeta
Baš kao ni njezin originalni predložak, Mad Max igra neće ulaziti u pojašnjavanje kako je svijet došao do post-apokalipse, već će zadržati misterij istoga.
Avalanche Studios progovorio je o svom pristupu pri dizajniranju otvorenog svijeta za nadolazeću Mad Max igru, otkrivši kako namjerava zadržati osjećaj misterija oko toga što se točno dogodilo svijetu u kojemu se igrač nalazi. Premda će tim imati priču iza svake lokacije u igri, igračima se ta priča nikad neće izravno i otvoreno objašnjavati.
„Iako mi znamo pozadinsku priču, ne želimo ju baciti pred ljude; premda ona utječe na to kako su određena područja konstruirana i što se u njima može pronaći. Imamo mnogo toga što igrači mogu otkriti, ako ništa. Neće pronaći odgovore, ali moći će promotriti mjesto i početi razmišljati kako je postalo takvo.“ – izjavio je dizajner Emil Kraftling.
Mad Max je trenutno u razvoju za PC, PS4, XBO, X360 te PS4, a datum izlaska predviđen je za 2014. godinu.
vojnovic4
05.12.2013 - 14:07Stavili ste dva puta PS4
fxp1990
@vojnovic4, 05.12.2013 - 19:50pa da, izaci ce dvaput za ps4.
Brko28
@vojnovic4, 06.12.2013 - 16:12hahahaha. ova ti je dobra