HCL.HR

Microsoft demonstrirao prednosti cloud gaminga

ШмајсерСрб 05.04.2014.   •   3 komentara


Nedavni je Titanfall više-manje uspješno sproveo ideju cloud gaminga u djelo te dodatno osnažio Microsoft u uvjerenju da je tehnologija računarstva u oblaku budućnost napretka videoigara.

Ako pitate ljude u Microsoftu za gaming prognozu bliže budućnosti, odlučno će vam reći kako će u industriji videoigara definitivno biti oblačno. Naime, dok Sony gazi prema ideji virtualne stvarnosti, Microsoft za budućnost gaminga eksperimentira s tehnologijom oblaka, odnosno Microsoft Azure mrežom servera koji će po potrebi olakšavati posao klijentskim uređajima pri pokretanju igara te tako otvoriti put za neke impresivne stvari koje do sada nisu bile moguće.

Microsoft je o tim stvarima do sada govorio na apstraktan način i tek smo na nedavnom Titanfallu mogli vidjeti kako ta ideja gaminga u oblaku izgleda na djelu, utoliko što je upravljanje botovima u toj igri prepušteno serveru, a ne hardveru koji izvodi glavninu igre. Međutim, na nedavnoj konferenciji u San Franciscu, MS je jasno demonstrirao što to „oblak“ znači za gaming, i to u smislu PC hardvera, odnosno performansi koje se mogu ostvariti tom tehnologijom. Demonstraciju pogledajte u dolje priloženom videu.

Komentari (3)

  • kiki1984

    05.04.2014 - 16:32

    ovi jos uvijek prodaju muda pod bubrege,haha

  • marcusmali

    05.04.2014 - 21:42

    daj bože da je tako:)

  • grgoljblaster

    07.04.2014 - 10:20

    Zar nisu botovi oduvek bili server-side, mislim u slucaju da server uopste ima botove? Doduse to nije promenilo nista u slucaju Titanfall, prve Source engine igre koja mi je radila ocajno na low-mid detaljima u 1280×720 (makina je i5 2.66GHz, 8GB RAM, GTS 250 1GB) umesto na 50-60fps u 1080p i max detaljima kao npr CSGO.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!