HCL.HR

Mighty No. 9 ipak izlazi u rujnu

Stjepan Fikter 29.04.2015.   •   0 komentara


Kickstarter uspješnica i spiritualni nasljednik Mega Mana – Mighty No. 9, ipak neće izaći ovog proljeća nego je datum izlaska pomaknut na 18. rujna za kućne platforme.

Mighty No. 9 napokon je dobio precizan datum izlaska. Nažalost, nećemo ga zaigrati ovog proljeća kako je prvotno planirano, već ćemo se morati strpjeti sve do 18. rujna. Tada će ovaj obećavajući platformer i spiritualni nasljednik Mega Mana izaći u izdanjima za PC, Mac, Linux, PS3, PS4, X360, XONE te Wii U, s time da će i verzije za Vitu te 3DS biti dostupne nešto kasnije.

Iako se radi o Kickstarter projektu koji je prikupio više zelenih novčanica od prvobitno postavljenog cilja, pridružit će se naslovima poput Pillars of Eternitya i Wastelanda 2 koji su uz uspješnu Kickstarter kampanju na kraju imali i izdavača iza sebe.

Za distribuciju igre bit će zadužen Deep Silver, a ova suradnja je rezultirala i bogatijim sadržajem u obliku dodatne staze, boss borbe te igrivog lika unutar Ray DLC paketa. Također će biti uključeni francuski i japanski glasovi uz engleske te prijevodi na španjolski, francuski, talijanski, njemački, ruski i poljski jezik.

Za igrače koji su podržali razvoj igre putem Kickstartera, Ray DLC bit će besplatan. Uz to, bit će uključen i u fizičko izdanje, no neće se naći unutar digitalnog izdanje igre kada izađe u prodaju nego će ga se morati kupiti zasebno.

Mighty No. 9 stići će s 12 levela, New Game Plus modom, dodatnim dvjema extra hard težinama, single player Challenge modom, Boss Rush modom, kompetitivnim Race Battle modom za dva igrača koji će se natjecati u brzom prolasku levela te kooperativnim online Challenge modom za dva igrača.

Možda najbitnija stvar za spomenuti u vezi suradnje developera Comcepta i izdavača Deep Silvera je to da se izdavač neće miješati u kreativni proces razvoja igre.

Iz studija kažu: “Prvo i osnovno, Comcept održava potpunu kreativnu kontrolu nad Mighty No. 9 IP-em za ovu i sve buduće igre. Partnerstvo s Deep Silverom omogućilo nam je dodavanje još više sadržaja u naš projekt iz snova i pomoći će nam u promidžbi te marketingu tako da naši programeri mogu biti usredotočeni na stvaranje što kvalitetnije igre. Iskreno, smatramo se veoma sretnim što smo našli partnera koji razumije našu želju kao tvoraca igre i dijeli našu strast za izradu ovog projekta da bude najbolji što može biti.”

Dobijete li i vi svaki put kad pročitate nešto o Mighty No. 9 poriv da opet zaigrate nekog Mega Mana?

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!