HCL.HR

Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes može se završiti za pet minuta

ШмајсерСрб 05.02.2014.   •   9 komentara


Najkraći speedrun nadolazećeg Metal Gear Solida 5 trajao je svega pet minuta, dok je za normalan prelazak glavne misije potrebno otprilike dva sata.

Baš kako smo i slutili na temelju predosjećaja, a bome i logičkog zaključivanja – Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes neće biti igra neke velike trajnosti. Naime, novinar Game Informera imao je priliku vidjeti prelazak čitave glavne kampanje navedenog „MGS5 prologa“, a to je trajalo otprilike dva sata. Pod time, dakako, mislimo na prelazak normalnim ritmom; a ako vam se baš žuri, Konamijev službeni speedrun rekord je svega pet minuta.

Mnogima će ovaj podatak biti sporan, pogotovo s obzirom na cijenu od 30 dolara (za XBO/PS4) i još više zbog toga što „stotinu puta veći“ Phantom Pain vrlo vjerojatno neće uračunati tu razliku od 30 dolara u svoju konačnu cijenu. Međutim, ova dva sata odnose se na glavni dio igre. Svaka verzija imat će još i sporedne misije (PlayStation verzija vratit će PS1 Snakea, Xbox će dobiti Raidena) koje će se otključavati skupljanjem tzv. XOF amblema za vrijeme glavne kampanje. Povrh toga, igra će imati nekakav oblik integrirane online ljestvice na kojoj ćemo moći uspoređivati rezultate prelaska s drugima.

Uistinu, dva sata za igru od 30 dolara jest prilično malo, no nekada smo za daleko više dobivali čak i manje od toga. Uostalom, originalni Metal Gear Solid moguće je prijeći za pet do šest sati, a riječ je o kultnom naslovu koji je još i danas vrlo zabavna igra. Zato se nadajmo da će Ground Zeroes u ta svoja dva sata barem biti jedno zanimljivo iskustvo zbog kojega ćemo još nestrpljivije iščekivati pravi Metal Gear Solid 5 s podnaslovom Phantom Pain.

UPDATE: Čovjek iza Metal Gear Solid serijala, Hideo Kojima, pojasnio je situaciju s trajanjem Ground Zeroesa putem Twittera. Kojima napominje da je Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes nelinearna igra i kao takva pruža nekoliko različitih pristupa i više dubine u gameplayu od prijašnjih igara u serijalu.

“Trčati kroz igru do prikaza creditsa znači propustiti sve ono što čini Ground Zeroes posebnim”, rekao je Kojima.

Komentari (9)

  • xGAME

    05.02.2014 - 13:52

    Glupost i jadno od njih da za to traze 30$.

  • KhorneFlake

    05.02.2014 - 14:47

    Kad Irrational može da traži neracionalnih 15 dolara za jednosatni DLC za Biosmor Infinite, mogu i ovi 30 dolara za dva sata prologa za MGS5.

  • xGAME

    05.02.2014 - 16:08

    Istina, a koga kriviti? Ljude koji to kupuju i podrzavaju. Pogledaj CoD samo, svake godine traze 60€ za 'DLC' i onda jos tokom godine po cca 15€ za jos nekoliko DLC-ejeva. Svejedno jadno.

  • trulex

    05.02.2014 - 19:04

    Što je najgore na ovim današnjim igrama mi imamo te DLC-eve na cd-ovima (bluray itd….) ali gamad traže pare samo da ti to otključaju. Jadno.

  • Madridista1902

    05.02.2014 - 21:22

    da bar ima multi

  • mokrEE

    06.02.2014 - 00:40

    svejedno koliko kosta ali igra je postala prejadna. taman sam prosli tjedan ponovno prosao jedinicu. jebote kako je to bila dobra igra. svaki razgovor, karakter, borba sa bossom, ma apsolutno savrsenstvo u svim pogledima. najzalosnije je sto je ovaj frajer u gameplayu u 20 sekundi igranja ubio vise cuvara nego ja citavom mgs 1 . kada se samo sjetim koliko je vrhunskih igri upropasteno ovim nekakvim 'modernim rjesenjima' gddje je vjecito paznja pretjerano posvecena ubijanju i explozijama a sve manje atmosferi, dobro napisanim razgovorima, interesantnim karakterima…. da stvar bude gora cak se i u nekim zanrovima koji nisu na ovaj kalup moze osjetiti taj stih 'next gen igra' kao npr. GRID 2 koji mi je definitvno najvece razocaranje sto sam igrao u posljednje vrijeme. Da stvar bude gora, jednom kada developeri zaglibe u krive vode gotovo nikada ne isplivaju. Cak bih se usudio reci da je FIFA na sveopce cudjenje od arkadnog smeca tokom godina postala respektabilna polu-simulacija.
    I tako nam ode MGS u vode Resident Evila. zalosno

    • RedEy3

      @mokrEE, 06.02.2014 - 10:26

      Znači ti si već igrao i phantom pain i ground zeroes pa znaš da je jadna?

    • Armox

      @mokrEE, 06.02.2014 - 12:32

      Znači uspoređuješ prvi MGS koji je izašao prije 15 godina sa cijelim serijalom koji se u nekoliko navrata razvijao kako u gameplay smislu tako i u samoj atmosferi i priči? Kewl. Pažnja posvećena ubijanju i eksplozijama a sve manje atmosferi i dobro napisanim razgovorima? Si ti uopće igrao ostale igre u serijalu? Pretpostavljam da nisi ,kad pišeš takve besmislice. Serijal je svakim novim nastavkom razvijao karaktere likova,sve dublje i detaljnije zadirao u samu psihu likova,te je izlaskom MGS 3 i kasnije MGS 4 došao do razine storytellinga kojim se malo koja igra može pohvalit (pogotovo danas). MGS je oduvijek poznat po davanju slobode igraču da različitim situacijama pristupi na vlastiti način (to pogotovo vrijedi za MGS 4 kojeg očito nisi igrao). MGS 5 je prva igra u serijalu koja će biti u open world svijetu i upravo ta sloboda igranja će biti još izraženija i tu ne vidim ništa loše,dapače mislim da je i vrijeme da se takvo što dogodilo ovom vrhunskom serijalu. Tako da neznam otkud ti ta "ode MGS u resi vode" izjava al ajde. Preporučujem ti da odigraš ostalih pet igara u serijalu prije nego što počneš kritizirat nešto o čemu očito nisi dovoljno informiran.

    • aspirant

      @mokrEE, 07.02.2014 - 00:40

      Ovo kaj si ti sad isprskao po ekranu ni pas s maslom ne bi pojeo.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!